Onko tämä enkelin tekosia?

nuori tyttö

Tänään mulle tuli todella kova kiire bussiin. Kävely matkaa oli 1.6km, aikaa n.14min ja mulla oli sandaalit niin en voinu juosta. Sanoin mielessä koko ajan "Auta enkeli, auta. Mun on pakko päästä kotiin...". Sitten kun pääsin pysäkille ja näin kuinka paljon kello oli (ei ollut kelloa, eikä puhelinta mukana) huomasin että olin 5min etuajassa.

Kävelinkö niin nopeasti vai onko tämä enkelin ansiota?

4

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röhnäreino

      Mietitäänpäs...

      Tiedätkö mikä on ns. Cooperin juoksutesti? Siinähän on aikaa 12 minuuttia ja silloin kun itse olin koulussa, oli ihan normaalia juosta noin kolme kilometriä tuossa ajassa. Urheilijat olivat sitten erikseen, ne juoksivat 3500m.

      Sinulla oli aikaa prosentuaalisesti n.17% enemmän kuin Cooperin testissä. Jos olisit juossut kuin minä kouluaikoina, olisit taittanut tuossa ajassa vähän yli 3500 metriä. Jos olisit juossut kuin urheilevat kaverini, olisit juossut yli neljä kilometriä tuossa ajassa.

      Noh, sinulla oli sandaalit, etkä siksi voinut juosta. Kävelit siis nopeasti. Ihmisen normaali kävelyvauhti on noin 6km/h. Eli yksi kilometri ottaa noin 10 minuuttia. Tästä voidaan helposti laskea että normaalisti kävellen 1,6km ottaisi noin 16 minuuttia.

      Kun nyt ajattelet että normaalisti kävellen sinulla olisi mennyt 16 minuttia ja urheilijan vauhdilla juosten olisit tuossa ajassa ehtinyt neljä kilometriä niin onko se nyt enää mitenkään ihmeellistä että etenit niin nopeasti kuin etenit?

      Oikein hyvää kesää sinulle ja sandaaleillesi.

    • olen minä

      Aikaa on mahdollista venyttää. Enkelit auttoivat sinua kun pyysit apua.

      Pyydä jatkossakin apua ja usko että kaikki on mahdollista. Pikkuhiljaa alat näkemään maailmaa uusin silmin, sillä ne silmät jotka näkevät 3d maailmaa ovat rajoitetut, mutta meillä on muita aisteja jotka voimme ottaa käyttöön. Se on vähän kuin opettelua pyörällä ajamaan tai uimaan. Uudet taidot opitaan harjoituksen/kokemuksen kautta. Luota omaan intuitioosi. Se on tärkein työkalu!

      Mukavaa kesää sinulle ja kiitos kun jaoit kokemuksesi! Se tukee myös omaa matkaani!

      • "Aikaa on mahdollista venyttää."

        Nasa saattaisi olla hyvinkin kiinnostunut tästä.


    • röhnäreino

      Nimimerkki "olen minä" kirjoittaa sontaa.

      Ihmisellä ei ole mitään yliluonnollisia aisteja enkeleitä tai muita satuolentoja varten. Niitä voi aistia joko mielikuvituksen tai sitten pysyvämmän aivovian avulla mutta se ei tee niistä totta.

      Harmi kun sinä jaoit mielipiteesi. Se haittaa meitä kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe