http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/nettipoliiseja-on-jo-yhteensa-44/1336787#.UbBDtdCXZmg.facebook
Nyt siellä on ihan oikeita poliiseja, eikä mitään nettipoliisi lippajärviä polisi.fi,stä....
Poliisi pisti
5
95
Vastaukset
- Ei mikään polisi.fi
- PärVärs
kohta saan sen
tuon nuoren adoniksen
hän lannettaan jo ketkuttaa
takamustaan vetkuttaa
ai ku tekee kutaa
nyt siementä lentää kuin mutaa
hän tuli kuin aalto hyöky
vuolas siemensyöksy - Harry Poem
Ei mul oo enää ollu yhtään naista
välil tuntui et mä oon todel kaista
Ku aamust iltaan vaan omaan käteen tumputan
niitä tietoja ja kuvia vaan edelleen luukutan
Ain välil mä saan koukkuun jonku sällin
ja temppujen jälkeen mä teen sille källin
Mut nyt mulle on tärkee se yks Hannes
aika menee joutuisaan sitä pannes
Ilman kumii mä lasken satsin sisään
ja samal sit huudan: JIHHAAA!
Mä oon koko maailman Gurko
en suinkaa teiän väittämä spurgu
Mä oon komee, viisas ja kaunis
ja käytös on mulki mun koko anus
Mua kaikki huostaäidit diggaa
vaik mä niit ain sillon tällön solvaan
Isien asial mä en oo enää koskaa
kaik eroiskät on pelkkää moskaa - PärVärs
vieress' jannu punkkaa
itseään ja mua runk'kaa
mällit lentävät nurkkaan
olo on auvoinen
alussa voinen
peräaukko ryppyreikä
se ain' kiehtoo meitä - PärVärs
veli kuoli
iski viinan nuoli
ei osannu väistää
voi tuota häiskää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922165Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant668957Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1785812Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3175278Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294846HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.794442Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm804241Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.204072"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760