Lapsellani on teoriakoe tulossa lähiaikoina ja nyt vasta kerrottin, että teoriakokeeseen pitää ottaa mukaan henkkarit. Lapseni passi on vanhentunut, eikä olla vielä haettu uutta ja eikä tässä uutta kerkeä edes ottamaan. Kela kortti ei omien tietojeni mukaan käy , vai käykö ? En tiedä autokoulujen kriteereistä. Tietääkö kukaan ? Vai pitääkö mennä hakemaan väliaikaista henkilökorttia jonka saa heti ?
Mopokoulu teoriakoe
5
1878
Vastaukset
- joskusjoojoskusei
Jyväskylän konttorilla kelpaa passi, vaikka se olisi mennyt vanhaksi. Kannattaa soittaa suoraan paikalliselle katsastuskonttorille, joka kokeita järjestää ja varmistaa asia.
- voihan sitä yrittää
Henkilökortti tai passi on tietysti se oikea ratkaisu, mutta voihan sitä yrittää vahingossa vanhentuneen passin kanssa, tuskin ne sitän niin tarkkaan katsoo. Ideahan on vain se että täytyy pystyä todistamaan että on se joka väittää olevansa eikä käy tekemässä kaverille koetta palveluksena.
- Sivusta seurannut
Mene mukaan konttorille todistamaan lapsesi henkilöllisyys. Muista ottaa omat henkkarit.
- Koeta tätä
Kuljettajantutkinnot, eli teoria, käsittely ja ajokokeet ovat täysin viranomaisen toimintoja eli Ajovarma Oy:n. Autokoulut antavat opetuksen ja ajovarma ottaa tutkinnot vastaan.
Ajovarman sivuilta ohjeita lisää kohdasta ajokortit ja tutkinnot, kohdasta teoriakoe. ...kuvallisen luotettavan selvityksen henkilöllisyydestäsi...
virkailijalle ystävällinen hymy ja homma pelaa - pikki m
Alaikäisen henkilöllisyys vaidaan todeta niin, että huoltaja on mukana ja todistaa oman henkilöllisyytensä ja vakuuttaa, että lapsi on hänen. Tämä kirjataan Ajovarmalla ja koe voi alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402