Tämä on avoin haaste kaikille jotka haluavat nimimerkki Suvaitsevisen pois tältä palstalta häiriköimästä. Tyyppi on uhkaillut muita kirjoittelijoita hengenlähdöllä yms.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000004451171
Katsotaan montako peukaloa laskee ja reagoiko sheriffi mitenkään?
Eli antakaa "ääni" Suvaitsevaisen blokkaamiseksi pihalle koko palstalta.
Suvaitsevainen ulos palstalta
12
821
Vastaukset
- Andronikos
Kannatan aloitetta, mutta uskon keinojen blokkaamiseksi olevan kohtalaisen rajalliset. NATin ja dynaamisten osoitteiden vuoksi IP-blokkauskaan ei tule kyseeseen. Siinä voitaisiin huolimattomuudella aiheuttaa sivullisille haittaa.
- Tilastomies
Pitäisi pystyä olemaan sen verran ihmisiksi, että
jättää tuollaiset uhkailut pois.
Ulos vaan ja tapakoulutukseen! - Putte
Eihän tuollainen uhkailu kuulu mihinkään julkisiin keskusteluihin. Vaikka selvää teinipelleilyähän tuo on, niin silti.
- Kreivi
Olen järjestelmällisesti sensuroinut "suvaitsevaisen" ja hänen sivupersooniensa häirikkökirjoitukset palstalta.
- Kreivi
Taidat olla sama tyyppi, joka vähän alempana toisella nimimerkillä haukkui toimintaani rasistiseksi ja rasismia suosivaksi? Tämä lienee jokin yritys saada sheriffi kaadetuksi vai? Hankit todistusaineistoa sheriffin "rasistisuudesta"? Turhaa on työsi: En suosi rasisteja enkä antirasistejakaan. Poistan asiattomat viestit. Puutun vakiohäirikköjen toimintaan. Teen siis niinkuin sheriffin manuaalissa kehotetaan. Mitkä muuten ovat motiivisi? Aiotko itse hankkiutua sheriffiksi sheriffin paikalle?
- Mika
Samaan syssyyn voisi sulkea tuon Historia palstalla hilluvan "Sanamiehen" ja Juutalaisuus palstalla öykkäävän "Shalom1:n". Yleensäkin kaikenlaiset häirikkökirjoitukset pitäisi saada kadotetuiksi.
- M&M
Ei muutakun elinikäinen banni "Suvaitsevaiselle"!
- xyz
totesin tuon juutalaisten kätyriksi. ULOS !
- Kake
Kannatan...
- Himmler
Tappouhkailija "suvaitsevainen" ulos!
- Mä vaan
Pysykää pois isänmaalisesta palstalta ja pysykää täällä rasismin valtakunnassa. Teitä ei siellä tarvita, koska, että ole suomalaisia vaan jotain syrjäityneitä. Jos rasistipalstalla ei sallita suvaitsevuutta, ei silloin isänmaalisessa palstalla tarvita rasismia.
- minä
On varmaan itsekin tumma..
Huutaa rasismista, mutta on itse pahin rasisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718