Poni on ollut nyt vuoden pelkästään tarhailemassa ja ehkä kerran kuussa käyty pikku kävely lenkki (15min), nyt olen päättänyt että rupean harrastamaan agilityä ja ajamaan ponilla, mutta mites tuo liikutuksen aloitus? Ajattelin huomenna mennä 20min käyntiä ja 5-10min ravia ponin kanssa. Onkohan liikaa jos se menisi jotain puomia muutaman kerran? Maasta taluttaen siis kaikki. Ylihuomenna vapaa ja seuraavana päivänä (to) menisin taas 20min käyntiä ja 10min ravia ja poni voisi hypätä jotain ihan pientä? 20cm voisi olla ehkä sopiva? Sitten taas pe vapaa ja lauantaina 25 min käyntiä ja 15 ravia, tällöin joko ohjas ajan tai viereltä opetan jotain koulujuttuja tai sitten pujottelua yms (: tässä kuussa olisi tarkoitus päästä vielä ajelemaan ponilla, kunhan eka saa vähän vuoden virtoja purettua pois :D poni ei siis ole läski yhtöän vaan sopivan solakka eikä edes laitumella:) ilmeisesti olisi haluja liikkua kun aina hienosti ravilla päätä viskellen yritetään tarhaan ja talliin mennä.
4v liikutus?
Poniiniiinii
1
117
Vastaukset
- Poniton
Tuo kuulostaa ihan hyvältä suunitelmalta ;)) Onnea poni kanssa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036