Jos tarvitset liikuttajaa hevosellesi, täältä löytyisi yksi! Voisin myös vuokrata, jos löytyisijoku kiva hevonen. :) ja siis olen 13-vuotias tyttö lahdesta ja ratsastusta olen harrastanut ratsastuskoulussa säännöllisesti n. 5 vuotta. Osaan hoitaa, loimittaa, ratsastaa (askellajit, väistöt, esteet..) ja olisi myös mukava auttaa tallitöissä (karsinan siivous ja toki varusteiden putsaus..) mutta ratsastuskouluissa harvoin oppii sellaisia mutta opettele mielelläni. Etsisin kilttiä, melko osaavaa ja ei mitään kolme vuotiasta hevosta. Toku haasteita hevosessa saa olla, ei sen tarvitse mikään automaatti olla. Jokin 150cm-170cm ruuna tai tamma olisi hyvä, koska itse olen n. 172cm & 68kg :) ottakaa yhteyttä tähän ja jos kiinnostavaa löytyy niin annan sähköpostin :) ja esim sitä vuokrausta (miksei hoitoakin) voisin syksylläkin jatkaa. Ja voin käydä sopimuksen mukaan 1-4 kertaa viikossa ja tarvittaessa enemmänkin :)
liikuttaja/vuokraaja lahdessa!
heppatyttö
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1024609- 272405
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102282- 2002189
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4211974- 1721526
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001279Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79860