Netissä on jo kauan pörrännyt "tieto" muuan Pauliinan, jos toisenkin profeetan "näkemänä" ja antamana, että Venäjä hyökkäisi Suomeen tänään, 13. kesäkuuta Anno Domini.
Vaikka tämä aihe kuuluisi osin profetiapalstalle, tuon tämän tänne, ihan nenänne alle.
Tiedättekö te ja välitättekö tietää, kuinka paljon ahdistusta valheenne aikaansaavat herkissä ja herkkäuskoisissa "uskovaisissa", joiden kohdalla pikemminkin epäusko ja -luottamus on vallitsevampi piirre, kuin itse usko? Kuinka moni kököttää nyt kellarissa vesiämpäreineen ja lihasoppapurkkeineen, kynttilän valossa kuulostellen, koska alkaa sireeni soida, vai ehtiikö soida, ennenkuin rysähtää?
Teiltä helluntailaisilta tulee valheprofetiaa aivan liukuhihnalta, mutta koskaan en tiedä teidän nöyrtyneen pyytämään anteeksi uhreiltanne aiheuttamaanne pahaa oloa. Ei, te valmistaudutte uuteen valheeseen, josta saattaisi taas vaihteeksi saada jopa kirjatuloja, katastrofielokuvista puhumattakaan.
Jumala Itse, raamatunsanansa kautta, tuomitsee valheprofeetat, murhaajat. Teidät.
Otatteko te ikinä vastuuta?
28
124
Vastaukset
- monitahoinen asia
Julkisesti netissä kirjoittelee jos jonkinlaista näkijää ja mielipiteen edustajaa. Se ongelma tässä julkisessa mediassa koko ajan on. On hyvä että on vastakirjoittajia noita paliinoita vastaan näillä villeillä sivuilla ja palstoilla. Tuo on mielestä törkeää, että joku pitää jopa blogia ottaen vastaan kaikenkarvaisia sanomia ja julkaisee niitä ilmanv kontrollia kaikkien luettavaksi.Samaa teette te mielestänne oikeat kirkolliset uskovat ja ateistit loukkaamalla herkkien uskovaisten. oli he sitten mihin piiriin kuuluvia tahansa, loukkaamalla, pilkaamalla, nimittelemällä ja haventamalla heitä uskonsa vuoksi. Itse tapaan kyllä näitä pilkkaajien uhreja paljon useammin ihan arkielämäsäkkin. Jopa hoitolaitoksissa kohdellaan uskovaisia halventavasti. Aika harvoin täällä kirjoittelee profetian uhreja henkilökohtaiseti.
Jos joku tämänpäivän uhri lukee tämän niin vastatkoon. En usko tuollaisiin päivämäärillä varustettuihin sanomiin enkä saa itse profetioita ja en kyllä lähipiirissäni tunne ketään tänään pelkäävää. Jos joku olisi ilmaissut pelkonsa niin varmaan häntä olisi osattu rauhoitella ja ohjata oikeaan ymmärrykseen.
Joten eikö sinua lohduta juuri tuo viittaus Jumalan oikeamieieen tuomioon näitä valheprofeettoja kohtaan. Vai halutko sinä itse olla lyömässä näitä herkkiä "profeettoja" ja jopa psyykkisesti sairaita Jumalan tuomion alle. On muuten sekin mahdollista, että joku tällainen väärinprofetoiva lukee aloituksesi ja ei sairaana sitä kestä. - Inhottava realisti
Kaikki näistä "profeetoista" - lainausmerkit TODELLAKIN tarpeen - eivät ole psyykkisesti sairaita. Mikäli ovat, on maamme terveydenhuoltojärjestelmän ja omaisten sukulaisten tehtävä järjestää apua.
Ei sekään mitään auta, mikäli harhaisia kuvitelmia loputtomasti ymmärretään saati tuetaan, kuten näissä keskusteluissa tapahtuu.
Erityisesti uudetisyntyneiden kristittyjen piireissä näitä satuja ja fantasioita viljellään. Kielilläpuhumiset, enkelinäyt, ihmeparantumiset, profetiat. .. Kaikki uppoaa otolliseen maaperään. Ajoittain tuntuu siltä, että ihmiset eivät edes halua kriittisemmin tutkia tapahtumia. - edellinen...
Jäi mainitsematta, että juuri sinunlaiset tyypit ovat juuri, niitä jotka tulipalon lailla levittävät näitä "sensaatiosanomia" ja jopa massapostittavat eri palstoille. Toimitte juoruakkojen lailla kuin sensaatiohakuiset iltalehdentoimittajat toimivat.
- vihaan teitä
Että miten? Minuako tarkoitat? Minä en levittele tulipalon lailla vääriä profetioita massapostauksina. En edes lue niitä. Sen veraan taannoin vilkaissut, että tiedän, millaista soopaa teikäläiset edelleen vaan muka profetioina levittävät. Tämä nyt esiintyvä päivämäärä tulee joka puolella suomalaisessa netissä vastaan, joten tätä ei voi olla huomaamatta, halusi tai ei.
Edelliselle kirjoittajalle: ovat näiden valheiden levittäjät henkisesti sairaita, tai eivät, heidän tulee ottaa vastuu valheprofetioistaan. En sääli heitä vähääkään. He ovat itsekeskeisiä, ylpeitä, harhaoppisia okkultisteja. Olen kauan helluntaiherätystä tuntenut ja olen itsekin jo lapsesta asti ollut tällaistenkin profetioiden uhri. Olen pelännyt elää. Helluntailaisessa perheessä ja seurakunnassa kasvaneena sain kyllä aimo annoksen "viimeisiä aikoja".
Olen vihainen teille siitä, että pilasitte myös minun yhden, ainutkertaisen elämäni. Minun elämäni. Sen te pilasitte, te helluntailaiset, murhaajat.
- Venäjä on hyvä
Venäjä ei koskaan tule miehittämään Suomea. Tämä on Jumalan sana.
Helluntailaiset eivät julista valheoppia Venäjän miehitysaikeista. Jouko Piho se pääasiassa on noidne "profetioiden" takana. Hän on eksyksissä oleva, joka opettaa myös, että paholianenkin on lopulta pelastuva.- Tane rannalta
Tauno Rantalan ennustusprofetia 1.6.1999
- luu kurkkuun vaan
Kun Jeesus tulee jokaikisen vouhottajan ja valehtelijan korvienväliin, ja kun jokainen väärä profetia ja varsinkin väärien profetioiden tuoja saadaan hiljennettyä(LUU KURKKUUN), se on se todellinen Jeesuksen tuleminen.
Lauma vääriä profeettoja on eksyttänyt tälläkin palstalla, ja näistä juuri Jeesus varoitti. - näkijöitä riittää
Eikö tämä mene samalle osastolle kuin se Koiviston kuolemasta herättämisen
ihme, missä piti herättää ruumiinavauksen läpikäynyt ihminen, jonka aivot oli
jo poistettu. Auttavat taustajoukot jokeltelivat vielä kielillä, aivan kuin Jumala
olisi todellisesti yrittänyt puhkua henkeä kehoon, joka oli elinkelvoton ja josta
henki oli jo poistunutt. Näissä profetioissakin on kyse todellisuudentajun menetyksestä
joka ei välity itse profetoijalle, sairauden tuntoa ei ole, vaan se koetaan narsistisena hurmoksena. Näitä valheprofetioita levittävät mm seuraavat helluntailaistaustaiset Jouko Piho, Leo Meller ja Harri Veijonen. Helluntailainen Netmission -foorumi julkaisee mielellään juuri Jouko Pihon profetioita
Helluntailaisuuteen on perinteisesti kuulunut kaiken maailman valheprofetiat. Niillä on ollut merkitystä jäsenhankinnassa. Herkkiä ihmisiä on saatu noilla valheprofetioilla synnintuntoon ja sitä kautta helluntaiseurakuntaan.
Erityisesti tänä aikana, kun helluntaiseurakuntien jäsenmäärät polkevat paikallaan ja helluntailaisten lukumäärä on paremminkin vähenemään päin, on tällaiset valheprofetiatkin otettu entistä hanakammin käyttöön jäsenmäärien kasvattamiseksi.- Totta Maar
Eikös valheprofetiat ole lisäämässä väkikatoa kun profetiat on osoitettu valheeksi eikä ne toteutunutkaan?
>>>Erityisesti tänä aikana, kun helluntaiseurakuntien jäsenmäärät polkevat paikallaan ja helluntailaisten lukumäärä on paremminkin vähenemään päin, on tällaiset valheprofetiatkin otettu entistä hanakammin käyttöön jäsenmäärien kasvattamiseksi. - rauha jatkuu
Jouko Piho puolustautuu sanomalla, että profetiat eivät ole hänen omiaan, hän vain levittää niitä. Valheprofetioita. On yks ja sama, profetoiko hän ne itse, sillä ilman häntä useimmat huuhaaprofetiat eivät leviäsi. Hän on osallinen valheprofeettojen teoissa.
Näitä miehitysprofetioita on kerrottu helluntaiherätyksessä jo 100 vuoden ajan. Monille teistä nämä voivat olla uusia, mutta vanhat helluntailaiset tietävät näiden olevan yhtä ja samaa vanhaa tuotosta. Ne eivät edes suuremmin muutu. Näitä erilaisia valheprofetioita on Suomessakin 100 vuoden helluntailaisuuden seurauksena varmasti jo kymmeniätuhansia. - hjuvittunut
rauha jatkuu kirjoitti:
Jouko Piho puolustautuu sanomalla, että profetiat eivät ole hänen omiaan, hän vain levittää niitä. Valheprofetioita. On yks ja sama, profetoiko hän ne itse, sillä ilman häntä useimmat huuhaaprofetiat eivät leviäsi. Hän on osallinen valheprofeettojen teoissa.
Näitä miehitysprofetioita on kerrottu helluntaiherätyksessä jo 100 vuoden ajan. Monille teistä nämä voivat olla uusia, mutta vanhat helluntailaiset tietävät näiden olevan yhtä ja samaa vanhaa tuotosta. Ne eivät edes suuremmin muutu. Näitä erilaisia valheprofetioita on Suomessakin 100 vuoden helluntailaisuuden seurauksena varmasti jo kymmeniätuhansia."Onhan tässä päivää vielä jäljellä", olisi parempi puolustus kuin heittää syy taas
muualle. Hallaa tällä aiheutetaan, jos Piho on hellari niin leimaa tulee liikkeeseen.
Jos vielä 100 vuotta on samaa umpituubaa tahkottu, ei eiei ole kaikki reliikit museossa koko helluntailaisuudessa Meller ei tosin ole helluntailainen, Piho läx ovet paukkuen pois helluntailiikkeestä ja Veijonen heitettiin ulos komeassa kaaressa.
- tuuli
Uhkakuvien luomisen pohjalla voi tietysti olla jotain "näkyjä", mutta näkyjen ja pelkojen paljastuessa turhaksi ollaankin aika vakavan paikan edessä.
Onko ihmisten uskoa ja omistautumista käytetty sittenkin väärin, omaksi hyödyksi.
Jos näin on, niin se on henkistä materialismia.
Vaikka uhkakuvien levittäjä kertookin missä sydän liikkuu, niin olisi kyllä vastuullista
pitää negatiiviset asiat ja energiat omana tietonaan. - leeviläinen
Onko Sinulla 'pahuuden uskonto' -nikki tietoa siitä, millä paikkakunnalla ja missä seurakunnassa tämä Pauliina vaikuttaa?
Millä keskustelupalstalla kyseinen profetia tai näky sijaitsee?
Nyt on 13 kesäkuuta, eikä sireenit soi muualla kuin ambulanseissa, poliisi- ja paloautoissa. Eikä niitäkään huudateta turhan takia, vaan tarpeen mukaan.
Olen varma siiitä, ettei kukaan täällä Suomessa kökötä pimeässä hiilikellarissa eikä muussakaan kellarissa säkki päässä, tulpat korvissa ja korvat luimussa, kynttilää poltellen, vaan kyllä suomalaiset rohkenevat istuksia mökkiensä terasseilla tai olla istumatta ja viettää aikaansa kaikessa rauhassa ilman pelkoa mistään uhasta Venäjän suunnalta.- olkaa hyvä:
Täällä osoite, josta profetiat pääasiassa leviävät sitten muuallekin nettiin, sen mukaisesti, kuinka paljon niitä kulloinkin painotetaan:
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/
Itse en tätä sivustoa, kuten juuri muitakaan tämän tapaisia sivustoja lue, olen joskus vilkaissut.
S24 Uskonnot / Profetiat on mm. paikka jonne sitten itse Joulupukin hysteeriset pikkutontut kantavat viimeisimmät sensaatiot, paasaavat ja suurentelevat itse alkuperäisiä näkyjä. Netmissiosta nyt puhumattakaan. Heillä on ollut tapana aina sittemmin, kun asia on ensin alulle pantu, heittää arkaluontoiset ketjut taivaan tuuliin.
Olen vakaasti sitä mieltä, että helluntailiike on todelliselta olemukseltaan pääasiassa ihan muuta, kuin uskonnollinen herätysliike.
Päätelkää ite. Ihan ite.
: - nappialisää
olkaa hyvä: kirjoitti:
Täällä osoite, josta profetiat pääasiassa leviävät sitten muuallekin nettiin, sen mukaisesti, kuinka paljon niitä kulloinkin painotetaan:
Itse en tätä sivustoa, kuten juuri muitakaan tämän tapaisia sivustoja lue, olen joskus vilkaissut.
S24 Uskonnot / Profetiat on mm. paikka jonne sitten itse Joulupukin hysteeriset pikkutontut kantavat viimeisimmät sensaatiot, paasaavat ja suurentelevat itse alkuperäisiä näkyjä. Netmissiosta nyt puhumattakaan. Heillä on ollut tapana aina sittemmin, kun asia on ensin alulle pantu, heittää arkaluontoiset ketjut taivaan tuuliin.
Olen vakaasti sitä mieltä, että helluntailiike on todelliselta olemukseltaan pääasiassa ihan muuta, kuin uskonnollinen herätysliike.
Päätelkää ite. Ihan ite.
:No sxxxx nyt rauhottuu vähän taas.
- valvokaa välillä
Päätelkää ite. Ihan ite.
:Itse "profetioista". Uni ei ole näky, vaan uni.
Kun ihminen paljon ajattelee jotain asiaa, tai hänellä on alitajuinen pelko, hän saattaa nähdä näistä unta, myöskin sotaunia. Kyseessä ei ole enne, vaan tavallinen painajainen.
On vastuutonta ottaa tosissaan joidenkin säikähtäneiden ihmisten yöllisiä painajaisia ja näin myös vilpitönkin, mutta pelokas unennäkijäkin epäoikeudenmukaisesti leimautuu "vääräksiprofeetaksi". Helluntaiherätys on oikein kunnostautunut tällä saralla. Se ei ole koskaan jättänyt hyödyntämättä jonkun ihmisen unta, tai harhanäkyä, jos sillä on saatu pönkitettyä rahataloutta. Mitä väkivaltaisempi juoni, sitä parempi.
"Ku-kuulkaas saarnaaja, kun mi-minä nä-näin unen." "Ahaa. Näit unen. Tuliko se Herralta?" "Niin, en mi-minä ti-tiedä, mutta se oli ky-kyllä kauhea uni. Shiinä Ve-ve-venäjä hyökkäsh." "Ahaa? Venäjäkö? Kyllä se varmasti tuli Herralta. Mitä siinä tapahtui?" Jne. "Saanko antaa tämän arvokkaan unesi eräälle sivustolle, jossa näitä profetioita esitetään?" "Enmäää ny ihan oikein. Kun, jos se oli vaan uni, mutta se oli kyllä aika pelottavaa, niin että jos se kuitenkin oli Varoitus!" "Se saattoi olla. Kiitos paljon. Hah, veljet, saatiin hyvä kirjan aihe! Mahtava uni. Väsätään siitä profetia Suomen kansalle." - sxxxxx*
nappialisää kirjoitti:
No sxxxx nyt rauhottuu vähän taas.
Muistatko, kuinka Netmissionin keskusteluista yhtäkkiä väsättiin kirja? Se tuli täysin yllätyksenä, eräs vaan ilmoitti. Kuka siitä veti rahat, Senioriko, vai jotku muut? Meidän kirjoituksista.
Kyllä hellaripulju osaa. Älä yhtään tarjoa sxxxxxlle nappeja. - oikeus oppiva
valvokaa välillä kirjoitti:
Itse "profetioista". Uni ei ole näky, vaan uni.
Kun ihminen paljon ajattelee jotain asiaa, tai hänellä on alitajuinen pelko, hän saattaa nähdä näistä unta, myöskin sotaunia. Kyseessä ei ole enne, vaan tavallinen painajainen.
On vastuutonta ottaa tosissaan joidenkin säikähtäneiden ihmisten yöllisiä painajaisia ja näin myös vilpitönkin, mutta pelokas unennäkijäkin epäoikeudenmukaisesti leimautuu "vääräksiprofeetaksi". Helluntaiherätys on oikein kunnostautunut tällä saralla. Se ei ole koskaan jättänyt hyödyntämättä jonkun ihmisen unta, tai harhanäkyä, jos sillä on saatu pönkitettyä rahataloutta. Mitä väkivaltaisempi juoni, sitä parempi.
"Ku-kuulkaas saarnaaja, kun mi-minä nä-näin unen." "Ahaa. Näit unen. Tuliko se Herralta?" "Niin, en mi-minä ti-tiedä, mutta se oli ky-kyllä kauhea uni. Shiinä Ve-ve-venäjä hyökkäsh." "Ahaa? Venäjäkö? Kyllä se varmasti tuli Herralta. Mitä siinä tapahtui?" Jne. "Saanko antaa tämän arvokkaan unesi eräälle sivustolle, jossa näitä profetioita esitetään?" "Enmäää ny ihan oikein. Kun, jos se oli vaan uni, mutta se oli kyllä aika pelottavaa, niin että jos se kuitenkin oli Varoitus!" "Se saattoi olla. Kiitos paljon. Hah, veljet, saatiin hyvä kirjan aihe! Mahtava uni. Väsätään siitä profetia Suomen kansalle."Tässä vaaditaan kyllä enemmän vastuuta näiltä enttententten teelikamentten - nopanheittäjiltä, kuin yleisöltä. Tämä Piho ei ole kaikille ihmisille hovinarri, vaan
hänelläkin on omat ruusunsa varikolla, uskova kun on, jotka seuraavat korva litteenä ja silmät punaisina, mitä seuraavaksi laukeaa. Tämä pitäisi olla maallisen oikeuden mitattavissa oleva asia. Jos siellä yksikin hermopää joka vetäytyy
sadeviitan kanssa kellariin, niin sekin on liikaa. - leeviläinen
Päätelkää ite. Ihan ite.
:No voihan vitalis!
Tekstiä oli tuutin täyeltä monta sivua. Ja jos ne kaikki "profetiat" alkaa lukemaan, siihen menee eikä meinaa monta päivää. Siinä lukiessa saattaa tosiaankin tulla tarve "nappien" ottamiseen, että lanttu pysyy jotakuinkin kondiksessa.
En jaksanut löytää kyseistä "profetiaa" ryslandian hyökkäyksestä tänne härmålandiaan..
Eikä ne ryslandialaiset millään väellä ja sotavoimalla ala härmålandiaa valloittamaan, vaan hienovaraisemmalla tyylillä kaupallisin keinoin.
Meinaan pöljähän se sellainen on, joka lypsylehmänsä ensin tappaisi ja sitten odottaisi sen tuottavan maitoa..
- paksustisoopaa
Ei helluntain terveessä siivessä ole minkäänlaista profetiavouhkaamista ollut koskaan.
mutta minkäs teet kun ihmisiä onniin monta laatua ja lajia. On Aina ollut, mutta nyt tämä nettitouhu vaan antaa jokaiselle joka pääsee omin avuin vuoteestaan ylös mahdollisuuden purkaa kaikki tuskansa koko mailman nähtäväksi ilman että sitä voi kukaan kontrolloida.
Ei juudastakaan saatu kuriin vaikka oli niin lähellä Uskon Alkajaa !
Siksipä vastuu jää melkein kokonaan jokaiselle itselleen arviotavaksi mikä on humpuukia ja mikä ei ole sitä.
Se on hyvä ja se on huono asia. Hyvää siinä on se, että se pakottaa paneutumaan asiaan hieman enemmän, ja huonoa se, että kaikilla ei ole sitä paneutumisenmahdollisuuttakaan.
ja siinä sitä suitten ollaan sotkussa mahaa myöten.- Sxxxxx*
Terve siipi? Entäs se hullu siipi? Tai bisnessiipi?
Sxxxxx* kirjoitti:
Terve siipi? Entäs se hullu siipi? Tai bisnessiipi?
Taitaa suuri osa helluntaista kuulua siihen "hulluun siipeen". Helluntaiherätyksessä on aina korostettu profetioita ja niitähän siellä tulee liukuhihnalta. Seurakuntalaiset "koettelevat" profetiat ja aina jokaisesta löytyy oikea profetia ja toisten mielestä väärä profetia. Helluntaipastorit ja Amerikoista tuodut torontolaiset levittävät vielä näitä hullutuksia. Helluntaissa ei ole mitään järkevää linjaa "profetoimiselle". Kaikki tapahtuu suloisessa sekamelskassa, kuten monesti iltarukouskokoukset kielilläpuhumisineen ja metelöinteineen.
- Viisas siipi
Joka tapauksessa aloittajan kolmastoistapäivä on kohta ohi, ja mitään EI TAASKAAN TAPAHTUNUT, eli kuka ottaa vastuun näistä vääristä profetioista?
Nimimerkki Inhottava realisti ja Ingenjör, ja jotkut muut ovat jaksaneet kritisoida näitä harhaan menneitä hurlumheimoottoripäitä.
Eikö nämä ennustelevat valehtelijat olisi jo aika saada kuriin?- Tane taas
Mihin siipeen tämä Tauno Rantalan 1.6 -99 saama profetia kuuluu?
- Tiedoksi sinulle
Kaikille tiedoksi, mitä Jumalan Pyhä Henki sanoo asiasta:
Jouko Piho on langennut, eikä hän toimi Jumalan alaisuudessa, vaan demonihenget johtavat hänen ajatuksiaan.
Venäjä ei koskaan miehitä Suomea!
Harri Veijonen taas on lähinnä huumorimies, "kaikkien aikakausien suurin profeetta".
Kummallakaan ei ole milloinkaan ollut yhtäkään oikeaa ja Jumalalta saatua profetiaa.- vaikeaa olla uskis
"Kaikille tiedoksi, mitä Jumalan Pyhä Henki sanoo asiasta: ----------"
Onko tuo yllä kirjoitettu nyt sinun saamasi sanoma? Enkä nyt kysy ilkeilläkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719