Optima Service

kiinnostaa1

Samsungin huolloista vastaa Optima Service. Millaisia kokemuksia on?

24

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse vein S3 huoltoon muutama kuukausi sitten ja hyvin sujui.

      • galaxy pajalle

        Mutta eikös se pitänyt lähettää sinne vielä uudestaankin?!?


    • Kyllä. Mutta sen jälkeen puhelin on toiminut hyvin.

    • tarkkaa1

      Aika kallis huoltopaikka se on.

    • Mutta jos huolto menee takuuseen niin hinnalla ei silloin ole suurta väliä.

    • kuluttaja3

      No niinpä. Mutta kuka takuuhuollot lopulta maksaa? Kuluttaja. Samoin kuin takuun jälkeiset huollotkin. Ei raha tule mystisestä "jostain", se tulee asiakkaan kukkarosta. Aina.

    • vapunen

      Varmaankin kännykän valmistaja.

    • maksaja1

      No painaako se kännykän valmistaja rahaa omassa rahapajassaan? Kaikki raha tulee kuluttajan kukkarosta ja näkeehän se jo esim Samsungien hinnastakin, että on siinä höttöä aikalailla, jos läpyskä maksaa 500 - 700e/kpl. Eikä ole kovin kestävä edes. Päinvastoin.

    • Hinta putoaa pikkuhiljaa kun kännykkä on ollut myynnissä jonkinaikaa.

    • Ei koskaan enää

      No laitanko allakanreunaan puhelut, jotka pitää soittaa ym asiat ja hoidan ne sitten kun hinta putoaa? Tai korjautanko näytön kun hi´nta putoaa? 260e näytön vaihdosta on sikamainen. Todella törkeää. Kehotan harkitsemaan hankintaa. Särkyy helposti.

    • Joonas87345

      Mun mielestä optima service on paras

      • Nurin pitäs saaha.

        Vitun paska huoltofirma. ei tee mitään ei edes kokeile käyttää puhelinta. selittelevät vain että ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon jne jne. vaikka vika on itse raudassa, elikkäs puhelimessa ei softassa. massit pois puhelinvalmistajalta on sen motto. minulla jo kolmas kerta menossa peräkkäin bumerangina takasin huoltoon.


      • miksu0303
        Nurin pitäs saaha. kirjoitti:

        Vitun paska huoltofirma. ei tee mitään ei edes kokeile käyttää puhelinta. selittelevät vain että ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon jne jne. vaikka vika on itse raudassa, elikkäs puhelimessa ei softassa. massit pois puhelinvalmistajalta on sen motto. minulla jo kolmas kerta menossa peräkkäin bumerangina takasin huoltoon.

        Terve!

        Vein Samsung Galaxy S4 puhelimen Elisa Shopitiin 29.8.13, josta se toimitettiin takuuhuoltoon Optimalle. Luurista ei kuulunut mitään 1,5 viikkoon, ja laitoin tiedustelun huollon kulusta Optiman sivuilta sähköisesti, ja en ole saanut edelleenkään mitään vastausta. Soitin viime perjantaina Saunalahteen, ja siellä pahoiteltiin tilannetta, ja kerrotiin, että voin laittaa uudelleen viestiä Optimalle. Näin tein heti perjantaina, ja ei edelleenkään mitään vastausta. Optiman sivuilla on kerrottu, että huoltoaika on keskimäärin 1-2 viikkoa, ja jos huoltoaika viivästyy, ilmoitetaan tästä jälleenmyyjälle tai asiakkaalle, mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut?

        Olen seurannut netistä huollon etenemistä, ja siellä näkyy päiväys 5.9 odottaa varaosaa, jota siis odotettu jo kohta kolme viikkoa….

        Olen seuraavaksi miettinyt, että voisin ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, miten kannattaisi tilanteessa edetä.


      • miksu0303

        Terve!

        Sain eilen sähköpostia Optimalta, ja heillä pahoiteltiin, että minua ei oltu informoitu huollon viivästymisestä (eivät osanneet sanoa, miksi näin on käynyt). Optimalla odotellaan edelleen varaosaa, joten huollon valmistumiseen menee vielä 1- 2 viikkoa.


    • Hieno juttu! Toivottavasti varaosa saadaan aikataulussa ja saat puhelimen taas pian käyttöösi :)


      Noora / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

      • lolololoo

        Mun miälest iha oogoo,vietii perjantaina ja maanantaina oli jo valmis jep jep


    • minna1

      Meiltä hukkasivat koko luurin! Tuli vieraan ihmisen,eri värinen puhelin takaisin... Nyt odotellaan,jos oma löytyisi jostain...

      • OPT

        Vei 14.10 yksitoista vuorokautta vanhan s4 activen huoltoon ja jo vähän vajaan neljän viikon kuluttua kävin hakemassa puhelimen takaisin, mutta paketissa olikin x cover olisko se vaikka sinun puhelimesi.v...u mitä toimintaa


    • opti1

      24.2.2014 Vein tab 2 laitteen DNA kauppaan ja sieltä Optimalle, vikana oli näytön värivirhe ja laite ei enää tunnistanut sim korttia. 27.2.2014 sain viestin että laite on korjattu eli sim kortinlukija ja näyttö on vaihdettu, olipas nopeaa toimintaa tuumailin.
      Laitteen noudettuani tein havainnon että eihän se sim toimi edelleenkään ja uutena vikana oli ilmestynyt huollon jäljiltä äänenvoimakkuus näppäimen jumittuminen eli laite nostaa jatkuvasti äänenvoimakkuutta täysille ja näppäin myös aivan tunnoton.

      Eikö Optima testaa "huoltamiaan" laitteita? Nämäkin viat olisi huoltomies havainnut heti jos olisi testannut laitteen toimintaa. Nyt laite toimitettu uudelleen huoltoon ja varmaankin menee jokunen aika ennenkuin takaisin käytössäni mutta mielestäni huollon toiminta oli erittäin heikko tässä tapauksessa.

    • 2 kertaa petetty

      Älkää herranjumala laittako Optimaserviceen mitään. Kaksi puhelinta sinne mennyt. Molemmilla kerrolla vastaus: mekaaninen vika, ei kuulu takuuseen. Kortinlukijan korjaus hinnaltaan sama kuin uusi puhelin. SCF-huolto korjasi molemmat takuuna. Pelkkää rahastusta, vaatikaa laittamaan johonkin muualle kuin Optimaan.

    • Jejee

      Itse vein viikko sit puhelimen optimaserviceen ja nyt ne on hukannut koko puhelimen. Lupasivat soittaa parin päivän sisällä. Saas nähä mut ei vakuuta kauheesti... Samsung Galaxy S4 mini ja pelkkä näyttörikki...

    • Pyttyyntynyt

      Ehdottomasti luokattominta palvelua mitä olen koskaan saanut. Kukaan ei vastaa mistään, kukaan ei halua puhua huollon alla olevasta laitteesta mitään ekä kukaan ota myöskään vastuulleen asiakaspalautteen vastaanottamista.

      Puhelimen virtapiuha rikki, ei kuulemma takuuseen koska on mekaaninen vika joka on itse todennäköisesti aiheutattu. Huoloarvio miltei 60 € kalliimpi kuin mitä kilpailijalla.

    • Piraattia

      Itse vein puhelimen huoltoon. Tuli nätisti takaisin. Näyttö meni halki ja vein kilpailevaan puhelimen valmistajan valtuuttamalle huoltoliikkeelle, josta todettiin tuotteen olevan piraatti. Ei voitu korjata ja kännykänvalmistajaa konsultoitiin asiasta ja he totesivat tuotteen olevan epä-autenttinen ja kolmannen osapuolen ronkkima. Kiitos siis Elisalle piraatin tuotteen myynnistä hintaan 800€!! He sanoivat liikkeessä, että hehän eivät vastuuta ota myymistään tuotteista, että vastuu on Optima Servicen .. Juuh kuluttaja-asiamies sanoi kyseessä olevan selvä piraattipalveluiden myynti ja sanoi riitauttavan asian suoraan kuluttajariitalautakuntaan, jossa asian pitäisi olla selvää pässinlihaa... ÄLKÄÄ OSTAKO PALVELUITA ELISALTA TAI OPTIMA SERVICELTÄ!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1815
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1475
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      299
      1313
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1297
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      929
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe