Tämän päivän Västis sen kertoo, että Länsi-Uudenmaan sairaanhoitopiirin budjetti ei pidä. Kustannusten leikkauhuumassa ei olekaan huomattu, että jos mielenterveyshoitopäiviä vähennetään 16 000 panemalla viisi osastoa kiinni, niin tulot pienenevät enemmän kuin menot! Mitenköhän sen synnytysosaston tuloksen kävi? Pinenivätkö tulot enemmän kuin menot? Ainakin potilasturvallisuus ei parantunut, kun synnytyksiä on tapahtunut autossa matkalla sairaalaan.
No LUSin hallinto ja johto sen sijaan voivat hyvin, kun kolmessa vuodessa on konsernihallinnon ja IT:n kulut nousseet 1,1 miljoonaa euroa. Onko synnytysten ja mielenterveystapausten hoito siirrettykin sinne ja unohdettu kertoa uusi osoite? Vai onko ostettu uusia hienoja konsulttisuunnitelmia kalliiseen hintaan?
VNS (LUS) voi huonosti, mutta sen johtajat ei
Hei haloo!
1
180
Vastaukset
- höpö
Joo kuule minä en sinne teurastamoon mee,
mielummin kuolen ambulanssis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099