Miten voi olla että minä en ikinä onnistu missään! Mitä mieltä on enää koko elämässä kun kaikki menee kuitenkin pieleen yrität miten tahansa. Mä en enää jaksa nousta tästä kuopasta ylös. Mulla ei voimat riitä. Mä en tajua miten voi olla että yhelle ihmiselle tapahtuu kaikki paha eikä koskaan mikään onnistu että sais edes kerran tuntea iloa ja onnistumista omassa elämässä!
Ois vaan pitäny uskoa jo silloin teininä että ei tämä mun elämä tästä muutu, mun kohtalo on epäonnistua kaikessa mitä yritän.
Varsinainen luuseri!!!
onnistunko koskaan
1
162
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565