Eli sanokaa jotakin hyviä kauhuleffoja. Kuolen tylsyyteen -.-.
( Ei zombi leffoja, mua kyllästyttää jo ne -.-)
Jotain hyvii kauhuelokuvii????
4
242
Vastaukset
Paranormal activity on ainakin mielestäni pelottava. Toisaalta on myös niitä, joita se ei pelota ollenkaan, mutta kannattaa silti kokeilla.
Toinen pelottava on Mörkö. Se on suomalainen pienellä budjetilla tehty kauhuelokuva, joka löytyy youtubesta.
Mikään muu elokuva ei sitten minun mielestäni olekkaan pelottava, mutta jos etsit muuten vaan hyviä kauhuelokuvia, niin kannattaa katsoa Creepshow, Jäärouva, Resident evil (joo tiedän, se on zombileffa), Naapurissa kummittelee, Wolfman (alkuperäinen), Drag me to hell, Cradle of fear ja Cabin fever.- pelkuutta vailla
Munkin mielestä paranormal activity on ihan ok (välillä jännittää ;o). Oon kattonu mörön ja jäärouvan mutta ne ei oo hirveen pelottavii (enää) koska oon kattonu ne useimman kerran. Oon kattonu kaikki muut paitsi Naapurissa kummittelee ja creepshow. Mutta kiitos ehdotuksista ;), aion katso ne kaksi.
- muutama ehdotus
Cannibal holocaust. Cannibal ferox. Saw-sarja.
- Tässä muutamia...
Morituris -Kuoleman Gladiaattorit tai Cold Sweet - tai vaikkapa Thou shalt not kill except?
Jälkimmäinen ehdotonta kulttikamaa Raimilta! Ensimmäinen, ehkä yksi julmimpien kauhuelokuvien joukossa kuunaan ja yllättää katsojan, toinen toistaan järkyttävimmin kohtauksin - kuin nyrkillä silmään. Ei herkille, jos kenellekään.
Cold sweet taasen aivan loistava selviytymiskauhu Espanjan mantereelta. Suosittelen kaikille laadukkaan kauhun ystäville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984