Samsungin huolloista vastaa Optima Service. Millaisia kokemuksia on?
Optima Service
24
852
Vastaukset
Itse vein S3 huoltoon muutama kuukausi sitten ja hyvin sujui.
- galaxy pajalle
Mutta eikös se pitänyt lähettää sinne vielä uudestaankin?!?
Kyllä. Mutta sen jälkeen puhelin on toiminut hyvin.
- tarkkaa1
Aika kallis huoltopaikka se on.
Mutta jos huolto menee takuuseen niin hinnalla ei silloin ole suurta väliä.
- kuluttaja3
No niinpä. Mutta kuka takuuhuollot lopulta maksaa? Kuluttaja. Samoin kuin takuun jälkeiset huollotkin. Ei raha tule mystisestä "jostain", se tulee asiakkaan kukkarosta. Aina.
Varmaankin kännykän valmistaja.
- maksaja1
No painaako se kännykän valmistaja rahaa omassa rahapajassaan? Kaikki raha tulee kuluttajan kukkarosta ja näkeehän se jo esim Samsungien hinnastakin, että on siinä höttöä aikalailla, jos läpyskä maksaa 500 - 700e/kpl. Eikä ole kovin kestävä edes. Päinvastoin.
Hinta putoaa pikkuhiljaa kun kännykkä on ollut myynnissä jonkinaikaa.
- Ei koskaan enää
No laitanko allakanreunaan puhelut, jotka pitää soittaa ym asiat ja hoidan ne sitten kun hinta putoaa? Tai korjautanko näytön kun hi´nta putoaa? 260e näytön vaihdosta on sikamainen. Todella törkeää. Kehotan harkitsemaan hankintaa. Särkyy helposti.
- Joonas87345
Mun mielestä optima service on paras
- Nurin pitäs saaha.
Vitun paska huoltofirma. ei tee mitään ei edes kokeile käyttää puhelinta. selittelevät vain että ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon jne jne. vaikka vika on itse raudassa, elikkäs puhelimessa ei softassa. massit pois puhelinvalmistajalta on sen motto. minulla jo kolmas kerta menossa peräkkäin bumerangina takasin huoltoon.
- miksu0303
Nurin pitäs saaha. kirjoitti:
Vitun paska huoltofirma. ei tee mitään ei edes kokeile käyttää puhelinta. selittelevät vain että ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon jne jne. vaikka vika on itse raudassa, elikkäs puhelimessa ei softassa. massit pois puhelinvalmistajalta on sen motto. minulla jo kolmas kerta menossa peräkkäin bumerangina takasin huoltoon.
Terve!
Vein Samsung Galaxy S4 puhelimen Elisa Shopitiin 29.8.13, josta se toimitettiin takuuhuoltoon Optimalle. Luurista ei kuulunut mitään 1,5 viikkoon, ja laitoin tiedustelun huollon kulusta Optiman sivuilta sähköisesti, ja en ole saanut edelleenkään mitään vastausta. Soitin viime perjantaina Saunalahteen, ja siellä pahoiteltiin tilannetta, ja kerrotiin, että voin laittaa uudelleen viestiä Optimalle. Näin tein heti perjantaina, ja ei edelleenkään mitään vastausta. Optiman sivuilla on kerrottu, että huoltoaika on keskimäärin 1-2 viikkoa, ja jos huoltoaika viivästyy, ilmoitetaan tästä jälleenmyyjälle tai asiakkaalle, mutta mitään ilmoitusta ei ole tullut?
Olen seurannut netistä huollon etenemistä, ja siellä näkyy päiväys 5.9 odottaa varaosaa, jota siis odotettu jo kohta kolme viikkoa….
Olen seuraavaksi miettinyt, että voisin ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, miten kannattaisi tilanteessa edetä.
Rekisteröidytkö miksu0303 Palstallemme osoitteessa http://yhteiso.elisa.fi/t5/Saunalahti/ct-p/Saunalahti ja lähetä moderaattorille yksityisviestiä, niin voimme tarkistaa tilanteesi.
Tomas / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- miksu0303
Terve!
Sain eilen sähköpostia Optimalta, ja heillä pahoiteltiin, että minua ei oltu informoitu huollon viivästymisestä (eivät osanneet sanoa, miksi näin on käynyt). Optimalla odotellaan edelleen varaosaa, joten huollon valmistumiseen menee vielä 1- 2 viikkoa.
Hieno juttu! Toivottavasti varaosa saadaan aikataulussa ja saat puhelimen taas pian käyttöösi :)
Noora / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- lolololoo
Mun miälest iha oogoo,vietii perjantaina ja maanantaina oli jo valmis jep jep
- minna1
Meiltä hukkasivat koko luurin! Tuli vieraan ihmisen,eri värinen puhelin takaisin... Nyt odotellaan,jos oma löytyisi jostain...
- OPT
Vei 14.10 yksitoista vuorokautta vanhan s4 activen huoltoon ja jo vähän vajaan neljän viikon kuluttua kävin hakemassa puhelimen takaisin, mutta paketissa olikin x cover olisko se vaikka sinun puhelimesi.v...u mitä toimintaa
- opti1
24.2.2014 Vein tab 2 laitteen DNA kauppaan ja sieltä Optimalle, vikana oli näytön värivirhe ja laite ei enää tunnistanut sim korttia. 27.2.2014 sain viestin että laite on korjattu eli sim kortinlukija ja näyttö on vaihdettu, olipas nopeaa toimintaa tuumailin.
Laitteen noudettuani tein havainnon että eihän se sim toimi edelleenkään ja uutena vikana oli ilmestynyt huollon jäljiltä äänenvoimakkuus näppäimen jumittuminen eli laite nostaa jatkuvasti äänenvoimakkuutta täysille ja näppäin myös aivan tunnoton.
Eikö Optima testaa "huoltamiaan" laitteita? Nämäkin viat olisi huoltomies havainnut heti jos olisi testannut laitteen toimintaa. Nyt laite toimitettu uudelleen huoltoon ja varmaankin menee jokunen aika ennenkuin takaisin käytössäni mutta mielestäni huollon toiminta oli erittäin heikko tässä tapauksessa. - 2 kertaa petetty
Älkää herranjumala laittako Optimaserviceen mitään. Kaksi puhelinta sinne mennyt. Molemmilla kerrolla vastaus: mekaaninen vika, ei kuulu takuuseen. Kortinlukijan korjaus hinnaltaan sama kuin uusi puhelin. SCF-huolto korjasi molemmat takuuna. Pelkkää rahastusta, vaatikaa laittamaan johonkin muualle kuin Optimaan.
- Jejee
Itse vein viikko sit puhelimen optimaserviceen ja nyt ne on hukannut koko puhelimen. Lupasivat soittaa parin päivän sisällä. Saas nähä mut ei vakuuta kauheesti... Samsung Galaxy S4 mini ja pelkkä näyttörikki...
- Pyttyyntynyt
Ehdottomasti luokattominta palvelua mitä olen koskaan saanut. Kukaan ei vastaa mistään, kukaan ei halua puhua huollon alla olevasta laitteesta mitään ekä kukaan ota myöskään vastuulleen asiakaspalautteen vastaanottamista.
Puhelimen virtapiuha rikki, ei kuulemma takuuseen koska on mekaaninen vika joka on itse todennäköisesti aiheutattu. Huoloarvio miltei 60 € kalliimpi kuin mitä kilpailijalla. - Piraattia
Itse vein puhelimen huoltoon. Tuli nätisti takaisin. Näyttö meni halki ja vein kilpailevaan puhelimen valmistajan valtuuttamalle huoltoliikkeelle, josta todettiin tuotteen olevan piraatti. Ei voitu korjata ja kännykänvalmistajaa konsultoitiin asiasta ja he totesivat tuotteen olevan epä-autenttinen ja kolmannen osapuolen ronkkima. Kiitos siis Elisalle piraatin tuotteen myynnistä hintaan 800€!! He sanoivat liikkeessä, että hehän eivät vastuuta ota myymistään tuotteista, että vastuu on Optima Servicen .. Juuh kuluttaja-asiamies sanoi kyseessä olevan selvä piraattipalveluiden myynti ja sanoi riitauttavan asian suoraan kuluttajariitalautakuntaan, jossa asian pitäisi olla selvää pässinlihaa... ÄLKÄÄ OSTAKO PALVELUITA ELISALTA TAI OPTIMA SERVICELTÄ!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1483219- 1082613
- 512591
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4832112- 1101911
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521895Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111638