Minua alkaa kyllästyttää Soinin vouhkaaminen. Ensin saa suuren vaalivoiton ja sitten luistaa hallitusvastuusta.
Siinä on jo moitteen sijaa riittävästi.
Nyt sitten hakee jotain riidan aihetta suurella ilmoituksella Helsingin Sanomien kautta.
Olen joskus äänestänyt Persuja, mutta nyt on kyllä kaikki luottamus heihin ja heidän toimintaansa ja arvostelukykyynsä mennyt. Jos tuollaiset tuuliviirit voittaisivat vaalit, mihin se johtaisi? Tuuliajolle, ennustan minä.
Olen kyllästynyt Soinin vouhkaamiseen.
10
71
Vastaukset
- Ahahahaaaaa
Miltä ässteepeessä ja Vasemmistoliitossa maistuu kun kannatajat katoavat vaalipetoksen jälkeen kun aloitte Kokoomuksen aisankannattajiksi?
- Viimeksi
Pahemmat tuuliviirit voittivat vaalit .
- Taitaa olla
Backmanin pelonsekainen kirjoitus Sdp:n näivettyessä Vasemmistoliiton kokoiseksi pikkupuolueeksi.
- ....................
Soini ei näe nykyisessä Suomen mamuttamisessa mitään pahaa. Hänen koko tarmonsa sen sijaan kohdistuu johonkin kreikka- ym. -tukiaisiin, joiden perimmäinen tarkoitus kuitenkin on pitää euro-alueen talous kunnossa, ja siinä sivussa myös Suomen talous kunnossa.
Jos Soini haluaisi valittaa rahanmenosta, niin suurempiakin kohteita olisi: mm. miljardeja euroja haaskataan johonkin olemattomaan keksittyyn "ilmastokriisiin", ja vielä useampia miljardeja kehitysapuun, jotka menevät diktaattorien hallitusten tukemiseen- piti lupauksensa
Soini ei ainakaan syönyt sanaansa vaalivoiton jälkeen.
- MUTTAKUN..
Soini ei voi sanoa mamutuksesta mitään
koska heti heilahtaa rasismikortti . - valehtelijat pois
Kyse ei ole valittamisesta vaan totuudesta. Valehteleva ja epäpätevä hallitus pitää erottaa. Jo toinen noista syistä riittäisi siihen mutta tällä hallituksella on molemmat.
- vai niin
Aloittaja on siis kyllästynyt totuuteen ja on siten vilpillisen hallituksen märkä päiväuni.
Jenkkiläinen talousnero sanoi että demokratian suurin ongelma on se että yli 50% ihmisistä on liian tyhmiä äänestääkseen omaksi edukseen. - asenteesi paljastaa
Et sinä ole Perus.Suomalaisia äänestänyt. Eikä ne ole persuja.
- puolipersu
Mikä tuossa "persu" nimessä on vikana, kaikilla muillakin puolueilla
on lempinimi, ja yleensä se on lyhennys virallisesta nimestä.
Onhan paljon kätevämpää kirjoittaa, persu kuin PerusSuomalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845