Tiedättekö ja ymmärrättekö sen, että joka ei pidä Raamattua erehtymättömänä
Jumalan antamana oppaana ihmisille, hän on aivopesty tahi vähintäänkin tietämätön.
Saatanahan se on tämän maailman jumala, ja nilkki on henkeyttänyt myös maailmanhengen niin, että maailmassa on yleisenä opetuksena se, että ei tarvitse totella Raamattua, ja että se on vanhanaikaista uskoa Raamattuun ja vieläpä pitää sitä erehtymättömänä Jumalan sanana ja vielä, että kaikki Raamatun opetukset ovat vanhentuneita ja ajastaan jälkeenjääneitä ja uskottelemalla että uudet tämänmaailman ihmisten lait, ohjeet ja pykälät vain ovat hyviä ja kantavat ihmisiä.
Ja kaikki tuollaiset valheet ovat VALHEITA ISOLLA VEELLÄ!
Jos ei noudata Raamattua ja sen opetuksia, ei voi saada mm. Pyhää Henkeä
itseensä asumaan, ja on siten tuomittu menemään helvettiin ikuisiksi ajoiksi
sen jälkeen kun henki ei enää pihise.
Jumalahan haluaisi säästää ihmiset ikuiselta helvetiltä, mutta kuinka se voi käydä
päinsä, jos Raamattua ei tunnusteta Jumalan erehtymättömäksi oppaaksi, jonka
opetuksia seuraamalla pääsee viettämään ikuista paratiisielämää?
TIEDÄTTEKÖ TE?
4
79
Vastaukset
- Jumama = taruolento
Raamattu = satukirja
- miіkanaahum
Minulla on paskahätä ja ripuloin raamatun päälle koska Jumala eitätä kieltänyt!
- hullu tapaus
hullu tapaus!
- ~~tähkäpää~~
Ehkä ei kuitenkaan hullu, kunhan on vain omansa herransa palveluksessa ja tässä me vain näemme ihan livenä, mitä kyseinen herra omillaan teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797