Elikkäs tämmönen ED:in mukana tuleva koodi
15.5-15.8.2013 @ Leffakorkki.fi
http://www.leffakorkki.fi/
Koodi: KJ3KC2TN2S
Elikkäs täälläpäin ei ole finnkinoa joten aattelin jakaa tän koodin.
Ilmainen Leffakorkki koodi ensimmäiselle
24
1105
Vastaukset
- tyyppi03
:( joku oli jo käyttänyt koodin.
olisi kiva, että jos sulle tulee lisää koodeja kasaan, niin vaikka lähettäisit mulle sähköpostiin osoitteeseen: [email protected].
jos joku muu näkee tän ilmoituksen ja on turhia koodeja niin lähettäkää yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kiitos!- lolleri3
täs ois kans muutama koodi 2AM2PWWFXO
NWN5NHLS33
6NCKMO59ST
- Epätoivonenkorkki
hei joo kiva idis mullekki voi lähettää [email protected]
- koodeja lisää
Multakin puuttuu, mutta en halua jakaa sähköpostiosoitettani.
Valitettavasti olen nyt huomannut, että ainakaan niissä kaupoissa, joissa yleensä käyn, ei enää ole paljon pulloja, joissa on tämä erikoiskorkki. Siis niissä näyttää olevan taas enemmän vaan tavallisia korkkeja. Että onkohan niitä koodillisia korkkeja tehty vaan tietty määrä ja ne alkaa loppumaan.. :(- huoh4
Kyllä niitä on ainaki alepassa on.
- Ei kerkee kerätä itse
Tässä jollekin nopealle: RM2ZLlNFC3
- Edelleen en kerkee kerät
Ei kerkee kerätä itse kirjoitti:
Tässä jollekin nopealle: RM2ZLlNFC3
I-kirjaimen tilalle iso l-kirjain. En tiedä miten meni noin väärin. :-)
- pieru3
4KHAPCJX6X
- Koodeista ^^
Tarkistas uudestaan noi koodit mitkä hetki sitten laitoit. lolleri3:sen keskimmäinen koodi vaan toimi, ja pieru3:sen koodi toimi kun laitto P:n paikalle R:n.
- korkiton
Miulle kans koodeja. Olisin kovin iloinen ja onnellinen! Pelastaisitte minun tulevan Tampereen vierailun. Kaipaan koodeja, että on edes jotain tekemistä.. [email protected]
Kiitos! :) - oskuz
Mullekkin voi noita koodeja lähettää sähköposti osoitteeseeni
[email protected] - keijupölyä
Mullekkin voi lähettää koodeja :) Olis kiva päästä leffaan pitkästä aikaa..
[email protected] - sain jo oman lippuni
PH3EJ5Z99E
GXTRA63WC9
3PA2GKCPT9
A95LHFE93E
LZ9KGP63M5
KE5EC32CRK
koodit joissakin korkeissa ovat epäselviä joten jos koodi ei toimi, esim G voi ollakin O -kirjain (ei nolla) tai C ... P voi olla R jne. - unohtui...
W63XP453ET
- jos joku tarvii...
RNJWLZEWKJ
- koivari1
Mulle voi laittaa koodeja. M;uutama puuttuu. [email protected]
- hyvä kiertämään
9LXRRH5J54
- Jokukiittää
KIITOS!Yks just puuttu :)
- katka21
3 koodia puuttuisi vielä, kiitos jo etukäteen!
[email protected]- Muutama puuttuu
Miksu kirjoitti:
3korkkia puuttuu minultakin. Lämmin kiitos. Laittakaa osoitteeseen [email protected]
Minultakin puuttuu muutama korkkikoodi niin saa laittaa [email protected] osoitteeseen, tuhannet kiitokset vain jo etukäteen :)
- T-dog
69PNMFACK
- YKS VAAN
EM. KOODI MENNYT JO
- qwed3
KS2JKKL5N
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946