Ei kai olympialaisten miesten maratonin kultaa voida hyväksyä?
Hullulle irlantilaiselle papille kovat sanktiot ja mitalit pois maratonin mitalisteilta.
Maratonin kulta
14
744
Vastaukset
- ollutkaan
ollutkaan savolainen -pysäyttäjä??
- Savolainen -pysäyttäjä
Minä olin silloin Savossa oluen juonnissa, paina se kalloon, kolli!!!
- lainen
Savolainen -pysäyttäjä kirjoitti:
Minä olin silloin Savossa oluen juonnissa, paina se kalloon, kolli!!!
lainen yksilahkeinen ja lampaankarvoja etumuksessa, mistä noita erottaa ja miksi oikeastaan edes pitäisi.
- raksu
Eihän niitä mitaleita ole jaettu uusiks tuomarikömmähdyksien takia muissakaan lajeissa...
- Savolainen -pysäyttäjä
Kyllä ne mitalit pysyy voimassa, ikävä kyllä.
Brassi olisi ansainnut enemmään kuin pronssimitalin ja papin tönimisen.
Hyvä rangaistus olisi laittaa pappi ja brassijuoksija nyrkkeilykehään.
Saisi nimittäin pappi turpiinsa ja kunnolla, aivan kuten Iron Mike saa turpiinsa joka päivä minulta.- Reiska
etumuksessa? Sepalus auki lampolassa?
- NnNnNn
...on se joka tuli ensimmäisenä maaliin ja sillä selvä.
Olihan se tapaus valittava, mutta ei sille mitään enää voi, eikä muiden kilpailijoiden kuulu siitä kärsiä.
Todennäköisesti sijoitukset olisivat noin ilman häirintääkin. Eihän pysäytys kestänyt kuin joitakin sekunteja, ja välimatka oli jo sitä ennen kaventumaan päin.- savolainen
tuli viivytystä. toisena ollut Baldini ehti ohittaa johdossa olleen de Liman.
- NnNnNn
savolainen kirjoitti:
Eipä tainnut tulla useita minuutteja viivytystä. Muistaakseni välimatka ennen tuota välikohtausta oli jotain puoli minuuttia takana oleviin, ja siitä kesti vielä pitkän matkaa kävellä ennen kuin brasilialainen ohitettiin.
- NnNnNn
savolainen kirjoitti:
Eipä tainnut tulla useita minuutteja viivytystä. Muistaakseni välimatka ennen tuota välikohtausta oli jotain puoli minuuttia takana oleviin, ja siitä kesti vielä pitkän matkaa kävellä ennen kuin brasilialainen ohitettiin.
- ....
....
- ....
......
- ....
......
- ,.,.
,.,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603