Aika turhauttavaa on nähdä

munsalasta-

näiden svekomaanien,freudenthalistien kuten "tapio rautalapio",hyökkäykset tätä Talaa vastaan.Sillä he jäävät aina tappiolle asiassa,koska he uskaltavat hyökätä vain nimimerkin takaa Talan kimppuun,siksi heidän sanomisillaan ei ole mitään merkitystä.

Se ei vaan rohkeus riitä siihen mihin se Talalla näyttää riittävän,nimellä ja kuvalla kirjoittaa. Juuri tässä nähdään ero oikean suomalaisen ja surun välillä - rohkeus.

Tala on varmasti saanut paljon uhkauksia surujen taholta,mutta onko se pelottanut häntä - no ei siltä näytä.

18

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyfiken

      Vad är ditt namn då ?

      • täyttä paskaa

        Noi tapion ja mummelin jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa, itse en edes vaivaudu niitä lukemaan saati kommentoimaan


    • ikävää!

      Kas vain, marqiisin "taustajoukot"

      Harmi ettei tapiolla ole taustajoukkoja ihan yksin pitää häärätä ja monella saitilla vielä

    • mutta ei

      En minä tiedä tuon "Marqiisin" taustajoukoista mitään,mutta näin se vaan menee että kun hur.rit hyökkäävät nimenomaan Talan kinppuun,joka siis kirjoittaa omalla nimellään ja kuvallaan.Niin odottaa sopisi että hur.ritkin silloin kirjoittaisivat omalla nimellään haukkuessaan Talaa - olisi vähän reilumpaa.

      • onödigt gråtande

        Om man är politiker som Tala,då är det väl ganska svårt att vara anonym eller hur.Vi är alla privatpersoner.Tala fiskar röster åt sig med sina skriverier och inget annat.


      • Tapio Rautalapio
        onödigt gråtande kirjoitti:

        Om man är politiker som Tala,då är det väl ganska svårt att vara anonym eller hur.Vi är alla privatpersoner.Tala fiskar röster åt sig med sina skriverier och inget annat.

        Omituista. Kirjoittamani viestit on poistettu ketjusta! No kiteytetään näin: mielestäni myös omalla nimellään kirjoittavien viestejä on saatava kommentoida ja niissä esitettyjä ajatuksia kritisoidakin.


      • tapsa tapsa
        Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Omituista. Kirjoittamani viestit on poistettu ketjusta! No kiteytetään näin: mielestäni myös omalla nimellään kirjoittavien viestejä on saatava kommentoida ja niissä esitettyjä ajatuksia kritisoidakin.

        Mitä eikö ylläpito tykkää nimettömästä RKP:n provoilijasta?


      • tapsa tapsa kirjoitti:

        Mitä eikö ylläpito tykkää nimettömästä RKP:n provoilijasta?

        Katsokaas kun MINÄ olen nyt palstan rekisteröity nimimerkki Tapio Rautalapio ja ylläpito ei tykkää nikkivarkaista.


      • Tapio Rautalapio
        tapio-rautalapio kirjoitti:

        Katsokaas kun MINÄ olen nyt palstan rekisteröity nimimerkki Tapio Rautalapio ja ylläpito ei tykkää nikkivarkaista.

        "Katsokaas kun MINÄ olen nyt palstan rekisteröity ..."

        Ei se mitään, meitä ei taatusti sekoitea :)


      • Tapio Rautalapio kirjoitti:

        "Katsokaas kun MINÄ olen nyt palstan rekisteröity ..."

        Ei se mitään, meitä ei taatusti sekoitea :)

        Tarkoitat ilmeisesti että teitä ei sekoiteta minuun.


      • Tapio Rautalapio
        tapio-rautalapio kirjoitti:

        Tarkoitat ilmeisesti että teitä ei sekoiteta minuun.

        Ollaan sinut vaan, kaima. Minua ja sinua ei taatusti sekoiteta. Sinut tunnistaa helposti herneestä nenussa.


      • Tapio Rautalapio kirjoitti:

        Ollaan sinut vaan, kaima. Minua ja sinua ei taatusti sekoiteta. Sinut tunnistaa helposti herneestä nenussa.

        Minut tunnistaa rekisteröidystä nimimerkistäni ja teitä-sanan kirjoitin pienellä.


      • Tapio Rautalapio
        tapio-rautalapio kirjoitti:

        Minut tunnistaa rekisteröidystä nimimerkistäni ja teitä-sanan kirjoitin pienellä.

        Herne nenussa näkyy mm rekisteröidystä nimimerkistäsi.


    • Suomenruotsalaiset muutamaa harvaa poikkeusta (esim. Adolf Ehrnrooth) lukuunottamatta ovat aina olleet pelkureita. Vasta Ruotsin avustuksella he 1918 uskalsivat lähteä teloitusjuokkioina tappamaan suomalaisia. Radio-ohjelman mukaan ruotsia puhuvat punaiset säästettiin. Saman sanoi professori Heikki Ylikangas TV:ssa ja saman tien sotasurmaprojektin johtajaksi vaihdettiin suomenruotsalainen dosentti.

      • Tapio Rautalapio

        Olipas siinänerikoinen purkaus, mutta niihinhän on totuttu. Olet ollut hyvin innostunut Mirkka Lappalaisen tutkimuksista viime aikoina. Mitä mieltä olet hänen tulkinnastaan suuresta nälänhädästä 1696-1697?


    • asian tuntija
    • ----------------

      Miksi Tapio Rautalapio ei uskalla kirjoittaa omalla nimellään,vaikka näyttää ammatikseen kirjoittavan Talasta?

      No se on sitä tyypillistä surujen pelkuruutta.

      • Tapio Rautalapio

        Aina silloin tällöin marqiisi ja kumppanit luulevat saaneensa selville henkilöllisyyteni ja jösses sitä riemunrähäkkää kun he alkavat suunnitella milloin mitäkin. Joku vuosi sitten minua luultiin evääksi vaasalaiseksi yrittäjäksi ja eiköstä vaan palstan hurmahenkisimmät netti fennot kaavailleet "vierailua" ko yrittäjän firmassa. Marqiisi on kertonut hänen henkilöllisyytensä joskus paljastuneen jollakin palstalla. Sittemmin hän on muuttanut kertomustaan ja väittänyt tulleensa itse esiin. Oli totuus tuosta asiasta mikä vain niin nythän hänen kohdallaan on kysymys äänten kalastelusta.

        Sinulla on muuten hyvin erikoinen nimi tuo "---------------"', mihin se sijoittuu aakkosissa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe