Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

4000€ mitä tekisit

Kiitollinenmies

Minulla kävi tuuri ja saan 4000€ "ylimääräistä" rahaa.
Taloudellinen elämäntilanne on vakaalla pohjalla, parisuhde kunnossa. Kaikki tarpeellinen on jo saatu kasaan, talo ei kaipaa kummempia remontteja.
Mitä sinä tekisit kyseisellä rahasummalla?
Olen 28 vuotias duunari, ja kyseinen summa on minulle suuri.
Sijoittamaan en uskalla ja summa on varmaankin suht pieni siihen hommaan, jos kuvittelee saada se poikimaan.
Ideoita? Tarkoitus ei ole provosoida ketään.
Ainahan voi pitää sukanvarressa yllättäviä menoja varten, mutta niistä on ennenkin selvitty ja nyt voisi tehdä jotain mihin normaalisti ei ole varaa, mitä tekisit?
(Matkustaminen ei ole vaihtoehto)

3

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun tapani

      Niinkuin sanoitkin, tuolla summalla ei suuria tehdä. Jos olisi jokin unelma tai tarve hankkia jotakin ja tuossa olisi tarvittava summa vois toteuttaa sen. Todennäköisesti kävis niin että tallentaisin pankkiin korkotilille. Säästäisin lisää ja käyttäisin joskus myöhemmin johonkin suurempaan hankintaan tai tarpeeseen.

    • Jos sen käteisenä saisi, niin iMacin voisin ostaa. Muussa tapauksessa vallesmanni veisi sen oitis.

    • mmmnono

      Jos minulla olisi 40000e ostaisin hyvinvointilapion ja paljon porkkanakakkua! : -) ja pesäpallomailan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe