Mikähän olisi melko alkoton ja rauhallinen juhannuksenviettopaikka Hesan liepeillä? Juuri sinkkuutunut fiksu kolmekymppinen nainen ihmettelee.
Juhannus Helsingissä / Lähistöllä
8
383
Vastaukset
- mies35.
Mun kesämökki. Aion mennä yksin mökille ja ottaa rennosti. Saunon ja käyn vähän kalassakin. Oluttakin aion juoda mut silleen sivistyneesti..Mökki on 13 km hesasta.
- Jouko5
Mä kans Helsingissä jussin, mietin ite Tervasaarta tai Suokkia ku Seurasaari ja Pihlajasaari/Uunisaari maksaa ...
- otasyhteyttä!
mies35, miten sinuun saa yhteyden? 3 kaveria, jotka kalastaa jäisi mielellään tähän pääkaupungin lähelle juhannukseksi!
- 20+6
Linnanmäelle on ilmaisen sisäänpääsy ja siellä on jotain musiikkia ja tanssit perjantaina. Itse mietin sinne menoa. Asun lähellä ja ajattelin piipahtaa siellä jätskillä, jos on hyvä ilma.
Miten paljon maksaa seurasaari?
- ....................
Seurasaari maksaa 18€.
Kivinokassa ilmaiset juhannusjuhlat.
- -Kerberos-
Alkotonta juhannusta voi viettää kotona tai seurakuntien hommissa
https://www.helsinginseurakunnat.fi/yhteinentoiminta/yhteinenseurakuntatyo/tapahtumat/mustasaarenjuhannusaatto.html.stx
Juhannuksenviettoon tahtoo liittyä alkoholinkäyttöä mutta voihan sitä hakeutua tilaisuuksissa sellaiseen seuraa, joka toimii rauhallisemmin.
Seurasaari ja Pihlajasaari ovat perinteisiä paikkoja, samoin useimmat siirtolapuutarhat ja vaikkapa Kivinokka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221