rikollinen bisnes

petrus kekäläinen

Moottoripyöräjengi "Helvetin enkelit" tuomiolla. Tietojen perusteella sen suojissa on rakennettu liiketoimintaa mm. huumebisnestä ja kiristystä. Tiettävästi se on puhtaasti perinteisistä suomalaisista koostunut järjestö. Järjestön toiminta muistuttaa Etelä-Euroopan rikollismafioita.
Bisnes, rikollinenkin, ei onnistu ilman laillisten pankkien ja toimintojen hyväksikäyttöä.
Mafiatyyppinen rikollisuus, hyvävelijärjestelmineen on ehkä lisääntymässä.

15

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raaka peli

      Turkissa on aivan maalliset syyt mielenosoituksille. Ei vain Istanbulissa vaan kymmenissä kaupungeissa kaupunkisuunnittelu aikoo rakentaa keskustoihin suuria kauppaliikkeitä. Istanbulissa niitä aiotaan sijoittaa keskuspuistoon.
      Samalla keskusta liepeillä olevia asuinalueita aiotaan purkaa ja tilalle rakennuttaa rahamiesten asuntoja.
      Normaaliin tyyliin rahvaan asuinalueiden asukkaat saavat omin nokkinensa etsiä yösijansa.
      Tämä on tullut esille mm. Guardian lehden (engl.) sivuilla.

    • En halua puolustaa noita "enkeleitä" mutta haluan kiinnittää huomiosi neuvostokommunismiin joka salaisine ja valtiollisine poliiseineen käyttäytyi siten, että nuo enkelisi näyttävät oikeilta enkeleiltä.

      Kommunismin historiaa hieman nähneenä en kehota kommunisteja muita moittimaan samoista elkeistä mitkä ovat kuuluneet kommunismin lähetystyöhön. Pidän moista käytöstä provosointina ja omien sekä aatetovereiden rikosten vähättelynä.

      • Vanhuus tuppaa iskemään ja sen vuoksi, onko "hyvävelijärjestelmä" paljoakaan pahempi kuin "hyvätoverijärjestelmä" jota kommunistit harrastavat?


      • OHHOH!!

        Miksi ihmeessä työeläkeläinen sinä nyt heti vaihdoit nyt avaajan aloittamaa keskustelunaihetta?

        Oliko avaajan aloittama keskustelunaihe nyt sinulle vain liian arka ja vaikea keskustelunaihe mistä sinä et pysty keskustelemaan yhtään mitenkään?


      • OHHOH!! kirjoitti:

        Miksi ihmeessä työeläkeläinen sinä nyt heti vaihdoit nyt avaajan aloittamaa keskustelunaihetta?

        Oliko avaajan aloittama keskustelunaihe nyt sinulle vain liian arka ja vaikea keskustelunaihe mistä sinä et pysty keskustelemaan yhtään mitenkään?

        Miten aloitus mahtaa liittyä palstan keskusteluaiheeseen, joka on kommunistisen puolueen toiminta ja ideologia?
        Niin, tai ehkä Helvetin enkilit on yksi SKP:n alaosastoista - mene ja tiedä.

        ............


      • OHHOH!! kirjoitti:

        Miksi ihmeessä työeläkeläinen sinä nyt heti vaihdoit nyt avaajan aloittamaa keskustelunaihetta?

        Oliko avaajan aloittama keskustelunaihe nyt sinulle vain liian arka ja vaikea keskustelunaihe mistä sinä et pysty keskustelemaan yhtään mitenkään?

        En vaihtanut aihetta vaan liitin siihen loogisen lisäosan. Jengit eivät ole minun suosikkilistallani oli niillä mopoja vai ei. Olen tosin ollut joskus -60 luvulla zezetan? skootterin onnellinen omistaja mutta en kuulunut mihinkään jengiin.

        Tuntuu vain siltä, ettei komukka pysty analysoimaan omaa uskoaan vaan koko ajan haluaa osoittaa muidenkin olevan törppöjä. Suosittelen kuitenkin hieman itsetarkastelua ja analysointia ennen kuin alkaa sitä muille tekemään.

        OHHOH!! on siis ihan pihalla kuin lumiukko Juhannuksena!


      • Höpsistä paappa
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En vaihtanut aihetta vaan liitin siihen loogisen lisäosan. Jengit eivät ole minun suosikkilistallani oli niillä mopoja vai ei. Olen tosin ollut joskus -60 luvulla zezetan? skootterin onnellinen omistaja mutta en kuulunut mihinkään jengiin.

        Tuntuu vain siltä, ettei komukka pysty analysoimaan omaa uskoaan vaan koko ajan haluaa osoittaa muidenkin olevan törppöjä. Suosittelen kuitenkin hieman itsetarkastelua ja analysointia ennen kuin alkaa sitä muille tekemään.

        OHHOH!! on siis ihan pihalla kuin lumiukko Juhannuksena!

        Sinä se olet jo ihan kaikki näyttösi antanut.Ja ne on kovin heppoisiksi todettu.
        Joten ei muuta kuin odottele vaan rauhassa exodustasi.Se on jo todella lähellä.


      • Höpsistä paappa kirjoitti:

        Sinä se olet jo ihan kaikki näyttösi antanut.Ja ne on kovin heppoisiksi todettu.
        Joten ei muuta kuin odottele vaan rauhassa exodustasi.Se on jo todella lähellä.

        Mistä sinä paappa tiedät mitä näyttöjä vielä tulee. Kommenteissani on ainakin asiaa ja ajatusta moninkertaisesti jos vertaa sinun aivotuhnuusi.

        Exoduksesta ei osaa sanoa mutta olen sekä äidin että isänkin puolelta kovasti pitkäikäistä sukua joten saatat olla ensin lähtevien listalla.

        Osoita ja todista, että kommenttini ovat heppoisia niin katsotaan mistä se sinun harmaa solusi koostuu.


      • hoito-ohje sinulle
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Mistä sinä paappa tiedät mitä näyttöjä vielä tulee. Kommenteissani on ainakin asiaa ja ajatusta moninkertaisesti jos vertaa sinun aivotuhnuusi.

        Exoduksesta ei osaa sanoa mutta olen sekä äidin että isänkin puolelta kovasti pitkäikäistä sukua joten saatat olla ensin lähtevien listalla.

        Osoita ja todista, että kommenttini ovat heppoisia niin katsotaan mistä se sinun harmaa solusi koostuu.

        Osta rautakaupasta 10 mm paksua nylon-narua 3 m.
        Sido toinen pää kaulaasi ja toinen sillankaiteeseen ja hyppää vapauteen kuin jojo.


      • hoito-ohje sinulle kirjoitti:

        Osta rautakaupasta 10 mm paksua nylon-narua 3 m.
        Sido toinen pää kaulaasi ja toinen sillankaiteeseen ja hyppää vapauteen kuin jojo.

        Et sitten ole kykenevä järkevään keskusteluun? Ei kai virtsakallous vaivaa?

        Mitkä valtuudet sinulla on kirjoittaa yleensäkään kenellekään hoito-ohjeita? Kannattaisikohan antaa pään selvitä ennen kuin avaa tietskarin? Onko äiti vahingossa laittanut isän juomat tuttipulloosi?

        Jos et pysty tuon fiksumpaan niin keskustelu loppuu tähän! sinun osaltasi ja saman tyyppisillä lausumilla esiintyneiden kanssa.


      • vituttaako?
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Et sitten ole kykenevä järkevään keskusteluun? Ei kai virtsakallous vaivaa?

        Mitkä valtuudet sinulla on kirjoittaa yleensäkään kenellekään hoito-ohjeita? Kannattaisikohan antaa pään selvitä ennen kuin avaa tietskarin? Onko äiti vahingossa laittanut isän juomat tuttipulloosi?

        Jos et pysty tuon fiksumpaan niin keskustelu loppuu tähän! sinun osaltasi ja saman tyyppisillä lausumilla esiintyneiden kanssa.

        Kenties tunnetuin vittuilutapaus Suomessa otti paikan vuonna 2013, kun tuhat lasta nimitti nimim. työeläkeläistä "perseenreiäksi". Lapset eivät nuoren ikänsä vuoksi kumminkaan saaneet mitään vankeutta, vaan heidät tuomittiin kuuntelemaan matti Nykästä viisi tuntia joka päivä, kunnes he kuolevat (todennäköisimmin ehkä itsemurhan kautta).

        Vittuilutaitoa opetetaan mm. yliopistojen kapitalistisissa tiedekunnissa, joihin jo pääsyvaatimuksena on sujuva perusvittuilu, joka taas perustuu raamatunlauseisiin. Raamattu onkin yksi maailman vanhimmista vittuilukirjoista. Ammattimaisella vittuilulla voi päästä huomattaviin vuosiansioihin, sillä esimerkiksi piispat ansaitsevat jopa yli 100 000 euroa vuodessa pelkällä älyttömällä vittuilulla.


      • vituttaako? kirjoitti:

        Kenties tunnetuin vittuilutapaus Suomessa otti paikan vuonna 2013, kun tuhat lasta nimitti nimim. työeläkeläistä "perseenreiäksi". Lapset eivät nuoren ikänsä vuoksi kumminkaan saaneet mitään vankeutta, vaan heidät tuomittiin kuuntelemaan matti Nykästä viisi tuntia joka päivä, kunnes he kuolevat (todennäköisimmin ehkä itsemurhan kautta).

        Vittuilutaitoa opetetaan mm. yliopistojen kapitalistisissa tiedekunnissa, joihin jo pääsyvaatimuksena on sujuva perusvittuilu, joka taas perustuu raamatunlauseisiin. Raamattu onkin yksi maailman vanhimmista vittuilukirjoista. Ammattimaisella vittuilulla voi päästä huomattaviin vuosiansioihin, sillä esimerkiksi piispat ansaitsevat jopa yli 100 000 euroa vuodessa pelkällä älyttömällä vittuilulla.

        En tiedä mikä sinua pännii, sivullisena vain kerron ainakin palstan kommenttien perusteella sinun olevan pahasti tappiolla jos puhutaan järkevästä käytöksestä. Sinun käytöstäsi saa hävetä, ei ole mukavaa kuulua edes samaan kansaan moisen typeryksen kanssa!

        Tällä palstalla Työeläkeläinen hakkaa sinut 10 - 0! puhtaasti!


    • petrus kekäläinen

      Yksi tapa puolustella rikollisia Suomessa on hyökätä edesmennyttä Neuvostoliittoa vastaan. Jos he ovat "Helvetin enkeliden" takana, se olisi raamatullinen ihme.
      Pahin piirre oikeudessa olevan rikollisjärjestön, jolla on kansainvälisiä yhteyksiä (muihin rikollisiin), toimissa on kansalaisten myrkyttäminen huumeilla. Huumekapuppa on tuottoisa bisnes, paljon tuottavampi kuin vatiovelan kasvattaminen. Se turmelee myös nuoria ja aivan lapsia. Varttuva nuori, joka on pahemmin koukussa, saa luultavasti elinikäiset vauriot.
      Jo tämä yksin oikeuttaisi valtion koviin rangaistuksiin rikollisia kohtaan.

      • Kukaan ei puolustele rikollisia, ei edes helvetin enkeleitä mutta kokonaiskuva on hyvä säilyttää.

        Minua ei kukaan ole edes yrittänyt myrkyttää huumeilla, minä kun kierrän reseptittömät lääkkeet kaukaa jos Panadol jätetään pois laskuista.

        Vanhempien pitäisi pitää parempaa huolta lapsistaan niin ainakaan nuorena ei päästäisi noiden myrkkyjen makuun.


      • poliisia tutkivat

        Venäjä on useimpien suomalaisten moottoripyöräjengien takana. Venäjän tiedetään rahoittavan tavalla tai toisella ainakin Helvetin enkeleitä ja cannonballseja sekä arvellaan toimivan näille kuljetusreittäinä afganistanin huumeille. tuovat sitä maahan Kotkasta, josta jengit sitten kuljettavat muulien toimesta muualle suomeen. Hyvin keskeinen kuljetusreitti näyttäisi olevan Tampereenkautta eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe