Poliisin mukaan Siilinjärven keskustassa varsinkin linja-autoasemalla rasismi on toistuva ongelma. Paikallinen nuoriso häiriköi ja käyttäytyy rasistisesti kunnan ulkomaalaisia kohtaan.
Hyi hitto miten te siilinjärveläiset sallitte tämän? Ei mene kauaa kun Siilinjärvi tulee tästä laajemmin kuuluisaksi. Pistäkää roskajoukkonne kuriin kun vielä voitte! Voi olla että häiriköitä on vain muutama mutta kun häiriöt tapahtuu pääsääntöisesti kunnan vilkkaimmalla paikalla törmää siihen viikottain.
Siilinjärvi maan rasistisin kunta
24
700
Vastaukset
- jonna8989.....
ja tuo plussa tuli rasismista
- Teletoitu ennenkin
Roskajoukot kuriin? Täytyyko osa joukoista poistaa torilta.? Kumpiko ryhmä aiheuttaa rasismia ja on sen syy? Kotimaiset vai ulkolaiset?
Voidaanko roskajoukkona poistaa Suomen kansalaisia, nuoria, tulevaisuuden veronmaksajia.
Poistetaanko roskajoukkona maahanmuuttajia, jotka eivät ole veronmaksajia milloinkaan?
Ehkä aloittaja hivenen tarkentaisi mihin kansanryhmään hänen äärettömän rasistinen vihansa kohdistuu, ja että meidänkin pitää niitä käydä losauttamassa otsikkoon.
On otettava huomioon että osa meistä on syntynyt tänne, kivisille pelloille, niitä raivaamaan.
Osa taas on tullut pyytämättä, valmiiseen pöytään syömään.- @€%&#€
Hah, hah, hah urpo! Ihan kun muuttaminen maasta toiseen olisi jotenkin kamalaa. Taidat olla maalaisjuntti jonka suvusta kukaan ei ole ulkomaille muuttanut.
Kyllähä jokainen tietää että se yks pentulauma siellä terrorisoi sitä yrittäjää. Isänkädestä pitäs niille äidin pikku hellanlattanoille käydä antamassa. Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. - 3 lapsen mummy
Minä olen luullut tai siis kuullut lapsiltani että kyse olisi yhdestä huonoille poluille avautuneesta nuorukaisesta, mutta kun täälläkin joku tuota toimintaa puolustaa niin ajatus herää oliko sittenkin huono ajatus muuttaa Kuopiosta Siilinjärvelle? Kyllä tuo pitää saada lopetettua ennenkuin leviää. Aina on lapsia jotka lähtevät helposti mukaan tuollaisten "kovisten" älyttömyyksiin. Sen verran vakavaa tuo on että poliisin on pitänyt puuttua jo.
- alakskdj
3 lapsen mummy kirjoitti:
Minä olen luullut tai siis kuullut lapsiltani että kyse olisi yhdestä huonoille poluille avautuneesta nuorukaisesta, mutta kun täälläkin joku tuota toimintaa puolustaa niin ajatus herää oliko sittenkin huono ajatus muuttaa Kuopiosta Siilinjärvelle? Kyllä tuo pitää saada lopetettua ennenkuin leviää. Aina on lapsia jotka lähtevät helposti mukaan tuollaisten "kovisten" älyttömyyksiin. Sen verran vakavaa tuo on että poliisin on pitänyt puuttua jo.
Taas tulee todettua miten suuri henkinen(kin) raja on Kuopion ja Siilinjärven välillä. Kuopiossa tuollaiset pikku rasistinalut olisi joukolla laitettu kuriin ja ojennukseen. Täällä tuntuvat lähinnä saavan ymmärrystä.
Jostain syystä maalaisilla menee edelleen spasmat sekaisin kun näkevät jonkun muun kun naapurin Ranen. - suvaitsevaisuus
alakskdj kirjoitti:
Taas tulee todettua miten suuri henkinen(kin) raja on Kuopion ja Siilinjärven välillä. Kuopiossa tuollaiset pikku rasistinalut olisi joukolla laitettu kuriin ja ojennukseen. Täällä tuntuvat lähinnä saavan ymmärrystä.
Jostain syystä maalaisilla menee edelleen spasmat sekaisin kun näkevät jonkun muun kun naapurin Ranen.Höpö höpö. Kuopiossa on samanlaisia rasistinalkuja,
- älykkö junttien keskellä
suvaitsevaisuus kirjoitti:
Höpö höpö. Kuopiossa on samanlaisia rasistinalkuja,
Kun lukio on käyty lähen äkkiä kävelee tästä rasistijunttilasta.
- suvaitsevaisuus
älykkö junttien keskellä kirjoitti:
Kun lukio on käyty lähen äkkiä kävelee tästä rasistijunttilasta.
Mene mieluummin vaikka junalla, niin pääset Kuopiota pidemmälle katsomaan maailmaa =)
- Junalla..??
suvaitsevaisuus kirjoitti:
Mene mieluummin vaikka junalla, niin pääset Kuopiota pidemmälle katsomaan maailmaa =)
Aamujuna jää Kuopioon, sieltä pitää jatkaa bussilla Pieksämäelle tai Jyväskylään.
Ratatyö näemmä. - suvaitsevaisuus
Junalla..?? kirjoitti:
Aamujuna jää Kuopioon, sieltä pitää jatkaa bussilla Pieksämäelle tai Jyväskylään.
Ratatyö näemmä.Eihän sitä aina tarvitse lähteä eteläänpäin =)
- pöndelääännnnnn
PÖNDE koko Siilinjärvi
- samaa laatua
Koko seutu on pönde ja Kuopio siinä kärjessä, vaikka muuta luulee
- vbnm76
Älä höpäjä. Kyllä olen ylpeä siilinjärveläinen minäkin, mutta ei minulle tee vaikeuksia myöntää että kyllä tuossa naapurissa on hieno ja toimiva urpaanisiti. Itse vaan pidän enemmän tällaisesta maalaiselämästä, mutta kyllä joskus on kiva Kuopiossa käydä haistelemassa suuren kaupungin sykettä. Ei Suomesta Turku-tampere-Helsinkin kolmikon ulkopuolelta löydy Kuopiota elävämpää sitiä.
- vaikeat kirjaimet
sitiä ei varmaankaan ja vieläpä urpaanisitiä =) Savolainen kirjaimisto onkin suppempi kuin muualla
- anti-salliva------
Miten täällä jonkun vasuri-vihreän aloitus on saanut porukan näin pahasti provosoitumaan...
Jätetään tällaiset aloitukset omaan arvoonsa! - jfiowejgieor
Siilissä on pitkät ja kyseenalaiset perinteet muiden kiusaamisessa, ennen ulkomaalaisia osattiin kiusata kyllä "omiakin" mitä käsittämättömimmillä tekosyillä.
No, mielisairaalapaikkakuntahan se on... ei olisi pitänyt lakkauttaa sitä vaan pitää potilaat lukkojen takana niin ehkä siilissä olisi meno järkevämpää nyt... - asdfghjklölhgfghjkjh
haista vit_tu saatanan persreikä me siililäiset ollaan vitt-u maailman ihquimmat ihmiset perkäele t.siilipissis
- rasismia
Onkos kukaan miettinyt millainen meno täällä olisi jos rasismia ei olisi ollenkaan? Voidaanko olettaa että se olisi täydellinen yhteiskunta jossa eri kansallisuudet eläisivät sovussa ja syvässä harmoniassa keskenään? Tuskinpa vaan. Jos ei tapella rotujen kesken niin viimeistäänkin eri uskontojen välillä syntyy kahinaa.
- piki musta kuopiolainen
Onks siilissä nykyään cool jos on rasisti? Ootteko rasisteja mulle jos tuun sinne ja miks ootte?? Huononeeks siilin meno jos tuun sinne?
- Anonyymi
Uskonnollisissa paikoissahan te sitä riitanne hierottekin kun luulette että siellä on muitakin henkisiä paineita, vaikkei olisikaan.
- Kajaani rasistisin
Kajaanin poliisin tietoon on tullut vuodesta 2003 alkaen yli 20 rasistiseksi luokiteltua rikosta. Rikosnimikkeinä pahoinpitelyjä, kunnianloukkauksia ja laittomia uhkauksia.
Kun rasistiset rikokset suhteutetaan väkilukuun, Kajaani on Suomen rasistisin kunta. http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/suomen-rasistisin-kunta/111666/ - Anonyymi
Kyllä siili on rasistisin kunta suomessa.
- Anonyymi
Kylöä myö pöljällä osatataan.
- Anonyymi
Kuulutko sinäkin paperiliittoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897