Jouko Pihon sivujen mukaan 13.6.2013 olisi Venäjän pitänyt miehittää Suomen, ja vieläpä kahden vahvistusprofetian mukaan.
Sillälailla.
Kuka ottaa vastuun näistä vääristä ja valheellisista profetioista?
SE SIITÄ ENNUSTELUSTA TAAS !!!
5
55
Vastaukset
- Punnitaan sanasta!
Se itse vastaa Trovetioistaan,minä en usko näihin uskon sanaan,mutta luen ja kuunntelen kyllä,mutta punnitsen Jumalan sanalla jos voin,muuten annan asian olla! Ari
- ~~tähkäpää~~
Kukapa muu niistä vastuuta voi ottaa, kuin asianomaiset itse ja toki kuulijalla on myöskin oma vastuunsa, jos kovasti antaa tällaisten pproffeeeettojen mieltänsä liikutella. :)
Helluntaiherätyksen evankelioiva keskusteluportaali Netmission julkaisee mielellään entisen seurakuntalaisensa Jouko Pihon ennustuksia.
Lienee helluntaiherätyksen opin mukaista levittää Pihon profetioita. Ilmeisesti ovat Netmissionissa "koetelleet" Pihon profetiat ja todenneet ne oikeiksi- jaikal.se
Heittäkää kaikki päivämääräprofetiat roskakoppaan.
Jumala ei anna kenellekään päivämääriä.- roskiin menee
Unet voivat antaa vaikka kellontarkkoja ennustuksia, mutta jos joku alkaa mieltämään, siis romantisoimaan Jumalan ilmoituksiksi, niin silloin
ihminen ei ole tasapainossa. Olisihan se vallan kummallista että Raamatun
vastaisia ilmoituksia vastaanotettaisiin. Kukapa näitä tosissaan ottaisikaan,
mutta kyllä röyhkeys herättää huomiota, kun on uskova kyseessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12788Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701796Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709