Olen pelannut sinne 10 vuotta (ihan oma moka). Tämän vuoden puolella olen pelannut lähes joka päivä niin että 5 -6kk aikana on kulunut rahaa n. 10 000e!!! Tuossa äsken lähes itkin kun yritin saada 10e kasaan!!! Siis kymppiä!!! Kerran olen näiden kuukausien aikana kun sijoitin 800e kerralla, niin saanut 500e, eli siinäkin 300e tappiota. 100e ei saa kasaan millään, vaikka päällään pomppisi. Aina on yhtä vaille tai yhtä sinne tai numerolla tuonne.
Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä.
Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette? Jollei kymppitonnilla saa edes satasta, niin sanotaan nyt niin, että siinä on palautusprosentit sun muut aika kohdallaan...!!! Tunnenko oloni 'kynityksi'....ei mukaavahan tämä kun saa rahoittaa ja saa sitä Paffin asiakaspalvelun niin mainostamaa VIIHDETTÄ JA PELI-ILOA!!! Ottakoon ne '10 samaa' jotka pyörii voittolistoilla viikosta toiseen kaikki voitot; mitäpäs minä niillä!!
'Hyvä' PAF!!!
7
244
Vastaukset
- dghjdghjdg
"Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä. "
Mulla oli pelitili paffille noin 6 vuotta ja häviöt liikku about 8ke:ssä. tämän jälkeen paf poistatti tilin ja kun soitin asiakaspalveluun niin sieltä vain käskettiin perustamaan uusi tili. eivät itsekkään osanneet sanoa syytä pelitilin poistamiselle.
nyt mennyt 800e sukkana sisään joka talletukset. en voi käsittää miten on tollaseks muuttunu.
"Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette?" et varmaan suosittele enkä suosittele minäkään. kuvaan ensviikolla tubeen videon pelisessioistani paffilla ja aion laittaa kilpailevan kasinon videon myös vertailun vuoksi. Ettekö ole noilla 10v kokemuksillanne osanneet lopettaa pelaamista. Ilmeisesti tajuatte, että peleissä ei voi pidemmän päälle voittaa, mutta mikä pistää pelaan noin paljon alle 100 % palauttavia pelejä. Itse tajuan pelaamatta senttiäkään, että pidemmänpäälle noissa häviää varmasti.
- loooooser lol lol
eihän peleissä voi voittaa 'lyhyemmän päällekään' joten mitä jankkaat häviämisestä 'pidemmän päälle' -pelaamisesta?
No siis jos pelaa 10 kierrosta niin voi jäädä voitolle, mutta jos pelaa sen 10v niin häviää varmasti,
- adsfadsfadsfdasf
Ainoastaan idiootit pelaavat slotteja sijoitusmielessä. Niihin häviää _aina_ pitkässä juoksussa.
Mukavaa ajanvietettä ne toki on. Ikävää, että sinulla on peliongelma. - näinsevaanmenee
Valitettavasti kasinot elää niillä peliongelmaisilla.
- mansikkaa ja valkoapilaa
Tänään 20 euron talletus-> nostin 270 euroa, nyt juhannusbileet pystyyn ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644