Mitä mieltä? Mistä säästöt pitäisi ottaa? Mitä seuraamuksia tällä olisi? Kaupunki kaavailee iltapäivystyksen sulkemista Orivedellä ja Eräjärven toimipisteen lakkauttamista.
Terveyspalvelujen heikkeneminen
4
160
Vastaukset
- en kaipaa
Eräjärven syrjäkylän terveysaseman voi surutta sulkea.
Lähtiessäni lääkäripalveluja hakemaan toisesta syrjäkylästä menen mieluummin Oriveden keskustaan, missä samalla voin hoitaa muitakin asioita. - ihmettelen1
Ei orivedellä ole enää iltapäivystystä. klo 15.00 menee kiinni koko terveyskeskus nykyään. Iltapäivystys on kangasalla nykyään.
- läkare
Päivystyksen siirtyminen terveyskeskuksesta muualle voi aiheuttaa pahan loven paikallisen hautaustoimiston tilipussiin. Menee pian tilaaja-tuottaja malli sekaisin...
- potilas xy
Loistavaa,että saa mennä suoraan Oriveden pääterveysasemalle ilman Eräjärven mutkia yhdellä iskulla voi hoitaa"monta kärpästä".Miksi nuukahtanut Eräjärvi olisi sen parempi paikka terveyskeskuksen haaraosastolle kuin Längelmäen kirkonkyläkään?! Samanlaisia kuivahtaneita laitakaupunginosia molemmat, tosin Längelmäen kirkolla ei ole ollut poliitikkopariskuntaa,joka on vetänyt kotiinpäin ihan törkeesti.
Lisäksi lääkärien vastaanottoaika kuluu aivan hukkaan matkustaessaan Eräjärven ja Oriveden keskustan väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882