Homettako?

niin pettynyt

muutimme vuokralle rivariin toukokuun lopussa.Aurinko paistoi,en huomannut mitään erikoista.Pojalla oli yksi päivä pää kipee.Arvelin että pojalla on väsy.Pää hänellä on kipeä ainoastaan kovassa kuumeessa.Yöt raapii ja nenä kutiaa.Aivastaessaan räkä on sellasta paksua töhnää.
No nyt on sitten vettä tullut ja haju onkin sen mukainen.Kämppä on kahdessa kerroksessa yläkerrassa ei ole mitään,mutta tänään haistoin että olohuoneen puolella haisee joku ihme haju.En osaa sanoa mikä kellari vai mikä,mutta mulla on oireita hieman silmissä ja kurkussa enemmän.
Voiko olla hometta ja voiko oireet tulla näinkin pian..?Tosin se jos mikä on hyvä,jos hometta on.

13

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SalakavalaHaisematon
      • Syöpääkin aiheuttaa

Kosteusvauriorakennuksissa sairastuneet "Superyliherkät" eivät voi olla missään missä kosteusvauriorakennuksen sisäilmamyrkyt aiheuttavat oireita. Ihminen joka sairarastuu kosteusvauriorakennuksessa pitkällä aikavaälillä (useiden vuosien ajan) voivat oireilla myös luonnon homeista ja voivat olla kemikaliyliherkkiä.
        Se mitä heille pahinta on sattunut on se, että elimistö on kaiken aikaa "pörhöllään" ja immuunipuolustus taistelee kaiken aikaa "myrkkyjä" ja myrkytyksiä vastaan.
        Tämä kaikki on tiedetty jo vuosia sitten mikä vittu siinä on, ettei passaa myöntää tosiasioita?
        http://www.hs.fi/asuminen/artikkeli/Erikoistutkija Homesairaan immuunipuolustus on aina pörhöllään/HS20051128SI1YO02n3r

• niin pettynyt

Itsekin mietin tuota että jospa on vuosien altistus pohjalla ja se puhkesi nyt.Olen muuton jälkeen kuitenkin ollut aikaansaavampi kuin ennen ja jaksanut lenkkeillä,tehdä kotitöitä paljon paremmin.
        Olin myös hetken viime syksynä töissä homekoulussa.Siellä mulle tuli suuhun ihme maku,ennenkuin tiesin että siellä on pahasti oireilevia työntekijöitä.Olisin saanut jatkaa kyseisessä työssä,mutta en halunnut jatkaa.
        Nyt vaan pähkäilen että asutaanko tässä vai aletaanko heti katselemaan uutta asuntoa..kun kukaan perheessä ei halua muuttaa.

• Lail.l.

Huomio myös psyyke ja kuvittelu.

• Lail.l.

Minun kaikki ongelmat on ihan psyykkisellä pohjalla.
        Muijan lähtö (lähti homeasunnon takia) aiheutti minulle myös monenlaista psyykkistä.

• Voi helvetti sentään
        Lail.l. kirjoitti:

Minun kaikki ongelmat on ihan psyykkisellä pohjalla.
        Muijan lähtö (lähti homeasunnon takia) aiheutti minulle myös monenlaista psyykkistä.

vittuako se meille kuuluu jos muijas on lähteny hakemaan parempia apajia.
        Tuollaisten turhapurojen ja turvenuijien kanssa on aivan turhaa kenenkään naisen elämäänsä pilata. Olen iloinen entisen naisesi puolesta, että osasi tehdä ainoan oikean ratkaisun. Jumalalle kiitos, että naisesi oli sen verran vielä järjissään homeasuntosi aiheuttamien sairastelujen jälkeen, että älysi lähteä pois sieltä ennenkuin henki lähti. Näin se vaan on vaikka et ymmärrä asian todellista vaaraa...

Tuossa totuuksia:
        "Sisäilman myrkkyjen mittaamiseen uusia keinoja".
        http://www.allergia.fi/julkaisut/allergia-astma/allergia-astma-3-2013/

• "Huomio myös psyyke ja kuvittelu."

- Viesteistäsi päätellen olet tyhmä ja yksinkertainen. Pitäisikö meidän uskoa kaikkien lääkärien olevan samanlaisia? Umpiluuhusi ei mene edes oikea lyhenne laillistetusta lääkäristä, joka on laill.lääk. Tuon johdosta voi päätellä, ettet pysty omaksumaan mitään muutakaan.

• toivoa on

Homeallergiset on alkaneet joukolla muuttaa kuivempiin oloihin saharan aavikolle. Beduiinien teltoissa ei homeet haise ja kamelitkin pieree tuulen alapuolella. Rätti pannaan naaman eteen jos on hiekkamyrksy.

• toivoa on

Huomatkaa muuten tuo edellinen kirjoitukseni.
        Olen ennenkin kirjoittanut tämän saman jutun tälle palstalle.

• toivoa on kirjoitti:

Huomatkaa muuten tuo edellinen kirjoitukseni.
        Olen ennenkin kirjoittanut tämän saman jutun tälle palstalle.

"Huomatkaa muuten tuo edellinen kirjoitukseni.
        Olen ennenkin kirjoittanut tämän saman jutun tälle palstalle."

- Kirjoituksesi oli niin typerä, ettei kukaan viitsinyt edes noteerata sitä. Sairaassa mielessä sepustuksesi voi olla toistamisen arvoinen.

• Lail.l.

Ihminen viimeiseen asti kieltää psyykkeen vaikutuksen tautiinsa. Eihän kukaan halua leimautua luulosairaaksi. Tämä käyttäytyminen kuuluu kylläkin taudinkuvaan.

• Ei enää päin pläsiä

Ihminen viimeiseen saakka haluaa parantua sairauksistaa mutta sinulla se tuntuu olevan tavallista vaikeampaa. Taisi olla hyvä ihminen se entinen naisesi ja ainakin erittäin viisas kun lähti sairastuttavasta ilmapiiristä ja sairastuttavasta sisäilmastosta pois vielä kun siihen pystyi. Toisin sanoen "itsesuojeluvaisto" pelasi kuitenkin vielä hyvin hänellä.

"Ihminen viimeiseen asti kieltää psyykkeen vaikutuksen tautiinsa".
        Toiset kieltää ja toiset ei, sitäkään ei passaa sinun yleistää. Ei kaikki Suomen miehetkään ole samanlaisia kuin sinä, että vetelee naistansa välillä "päin pläsiä". Otahan aivan rauhallisesti ja kokeile mennä vaikka viikonloppuna naisten tansseihin. Siitä sitten jatkoille ja kokeilemaan jos se onni soisi rohkeaa. Psyykkisiä ongelmia se varmaan aiheuttaa kun pitää yksin selvitä homerakennuksen myrkyllisessä sisäilmastossa ilman naisen hyväksyntää ja lämpöä.

• Ei ole ihme kun

kaikki lääkärit leimataan mielenvikaisiksi lääketehtaiden mainosmiehiksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe