Olen kyllästynyt Soinin vouhkaamiseen.

Minua alkaa kyllästyttää Soinin vouhkaaminen. Ensin saa suuren vaalivoiton ja sitten luistaa hallitusvastuusta.
Siinä on jo moitteen sijaa riittävästi.
Nyt sitten hakee jotain riidan aihetta suurella ilmoituksella Helsingin Sanomien kautta.
Olen joskus äänestänyt Persuja, mutta nyt on kyllä kaikki luottamus heihin ja heidän toimintaansa ja arvostelukykyynsä mennyt. Jos tuollaiset tuuliviirit voittaisivat vaalit, mihin se johtaisi? Tuuliajolle, ennustan minä.

10

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahahahaaaaa

Miltä ässteepeessä ja Vasemmistoliitossa maistuu kun kannatajat katoavat vaalipetoksen jälkeen kun aloitte Kokoomuksen aisankannattajiksi?

• Viimeksi

Pahemmat tuuliviirit voittivat vaalit .

• Taitaa olla

Backmanin pelonsekainen kirjoitus Sdp:n näivettyessä Vasemmistoliiton kokoiseksi pikkupuolueeksi.

• ....................

Soini ei näe nykyisessä Suomen mamuttamisessa mitään pahaa. Hänen koko tarmonsa sen sijaan kohdistuu johonkin kreikka- ym. -tukiaisiin, joiden perimmäinen tarkoitus kuitenkin on pitää euro-alueen talous kunnossa, ja siinä sivussa myös Suomen talous kunnossa.

Jos Soini haluaisi valittaa rahanmenosta, niin suurempiakin kohteita olisi: mm. miljardeja euroja haaskataan johonkin olemattomaan keksittyyn "ilmastokriisiin", ja vielä useampia miljardeja kehitysapuun, jotka menevät diktaattorien hallitusten tukemiseen

• piti lupauksensa

Soini ei ainakaan syönyt sanaansa vaalivoiton jälkeen.

• MUTTAKUN..

Soini ei voi sanoa mamutuksesta mitään
        koska heti heilahtaa rasismikortti .

• valehtelijat pois

Kyse ei ole valittamisesta vaan totuudesta. Valehteleva ja epäpätevä hallitus pitää erottaa. Jo toinen noista syistä riittäisi siihen mutta tällä hallituksella on molemmat.

• vai niin

Aloittaja on siis kyllästynyt totuuteen ja on siten vilpillisen hallituksen märkä päiväuni.
      Jenkkiläinen talousnero sanoi että demokratian suurin ongelma on se että yli 50% ihmisistä on liian tyhmiä äänestääkseen omaksi edukseen.

• asenteesi paljastaa

Et sinä ole Perus.Suomalaisia äänestänyt. Eikä ne ole persuja.

• puolipersu

Mikä tuossa "persu" nimessä on vikana, kaikilla muillakin puolueilla
      on lempinimi, ja yleensä se on lyhennys virallisesta nimestä.

Onhan paljon kätevämpää kirjoittaa, persu kuin PerusSuomalainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6612
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6191
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3063
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2544
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2195
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1345
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe