tulipalo

kysyn vaan

Kauhia onnettomuus, Lapuan lehti tänään. Mikseivät ota selvää roolia viestinvälittäjänä, onko vain Tiistenjokelaisten asia auttaa. Olisko ollu suuri vaiva painettaa lehteen eres joku numero, johon voi olla yhteydessä ne ketkä haluaa auttaa. Kun on kaikki menny jokainen ropo pn tarpeen.

28

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mautoonta

Niinpä . Ja päätomitaja hyppii rampoliinis .

• laatua lapualta

Kattottihi samaa -. hyppii tilannetajuuhinsa koskaan tulematta .....

• Ulkokullaisuutta?
        laatua lapualta kirjoitti:

Kattottihi samaa -. hyppii tilannetajuuhinsa koskaan tulematta .....

Pienten nuhteiden jälkeen "päätoimittajakin" ryhtyi päivän aviisis ymmärtämään yhteisvastuun jaloa periaatetta. Juna kyllä meni jo, mun arvostuksen osalta. Jos olsis kirjoittanu, notta Lapuan Sanoma tukee tätä hanketta, ja konttuurillakin voi käyrä rahaa pistämäs jne olis tua edellisviikon möhläysteksti rampoliinin iloosta ehkä painettu villaasella.... mutta aina vaan tiistenjokiset. Kyllä vois paikallsi lehti ottaa osaa. Ihan konkreettisesti. Ja onhan se kuulemma rikas lehti kun mikäkin,.

• Nauretavaa seon----
        Ulkokullaisuutta? kirjoitti:

Pienten nuhteiden jälkeen "päätoimittajakin" ryhtyi päivän aviisis ymmärtämään yhteisvastuun jaloa periaatetta. Juna kyllä meni jo, mun arvostuksen osalta. Jos olsis kirjoittanu, notta Lapuan Sanoma tukee tätä hanketta, ja konttuurillakin voi käyrä rahaa pistämäs jne olis tua edellisviikon möhläysteksti rampoliinin iloosta ehkä painettu villaasella.... mutta aina vaan tiistenjokiset. Kyllä vois paikallsi lehti ottaa osaa. Ihan konkreettisesti. Ja onhan se kuulemma rikas lehti kun mikäkin,.

Eioo rikas erellinen hallitus söi rahat. Ja toimarille maksetaan aina vaan palkaa. Viini virtaa vaan nyt.

• häh putosin
        Nauretavaa seon---- kirjoitti:

Eioo rikas erellinen hallitus söi rahat. Ja toimarille maksetaan aina vaan palkaa. Viini virtaa vaan nyt.

Viini virtaa? Kuka sitä siellä juaa....... eikö niitten pitääsi tehrä meille parempaa lehtiä eikä mitää viiniä kiskua

• rakkaus rinnassain
        häh putosin kirjoitti:

Viini virtaa? Kuka sitä siellä juaa....... eikö niitten pitääsi tehrä meille parempaa lehtiä eikä mitää viiniä kiskua

"tein sulle kesäviinin, mansikoista vain ..... " :D :D :D ei nyt työajalla sentään

• Anonyymi

Sen mä olisin halunnut nähdä! Niissä on sadan kilon painoarajoitus. Kintaalle on mennyt. On se ollut hölskettä.

• Auttajaksi 4

Eikö ollu vakuutusta ??

• Mahtaasko

poliisilaitoksen lupa vielä puuttua keräykseltä ?

• sivusta seurannut

lupaa käsittääkseni haetaan

• harkintakykyä !!

Minusta asiatonta oli painattaa kauhean uutisen viereen teksti jossa puhutaan tulipalosta suojautumisesta. Tuntuu varmasti kamalaakin kamalammalta onnettomuuden uhreista ja omaisista ym

• ei ajatellu
        harkintakykyä !! kirjoitti:

Minusta asiatonta oli painattaa kauhean uutisen viereen teksti jossa puhutaan tulipalosta suojautumisesta. Tuntuu varmasti kamalaakin kamalammalta onnettomuuden uhreista ja omaisista ym

kesätoimittaja

• Tietäjä

Tässä onnettomuudessa ei käynyt kuinkaan. Tästäselvitään rahalla. On erittäin hyvä
      kun lehdissä muistutetaan ja annetaan ohjeita tulipalolta suojautumisesta. Tällaisessa
      tilanteessa ihmiset ottavat parhaiten opiksi.

• mutkat suoraksi

Selvitähä rahalla. Kun ihmisiltä on kaikki menny. oOkko pikkuuse pimiä vai.

• Paras eli henki jäi
        mutkat suoraksi kirjoitti:

Selvitähä rahalla. Kun ihmisiltä on kaikki menny. oOkko pikkuuse pimiä vai.

Kuolonuhreilta kuitenkin onneksi vältyttiin ja se kai on kuitenkin tärkeintä. Kaikesta muusta kuitenkin loppujen lopuksi selviää rahalla.

• Nou hätä

Vakuutusyhtiöhän korvaa vahingot ja yleensä hyvin.

• te hengessä heikot

Kaikkea ei voi elämässä mitata rahassa. Vaikka niin luulette, materialistit. Just tyypillistä lapualaista yliolkaisuutta -ei koske mua - sama se, vakuutus korvaa, eikä niitä tartte auttaa. Vaan voipa tulla salama omallekin kohralles.

• Näinhän se on
        te hengessä heikot kirjoitti:

Kaikkea ei voi elämässä mitata rahassa. Vaikka niin luulette, materialistit. Just tyypillistä lapualaista yliolkaisuutta -ei koske mua - sama se, vakuutus korvaa, eikä niitä tartte auttaa. Vaan voipa tulla salama omallekin kohralles.

Ei voi, ja se tärkein ei rahassa mitattava eli henki ja terveys on tallella. Sitä auttamista tuskin kukaan kyseenalaistaa, sekin on tärkeää tälläisissä tapauksissa.

• STM99
        Näinhän se on kirjoitti:

Ei voi, ja se tärkein ei rahassa mitattava eli henki ja terveys on tallella. Sitä auttamista tuskin kukaan kyseenalaistaa, sekin on tärkeää tälläisissä tapauksissa.

niin-in. ketjun aloittajahan juuri peräsi sitä miten voisi auttaa. mutta mee sä vaan takaisin riippumattoos, onneksi sitä ei ole tuli vienyt.

• Aina se lyhyt matikka
        STM99 kirjoitti:

niin-in. ketjun aloittajahan juuri peräsi sitä miten voisi auttaa. mutta mee sä vaan takaisin riippumattoos, onneksi sitä ei ole tuli vienyt.

Kaikki laittaa 10-20 euroa niin saadaan vähän apua.Ei ole keltään paljon pois.Onneksi ei sattunu omalle kohoralle tällä kertaa.

• 29.0 c3 00 d4

mullekkin rahaa ! menny kaikki . itte oon rakentanut uudestaan oman elämän ,kukaan ei oo auttanu , pyytäny en oo !!

jos tuli tuhoaa omaisuuden se on harmittava tapaus ja jos vakuutukset on kunnossa materiaalin saa uudistettua sillä korvauksella mikä maksetaan .

kun on menettäny perheen , lapset ,ystävät , kaikki - niitä ei rahalla saa takaisin ett jokin tolkku täskin valitukses ja pyytelys !

• Valelääkäri

Mikä se sun elämääs aharistaa, kerro se mulle. Mikä sen sun perheen vei, viinako? Ketä siitä syyttääs? Sähä alootit "mullekki rahaa", karehrikko sä, jos muita autetahan? Älä mulle kuiteskaa avauru, moon valelääkäri. "Ei ole lupaa mun kättäs sun hoitaa, mut on se niin hupaa mä muistutan noitaa", laulaa Jope Ruonansuuki. Paa tilinumeros, nii pannahan tulemahan!!

• 7878yut+8c8
        Valelääkäri kirjoitti:

Mikä se sun elämääs aharistaa, kerro se mulle. Mikä sen sun perheen vei, viinako? Ketä siitä syyttääs? Sähä alootit "mullekki rahaa", karehrikko sä, jos muita autetahan? Älä mulle kuiteskaa avauru, moon valelääkäri. "Ei ole lupaa mun kättäs sun hoitaa, mut on se niin hupaa mä muistutan noitaa", laulaa Jope Ruonansuuki. Paa tilinumeros, nii pannahan tulemahan!!

hu-huh mitä tekstii täysin p.....lta tyypiltä !

• tuhkaatuhkaa

sukulaisilta kaas paloi koti 80-luvulla kivijalkaa myöten,,ei siinä keräyksiä järjestetty,,pienen summan korvas vakuutus ja alusta saivat alottaa elämän,,sukulaiset auttoivat minkä pystyivät,,nyt on isä jo edesmennyt mutta aina siitä palosta puhui,,elämä vaan ON

• kuka näyttääs mallia

Jonkun pitää enste alottaa se kulttuuri jossa toisia autetaan ja otetaan huomioon. Kyllä ne kolloommakki sitte peräs tuloo kuneivät muuta kehtaa.Lapua on valtavasti muuttunut näiltä osin kymmenessä vuodessa. Välinpitämättömyys, yliolkaisuus, kateus ja kauna vaan kasvavat.

• tprk

Mitä tarkoitat tällä fraasilla: "elämä vaan ON"?

• ainatapahtuu

mitä tuasta vaahtuaa,jokahine voi auttaa koska vaan,siinä mitää lupia tartte. Köyhät teillä on aina keskuuressanne.......jne.

• koskaan ollu
        ainatapahtuu kirjoitti:

mitä tuasta vaahtuaa,jokahine voi auttaa koska vaan,siinä mitää lupia tartte. Köyhät teillä on aina keskuuressanne.......jne.

Eihä Lapualla köyhiä oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe