Hei.. Oon huolissani, että mikä nyt on..
kuukautiset tulivat normaalisti viimekuun 16 pv ja siitä sitten 24 pv alkoi vuotaa aika runsaastikkin ja vuoto jatkunut nyt 2 vkoa vaihtelevana!!.. tein 2 raskaustestiä edellis perjantaina, jotka kumpikin kotona haamuviivoilla positiiviset.
tesrveyskeskuslääkäri kuitenkin tehnyt 2 sisätutkimusta ja ottanut 2 raskaustestiä jotka kumpikin negatiiviset. Aluksi väitti minulla olevan kohtutulehdus ja määräsi siihen jotain antibioottia..
jota en kuitenkaan syönyt, koska tulehdusarvot ja hemoglobiini ja pienverenkuvassa kaikki olivat paremmin kuin kunnossa!
ultraan en ole päässyt.. vuodot jatkuvat edelleen enkä ymmärrä mikä prkl nyt mahtaa olla? Onko jollain ollut mitään vastaavaa? Ainiin, kohdunsuulta veri tulee kuulema, muttei kuitenkaan ultrattu tai mitään ja käski vaan kotiin jo kolmannen kerran!! kipujakin on hiukan ollut mutta tuo verentulo nyt ennemminkin harmittaa. Raskausmahdollisuus on, mutta en kuitenkaan olisi raskaana ellei sitten ole niin alussa ettei terkkarin testeissä näkynyt. Auttakaa nyt joku!?
viikon päästä kuukautisista 2 vkoa verta??
Tyrmistynyt
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615213Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183282- 1422715
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162338- 1321872
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1611467Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081340- 951297