Miehet, mitä käytätte kun sheivaatte?

nuorenasenoppii

eli mitäs te miehet käytätte kun sheivaatte tai trimmaatte? saksia, konetta, höylää?

14

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höylää

oon 20w mutta en omista vielä parranajokonetta koska naamakarvat ei kasva niin agressiivisesti vielä. joten häylällä mennään ja sillä hoituu pienet sheivailutkin

• paljastapintaa

Veetiä, sileex tulee.

• höylääjäz

Gilleten viisiteräistä höylää ja karvanajogeeliä. Saa hyvin sheivattua myös pallit ja persvaon. Sänki tulee 1-2 päivässä mutta kannattaa sheivata uudestaan vasta noin 4 päivän päästä.

• höylä .

höylää

• Juhannuskivaa

Kerran tyttöfrendi otti veetillä ja se oli mukavaa. Ei kirvellyt, seisoi operaation ajan. :)

Itte oon höylännyt. Juuri eilen ennen juhannusta otin posliiniksi ja tuntuu kiihottavan ja seisovan lähes koko ajan. :)
      Saa kasvaa sitten taas talveksi, mutta lyhennän silloinkin karvoja muutamasenttiseksi höylällä päältä kevyemmin tai saksilla sekä höylään kalun alapuolen puhtaaksi (mukava pitää kalusta kiinni kun ei ole karvoja välissä).

• h.höylä

Pidemmät karvat kalun juuresta lyhennän saksilla.
      Höylällä ajelen pussit karvattomiksi, enkä käytä mitään lisäaineita. Tai no,
      vettä käytän koska suihkussa höylään.

• strigi fani

Tampereella diva nailssissa miehille saa brassin Ole käynut 2 kertaa,ei karvat pistele

• Bousssss

Vedä hiekkapaperil sattuu saatanasti mut tulee silee pinta

• 69 / 65

Kivekset ja siittimen tyvi höylällä.

Siittimen yläpuolelle jättämäni tupsun muotoilen saksilla.

• Veeti kaikista paras...sileetä jälkeä...

• jalpersno

yleensä viikatetta ja tarkempaan työstöön 125mm kulmahiomakone. ja annan muijan käytellä laitteita. fiilis sama kun seisois jäisellä näsinneulan katolla huopatossut jalassa.

• df df d

Jos on pitkät karvat, niin hiustenleikkuukoneella ensin, ja höylällä loput

• Määäääkin käyn

ajamassa munistani karvat talvella Isonkarin majakalla

• jalapersno

Mut miksei oo myynnissä karvaisia dildoja.. naisille myydään ihan väärää mielikuvaa kikkelistä. nyt miehet parrikaateille, kansalaisaloite eduskuntaa ja brysseliin aloitetta. kyäjämpionäi.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      61
      1493
    2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      98
      1273
    3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1243
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1202
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      40
      763
    6. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      669
    7. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      235
      668
    8. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      128
      663
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      661
    10. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      47
      645
    Aihe