Raymond Craddock sai ylennyksen, ja maanantaina aloittaa Dennis Merton, jota näyttelee Duncan Bell.
Ylikonstaapeli vaihtuu
14
354
Vastaukset
- dennisfani
Niinpä vaihtuu ja Craddodkin tilalle tosiaan tulee tuo ihana,charmantti Dennis
Merton.Häntä olenkin jo kaivannut. - takkari
Eikös tuollainen pitäisi aloittaa sanalla Juonipaljastus tai Spoiler
- cradmond
Periaatteessa pitäisi, mutta sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella, joten mikään ennennäkemätön juonenkäänne ei ole kyseessä.
- cradmond
cradmond kirjoitti:
Periaatteessa pitäisi, mutta sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella, joten mikään ennennäkemätön juonenkäänne ei ole kyseessä.
Joillekin varmasti onkin ennennäkemätön, mutta sarja on kuitenkin enimmäkseen ei-jatkuvajuoninen.
- takkari
cradmond kirjoitti:
Itse katson jo kolmatta kierrosta, mutta on sellaisia katsojia, joille on menossa vasta ensimmäinen! Heitä ajattelin.
- cradmond
takkari kirjoitti:
Itse katson jo kolmatta kierrosta, mutta on sellaisia katsojia, joille on menossa vasta ensimmäinen! Heitä ajattelin.
Toinen uusintakierros tarkoittaa juuri kolmatta esityskierrosta.
- pätemisentarvetta?
cradmond kirjoitti:
Toinen uusintakierros tarkoittaa juuri kolmatta esityskierrosta.
onks joku toisin väittänyt?
- cradmond
pätemisentarvetta? kirjoitti:
onks joku toisin väittänyt?
"onks joku toisin väittänyt?"
Sellaisen kuvan voi saada lauseesta "Itse katson jo kolmatta kierrosta" vastauksena lauseeseen "sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella". - takkari
cradmond kirjoitti:
"onks joku toisin väittänyt?"
Sellaisen kuvan voi saada lauseesta "Itse katson jo kolmatta kierrosta" vastauksena lauseeseen "sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella".Pitääpä asianomaisenkin puuttua asiaan. Minulla ei ollut tarkoitus 'korjailla' toisen tekstiä. Kerroin vain, että katson sarjaa jo kolmatta kertaa. Ei sen kummempaa.
Lopetetaan tämä jauhaminen tähän, kiitos!
- Niuhoko
Jatkaako tuo Miller täytenä k*sipäänä aina vai tuleeko yhtään inhimillisyyttä peliin.
- nocando117
Ei voi paljastaa, sorry.
- 5-4-3-2-1
Tämä nähdään, mutta kun muistelee Blaketonin aikoja, niin siinä se vasta hullu poliisimestari oli....on muuten loistava näyttelijä (mielestäni)
- nocando117
5-4-3-2-1 kirjoitti:
Tämä nähdään, mutta kun muistelee Blaketonin aikoja, niin siinä se vasta hullu poliisimestari oli....on muuten loistava näyttelijä (mielestäni)
Ylikonstaapeli.
- Oscarb
Milleristä paljastuu jo lähiaikoina miestensä puolta pitävä oikamielinen ja suoraselkäinen esimies. Ominaisuudet vain korostuvat sarjan edetessä. Phil Bellamyn ampumisen yhteydessä Millerin ominaisuudet korostuvat erityisesti. Aihehan sinänsä on surullinen mutta Miller osoittaa tuolloin lopullisesti suuruutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768