Juuri ostamani fleshlight on mielestäni löysä vaikka inserttinä on STU. Olenko vain pikkumulkku, ihan keskiverto minulla mielestäni on. Aikamoista kun seksilelutkin tehdään ämpäreiksi. Se pippukuvio ja reikäkin on jo niin ison näköinen, että tuntuu että sieltä oltaisiin punnertamassa lapsen päätä ulos (=synnytys).
Pitäisi nyt tutkia todellinen jakauma pippelien koosta ja tehdä fleshlightitkin vaikka kolmelle eri koolle. Mitä sanotte?
Fleshlight STU löysä
9
1024
Vastaukset
- Max-Pppp
Flesukasta löytyy eri kokoisia malleja. Niistä on tietoa ja keskustelua flesukkafoorumissa.
https://forums.fleshlight.com/forum.php
https://forums.fleshlight.com/forumdisplay.php?218-Products
Tiukin on Super tight Super ribbed. Toi STU ei siis ole tiukin malli. Olemassaolevaa flesukkaa voi itse viritellä tiukemmaksi jos siihen on tarvetta. Ohjeet löytyy netistä.
http://www.fleshmods.com/tight-fleshlight/ - ämpärikumivittu
Kiitos linkeistä!
- MrHandy
Itse ostin vasta Fleshlightin euroopan sivuilta omavalintaisen lelun destroya-insertillä...siinä ainakin ne nystyrät ihan mukavasti hieroo terskaa...Fleshlightin sivuilta ainakin löytyy valikoimaa..toimitus kesti 5 työpäivää hitaimmalla postimaksulla heh...
- NyymiAnon
STU ei ole löysä edes keskimääräistä piemmälle.
Tietenkin jos paksuus on luokkaa pikkusormi... - ämpärikumivittu
No ehkä on tullut treenattuva vaan tarpeeki. Alkaa oikea tuntumaan löysältä... Kokemuksia? Tästä on varoteltu
- stuttaarallaa
Pienestä munasta on varoiteltu ja sellainen todellakin on kysessä jos STU tuntuu väljältä.
Tarvii olla melkoinen kynämuna jos STU on väljä.
Sun ois pitänyt ostaa peniksen venyttäjä tuon masturbaattorin sijasta. - ämpärikumivittu
Höpön höpö. Harjoitus tekee mestarin. Siitä STU:n nimikin tulee.
No joo. Kuinka kauan kestätte vehkeen kanssa ennen laukaisua?- Max-Pppppp
Kestoa on parista minuutista ikuisuuteen riippuen ihan siitä, miten sitä lelua käyttää. Jos ei ole pitkään aikaan harrastanut seksiä niin sitten on tietty nalli herkemmässä ja harjoittelu hyödyllisempää. Jos taas orkku on otettu edellisenä päivänä niin jyystää voi aika vapaasti ilman että tulisi äkkiseltään.
- pimpimpompeli
Mä kwstän orgasmiin asti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974