Minulla kävi tuuri ja saan 4000€ "ylimääräistä" rahaa.
Taloudellinen elämäntilanne on vakaalla pohjalla, parisuhde kunnossa. Kaikki tarpeellinen on jo saatu kasaan, talo ei kaipaa kummempia remontteja.
Mitä sinä tekisit kyseisellä rahasummalla?
Olen 28 vuotias duunari, ja kyseinen summa on minulle suuri.
Sijoittamaan en uskalla ja summa on varmaankin suht pieni siihen hommaan, jos kuvittelee saada se poikimaan.
Ideoita? Tarkoitus ei ole provosoida ketään.
Ainahan voi pitää sukanvarressa yllättäviä menoja varten, mutta niistä on ennenkin selvitty ja nyt voisi tehdä jotain mihin normaalisti ei ole varaa, mitä tekisit?
(Matkustaminen ei ole vaihtoehto)
4000€ mitä tekisit
Kiitollinenmies
3
215
Vastaukset
- Mun tapani
Niinkuin sanoitkin, tuolla summalla ei suuria tehdä. Jos olisi jokin unelma tai tarve hankkia jotakin ja tuossa olisi tarvittava summa vois toteuttaa sen. Todennäköisesti kävis niin että tallentaisin pankkiin korkotilille. Säästäisin lisää ja käyttäisin joskus myöhemmin johonkin suurempaan hankintaan tai tarpeeseen.
Jos sen käteisenä saisi, niin iMacin voisin ostaa. Muussa tapauksessa vallesmanni veisi sen oitis.
- mmmnono
Jos minulla olisi 40000e ostaisin hyvinvointilapion ja paljon porkkanakakkua! : -) ja pesäpallomailan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429