'Hyvä' PAF!!!

mahtavaaupeaa

Olen pelannut sinne 10 vuotta (ihan oma moka). Tämän vuoden puolella olen pelannut lähes joka päivä niin että 5 -6kk aikana on kulunut rahaa n. 10 000e!!! Tuossa äsken lähes itkin kun yritin saada 10e kasaan!!! Siis kymppiä!!! Kerran olen näiden kuukausien aikana kun sijoitin 800e kerralla, niin saanut 500e, eli siinäkin 300e tappiota. 100e ei saa kasaan millään, vaikka päällään pomppisi. Aina on yhtä vaille tai yhtä sinne tai numerolla tuonne.

Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä.

Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette? Jollei kymppitonnilla saa edes satasta, niin sanotaan nyt niin, että siinä on palautusprosentit sun muut aika kohdallaan...!!! Tunnenko oloni 'kynityksi'....ei mukaavahan tämä kun saa rahoittaa ja saa sitä Paffin asiakaspalvelun niin mainostamaa VIIHDETTÄ JA PELI-ILOA!!! Ottakoon ne '10 samaa' jotka pyörii voittolistoilla viikosta toiseen kaikki voitot; mitäpäs minä niillä!!

7

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghjdghjdg

      "Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä. "

      Mulla oli pelitili paffille noin 6 vuotta ja häviöt liikku about 8ke:ssä. tämän jälkeen paf poistatti tilin ja kun soitin asiakaspalveluun niin sieltä vain käskettiin perustamaan uusi tili. eivät itsekkään osanneet sanoa syytä pelitilin poistamiselle.

      nyt mennyt 800e sukkana sisään joka talletukset. en voi käsittää miten on tollaseks muuttunu.

      "Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette?" et varmaan suosittele enkä suosittele minäkään. kuvaan ensviikolla tubeen videon pelisessioistani paffilla ja aion laittaa kilpailevan kasinon videon myös vertailun vuoksi.

    • Ettekö ole noilla 10v kokemuksillanne osanneet lopettaa pelaamista. Ilmeisesti tajuatte, että peleissä ei voi pidemmän päälle voittaa, mutta mikä pistää pelaan noin paljon alle 100 % palauttavia pelejä. Itse tajuan pelaamatta senttiäkään, että pidemmänpäälle noissa häviää varmasti.

      • loooooser lol lol

        eihän peleissä voi voittaa 'lyhyemmän päällekään' joten mitä jankkaat häviämisestä 'pidemmän päälle' -pelaamisesta?


    • No siis jos pelaa 10 kierrosta niin voi jäädä voitolle, mutta jos pelaa sen 10v niin häviää varmasti,

    • adsfadsfadsfdasf

      Ainoastaan idiootit pelaavat slotteja sijoitusmielessä. Niihin häviää _aina_ pitkässä juoksussa.

      Mukavaa ajanvietettä ne toki on. Ikävää, että sinulla on peliongelma.

    • näinsevaanmenee

      Valitettavasti kasinot elää niillä peliongelmaisilla.

      • mansikkaa ja valkoapilaa

        Tänään 20 euron talletus-> nostin 270 euroa, nyt juhannusbileet pystyyn ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe