Ateismin negatiivinen suhde Jumalaan.

Lucifer ja kapina

Tuli mieleeni... että ateismissa Jumaa vastustetaan kovalla kädellä.

Tämä teidän oma kirjoituksenne on oiva esimerkkki.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11466171

Juuri tuon tapaisin argumentein Lucifer, Saatana puhui kaikkien enkelien keskuudessa Jumalaa vastaan kun sai kolmanneksen enkeleistä ryhtymään kapinaan. Ateistit ovat ihmisiä jotka ovat liittyneet mukaan samaan kapinaan.

Ikuinen tuli on Saatanan ja hänen enkeleiden lisäksi myös kaikille niille ihmisille jotka ovat menneet mukaan Saatanan kapinaan.

Matt.25:41 Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

22

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristinuskon jumalahan sanoo: tee niin kuin minä haluan, tai kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan!

• Tai oikeastaan kristinuskon jumala sanoo: ellet usko, että olen olemassa, kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan!

• 1213
        kekek-kekek kirjoitti:

Tai oikeastaan kristinuskon jumala sanoo: ellet usko, että olen olemassa, kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan!

"Kristinuskon jumalahan sanoo: tee niin kuin minä haluan, tai kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan! "

Raamatun kohta?

"Tai oikeastaan kristinuskon jumala sanoo: ellet usko, että olen olemassa, kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan! "

Tästä myös haluaisin nähdä Raamatun kohdan, muuten juttusi uskottavuus kärsii massiivisesti.

• kaislikossa suhisee
        kekek-kekek kirjoitti:

Tai oikeastaan kristinuskon jumala sanoo: ellet usko, että olen olemassa, kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan!

Kidutushan on oiva esimerkki rakastavasta ja ymmärtäväisestä isästä.

• uehelerlel
        1213 kirjoitti:

"Kristinuskon jumalahan sanoo: tee niin kuin minä haluan, tai kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan! "

Raamatun kohta?

"Tai oikeastaan kristinuskon jumala sanoo: ellet usko, että olen olemassa, kidutan sinua pahemmin kuin ketään koskaan! "

Tästä myös haluaisin nähdä Raamatun kohdan, muuten juttusi uskottavuus kärsii massiivisesti.

Dan. 12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."

Jes. 66:24 "Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle."

• 1213 kirjoitti:

Raamatun kohta?

Noissa kahdessa lauseessa on kristinoppi tiivistettynä. Etsinä niitä Raamatusta sellaisenaan tietenkään löydä.

• 23w4rf
        kekek-kekek kirjoitti:

Ja jos vielä viilataan, kristinuskon Jahve sanoo, että vapaata tahtoa saa käyttää, kunhan sitä käyttää hänen määrittelemällään tavalla, muussa tapauksessa Jahvella ei ole muuta mahdollisuutta kuin käristää sinua ikuisesti helvetissä, mikä Jahvea syvästi harmittaa, koska hän rakastaa sinua.

• vbncbnc

Lucifer oli ainoa jolla oli pokkaa sanoa totuus Jahvesta. Kolmannes enkeleistä sentään tuli järkiinsä. Kaksi kolmasosaa kuitenkin jatkoi diktaattori Jumalan sotajoukkoina.

• On aina "tervehenkistä" demonisoida ne, jotka ajattelevat eri tavalla. Näin hiljentää omantunnon kivittäessään henkivaltojen vallassa olevia kapinoitsijoita. Sitä se rakkaus teettää.

• 19+20

Ei ateisteilla ole negatiivista suhtautumista Jumalaan siinä mielessä että Jumalaa ei ole olemassa. Mutta fiktiivisenä hahmona mietittäessä Jumala on kyllä todella kamala tapaus.

• Totuus Jumalasta

Jumala on täydellisen hyvä ja täydellisen oikeudenmukainen entiteetti. Ateisti on surkea pelaaja tässä elämän pelissä kun ei tuollaisen entiteetin kanssa selviä. Ei hyväksy Jumalan hyvyydessä tarjoamaa lahjaa Kristuksesta syntiensä sovittajana ja joutuu Jumalan oikeudenmukaaisuuden takia saamaan iankaikkisen rangaistuksen tulisessa järvessä.

• ...
        Totuus Jumalasta kirjoitti:

Jumala on täydellisen hyvä ja täydellisen oikeudenmukainen entiteetti. Ateisti on surkea pelaaja tässä elämän pelissä kun ei tuollaisen entiteetin kanssa selviä. Ei hyväksy Jumalan hyvyydessä tarjoamaa lahjaa Kristuksesta syntiensä sovittajana ja joutuu Jumalan oikeudenmukaaisuuden takia saamaan iankaikkisen rangaistuksen tulisessa järvessä.

Trolli vai ei, kas siinä kysymys.

• "Tuli mieleeni... että ateismissa Jumaa vastustetaan kovalla kädellä."

Älä välitä.
      Jehvasi on vain yksi niiden jumalten joukosta joihin emme myöskään usko.

"Juuri tuon tapaisin argumentein Lucifer, ******* puhui kaikkien enkelien keskuudessa Jumalaa vastaan kun sai kolmanneksen enkeleistä ryhtymään kapinaan. Ateistit ovat ihmisiä jotka ovat liittyneet mukaan samaan kapinaan."

Entäs muiden suuntien ihmiset?
      Ovatko Helluntailaiset jumalan puolella. Vai kartanolaiset. Ja Adventistit taas paholaisen puolella ja Mormonit taas Jumalan puolella jne?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/193/798/tumblr_ltp430MMCl1qa3hcso6_400.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=N505JczoEGI

• "Juuri tuon tapaisin argumentein Lucifer, ******* puhui kaikkien enkelien keskuudessa Jumalaa vastaan kun sai kolmanneksen enkeleistä ryhtymään kapinaan. Ateistit ovat ihmisiä jotka ovat liittyneet mukaan samaan kapinaan."

Toisaalta valitsemalla nimenomaan kristinuskon Jumalan, sinä kapinoit juutalaisten Jumalaa, islamin Allahia ja kaikki muitakin mahdollisesti olemassaolevia jumalolentoja kohtaan, mukaanlukien ns. "kuolleiden uskontojen" jumalat eli vaikkapa kreikkalaisen mytologian Zeus ja viikinkien tuntemat Thor.

Ateismi on monien ateistien kohdalla nimenomaan varovaisuutta sen suhteen että kenelle sen sielunsa myy. Asiassa ei useimmiten ole sinänsä mitään henkilökohtaista esim juuri kristittyjen Jumalaa kohtaan vaan epäilyn kohteena ovat väitteet joita kyseisestä Jumalasta on esitetty.

Eikä Jumalan kyseenalaistaminen on hyvin eri asia kuin Jumalaa vastaan kapinointi. Kyseenalaistaminen on auktoriteetin koettelua joka on jopa monesti suositeltavaa koska se auttaa erottamaan väärät auktoriteetit oikeista.

Kapinointi on yleensä asia joka alkaa reaktiona sille kun auktoriteetti ei kykene osoittamaan itseään asemansa arvoiseksi.

• esimakua tulevasta
    • Mitä miten?

Miten vastustaa jotain jota ei ole olemassa?

• tieto on valtaa

Lampaat ovat paimenensa kaltaisia, tietämättömiä. Lucifer on todellinen jumala, valontuoja. Tiedon ja tutkimisen jumala. Tieto on kuin pimeässä loistava lamppu, joka sokaisee tietämättömät.

• Solifer ja apina

Teismin negatiivinen suhde humalaan.

• sviddu nääs

"Ateismin negatiivinen suhde Jumalaan."

Ei minulla ole suhdetta olemattoman kanssa, mutta uskovaisiin
      suhtaudun samanlaisella lähimmäisrakkaudella kuin mitä hekin
      muille antavat. Painukaa siis hel-vettiin!

• Ei vetele enää

Helvetillä pelottelu ei sori vaan nykyihmisille tomi enää,se korkeintaan v.ituttaa.
      Ei se ihme että monet joko luopuu kaikesta uskonnosta,tai sitte etsii itselleen paremman uskonnon,niinku esim buddhalaisuus tms..

• iroquis

Aloittajakaan ei pääse taivaaseen,vaan helvettiin joutuu jos naapurilahkon hihhuleilta tai islamilaisilta kysytään.

• "Juuri tuon tapaisin argumentein Lucifer, saatana puhui kaikkien enkelien keskuudessa Jumalaa vastaan kun sai kolmanneksen enkeleistä ryhtymään kapinaan."

-- Olitko läsnä, kun sinulla on tuollaista sisäpiirintietoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1402
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1011
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe