Kävin eilen(su 2.6.) Orikedon Shelliltä ostamassa tällaisessa "muovipussissa" olevaa lasinpesunestettä.
Tällä hetkellä kuljen kyynärsauvojen kanssa, joten meno on hieman sen mukaista vaikka parempaan päin jo tullut mentyä aika reilustikin.
Se, mistä mulle tuli todella hyvä mieli, niin oli tää kun kassaneiti kysyi et pärjäänkö mä ja sanoi kyl voivansa tuoda tän ostoksen autollekin asti:)
Pärjäsin kyllä omin nokkinenikin, oli kuitenkin vain hyvällä kädensijalla varustettu yks tuote, mutta oli kyllä todella hyvää palvelua, että huomioi mun tilanteen ja tarjoutui auttamaan:) Vielä kun olen aina arvostanut ystävällisyyttä(on se sitten ammatin puolesta tai muuten vaan), mutta varsinkin nyt "yksijalkaisena" sen on pistänyt merkille vielä enemmänkin ja sitä arvostaa enemmänkin. Oli muutenkin vielä eka, ja toistaiseksi ainoa kerta tässä 2 viikon aikana, kun kukaan on oikeastaan huomioinut koko asiaa. Muuten ollut lähestulkoon niin päin, et mun suurinpiirtein pitäisi jo avata tervejalkaisille ovet ym.
Pieni asia, mistä tuli todella hyvä mieli:) Kiitin kyllä vielä siinä lähtiessä, mutta jos satut kassaneiti lukemaan tämän viestin ja muistat tilanteen, niin iso kiitos vielä:) Piristi mun oloa huomattavasti tällainen huomioon ottaminen:)
Olis vaan samanlaisia ihmisiä enemmänkin.
Orikedon Shell
Jalkapuolikas
3
709
Vastaukset
- Munäititekeeparempaa
Kävin tänään syömässä ja toista kertaa en mene.
Oli kyllä ala-arvoista mitä lautaselle tuli. Toivottavasti ei kaupanpäälle tulee mitään ruokamyrkytyksiä! - Jalkapuolikas
Minulla on niin kurjaa että syön vaan joka 4. päivä.
- Anonyymi
Mä söin paikan kokin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892