Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ylikonstaapeli vaihtuu

cradmond

Raymond Craddock sai ylennyksen, ja maanantaina aloittaa Dennis Merton, jota näyttelee Duncan Bell.

14

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dennisfani

      Niinpä vaihtuu ja Craddodkin tilalle tosiaan tulee tuo ihana,charmantti Dennis
      Merton.Häntä olenkin jo kaivannut.

    • takkari

      Eikös tuollainen pitäisi aloittaa sanalla Juonipaljastus tai Spoiler

      • cradmond

        Periaatteessa pitäisi, mutta sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella, joten mikään ennennäkemätön juonenkäänne ei ole kyseessä.


      • cradmond
        cradmond kirjoitti:

        Periaatteessa pitäisi, mutta sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella, joten mikään ennennäkemätön juonenkäänne ei ole kyseessä.

        Joillekin varmasti onkin ennennäkemätön, mutta sarja on kuitenkin enimmäkseen ei-jatkuvajuoninen.


      • takkari
        cradmond kirjoitti:

        Periaatteessa pitäisi, mutta sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella, joten mikään ennennäkemätön juonenkäänne ei ole kyseessä.

        Itse katson jo kolmatta kierrosta, mutta on sellaisia katsojia, joille on menossa vasta ensimmäinen! Heitä ajattelin.


      • cradmond
        takkari kirjoitti:

        Itse katson jo kolmatta kierrosta, mutta on sellaisia katsojia, joille on menossa vasta ensimmäinen! Heitä ajattelin.

        Toinen uusintakierros tarkoittaa juuri kolmatta esityskierrosta.


      • pätemisentarvetta?
        cradmond kirjoitti:

        Toinen uusintakierros tarkoittaa juuri kolmatta esityskierrosta.

        onks joku toisin väittänyt?


      • cradmond
        pätemisentarvetta? kirjoitti:

        onks joku toisin väittänyt?

        "onks joku toisin väittänyt?"
        Sellaisen kuvan voi saada lauseesta "Itse katson jo kolmatta kierrosta" vastauksena lauseeseen "sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella".


      • takkari
        cradmond kirjoitti:

        "onks joku toisin väittänyt?"
        Sellaisen kuvan voi saada lauseesta "Itse katson jo kolmatta kierrosta" vastauksena lauseeseen "sarjahan on jo ainakin toisella uusintakierroksella".

        Pitääpä asianomaisenkin puuttua asiaan. Minulla ei ollut tarkoitus 'korjailla' toisen tekstiä. Kerroin vain, että katson sarjaa jo kolmatta kertaa. Ei sen kummempaa.
        Lopetetaan tämä jauhaminen tähän, kiitos!


    • Niuhoko

      Jatkaako tuo Miller täytenä k*sipäänä aina vai tuleeko yhtään inhimillisyyttä peliin.

      • nocando117

        Ei voi paljastaa, sorry.


      • 5-4-3-2-1

        Tämä nähdään, mutta kun muistelee Blaketonin aikoja, niin siinä se vasta hullu poliisimestari oli....on muuten loistava näyttelijä (mielestäni)


      • nocando117
        5-4-3-2-1 kirjoitti:

        Tämä nähdään, mutta kun muistelee Blaketonin aikoja, niin siinä se vasta hullu poliisimestari oli....on muuten loistava näyttelijä (mielestäni)

        Ylikonstaapeli.


      • Oscarb

        Milleristä paljastuu jo lähiaikoina miestensä puolta pitävä oikamielinen ja suoraselkäinen esimies. Ominaisuudet vain korostuvat sarjan edetessä. Phil Bellamyn ampumisen yhteydessä Millerin ominaisuudet korostuvat erityisesti. Aihehan sinänsä on surullinen mutta Miller osoittaa tuolloin lopullisesti suuruutensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe