Pitkästä aikaa pistäydyin saitille katsomaan, millaista täällä on.
Ensin ilahduin, että täällähän on meno parantunut, puhutaan jopa asiasta.
Mutta kun katselin enemmän, niin näin, että sittenkin meno on enimmäkseen entinen.
Kaipa silloin pätee myös jo aikaisemmin käytetty runonpätkä:
On täällä hengen pidot, joissa äly loistaa
ja kaiken epätietoisuuden meiltä poistaa,
kun kautta saitin, pitkin päivää, yötä,
se todistaa ja todistustaan toistaa:
keskusta on paras,
keskusta on paras,
keskusta on paras,
keskusta on paras
ja sama 7777 kertaa!
Tuostapa tulee mieleeni eräs jo 1920-luvulla käytetty poliittinen runo, jota tarvitsee vain aivan vähän mukailla uudelleen:
Taas kepulaisten käytökseen on tullut sama ryhti,
johon Urkki Moskovasta johdatusta nyhti.
Myyrän töissä toimien kuin ennen, taas ne kulkee,
tavoitteensa ilkamoiden julistaa ne julkee.
Kansamme taas aikovat ne kahleisiinsa panna,
jotta noille riivatuille ei se päihin anna.
Kuinka kauan kansa tuota puoluetta kärsii,
joka kaiken edistyksen elinjuurta järsii?
tervehtii vanhalla ja uudella!
9
328
Vastaukset
- Jorma Laitinen
...uusin voimin ja entisin kujein. Toivottavasti ylläpito ei sensuroi avauksiasi yhtä innokkaasti kuin aiemmin. Poisti jopa minunkin avaukseni, kun erehdyin kehaisemaan kirjoitustasi.
- K.K.Korhonen
Pakko vastata poikkeuksellisesti sinullekin, kun on ilo ilmoittaa, että ylläpito poisti sen Arto Bryggarea koskevan viestin pyynnöstäni, kuten jo ennen poistamista ilmoitin ketjussa tekeväni. Tarkoitukseni oli laittaa avaus vain "yleistä urheilusta"-, demarien- ja kokoomuksen saiteille, mutta lipsahti myös tänne. Noilla mainituilla saiteilla se on vieläkin. Tikahdutko harmiisi? Alkaako taas tulla sukupuolisien pervessioittesi esittelyä, kuten taannoin? Sillä sinähän se olit, yhtä varmasti, kuin että Stadin kundi on K.K.Korhonen.
- Jorma Laitinen
K.K.Korhonen kirjoitti:
Pakko vastata poikkeuksellisesti sinullekin, kun on ilo ilmoittaa, että ylläpito poisti sen Arto Bryggarea koskevan viestin pyynnöstäni, kuten jo ennen poistamista ilmoitin ketjussa tekeväni. Tarkoitukseni oli laittaa avaus vain "yleistä urheilusta"-, demarien- ja kokoomuksen saiteille, mutta lipsahti myös tänne. Noilla mainituilla saiteilla se on vieläkin. Tikahdutko harmiisi? Alkaako taas tulla sukupuolisien pervessioittesi esittelyä, kuten taannoin? Sillä sinähän se olit, yhtä varmasti, kuin että Stadin kundi on K.K.Korhonen.
Mitähän minä taas olen törkyillyt? Erehdyin kehumaan kirjoitustasi ja sekin poistettiin, pyysitkö sitäkin?
Eiköhän sinun olisi viisasta hieman levätä, alat olla jo siinä tilassa, että näet pelkkää törkyä ympärilläsi. Mene huomenna vaikka sieneen ja mieti asioita.
- Jo vain
Kannatus laskee demareilla ja kohta kokoomus ohittaa.
Keskusta on suurin ja kaunein.
Keskusta on paras.- kyllästy koskaan
Ilahduttaa aina yhtä syvästi lukea tuo maailman kaunein lause. Kiitokset siitä.
- Piiskaaja
kyllästy koskaan kirjoitti:
Ilahduttaa aina yhtä syvästi lukea tuo maailman kaunein lause. Kiitokset siitä.
kopioin sen huvin vuoksi tuolta alempaa nähdäkseni, kuka ottaa sen tosissaan.
Eipä voi muuta sanoa kuin, että saittikepulaisten järjenjuoksua ei tosiaankaan voi aliarvioida.
Tai sitten tuo, noita samantyylisiä idioottimaisuuksia laukova torvelo on Mikko Bernhard, jonka kirjoitustapaan sinunkin kiitoksesi kovasti viittaavat!
Mutta sinua lohduttaakseni, sovitaan niin, että Keskusta on paras, eikö sovitakkin?
Tuliko hyvä mieli nyt?
Ja kepulle kunnallisvaaleissa veret seisauttava vaalivoitto?
Järkihän kepulaisilla onkin seisahtunut jo ajat sitten, eikö olekin? - Piiskaaja
Piiskaaja kirjoitti:
kopioin sen huvin vuoksi tuolta alempaa nähdäkseni, kuka ottaa sen tosissaan.
Eipä voi muuta sanoa kuin, että saittikepulaisten järjenjuoksua ei tosiaankaan voi aliarvioida.
Tai sitten tuo, noita samantyylisiä idioottimaisuuksia laukova torvelo on Mikko Bernhard, jonka kirjoitustapaan sinunkin kiitoksesi kovasti viittaavat!
Mutta sinua lohduttaakseni, sovitaan niin, että Keskusta on paras, eikö sovitakkin?
Tuliko hyvä mieli nyt?
Ja kepulle kunnallisvaaleissa veret seisauttava vaalivoitto?
Järkihän kepulaisilla onkin seisahtunut jo ajat sitten, eikö olekin?saittikepulaisten järjenjuoksua ei voi yliarvioda!!!!
Miten minä nyt noin menin möhlimään?!
Nythän kävi selville vain se, että minä itse olen typerä!!
Melkein yhtä typerä kuin saittikepuli? - Piiskaaja
Piiskaaja kirjoitti:
saittikepulaisten järjenjuoksua ei voi yliarvioda!!!!
Miten minä nyt noin menin möhlimään?!
Nythän kävi selville vain se, että minä itse olen typerä!!
Melkein yhtä typerä kuin saittikepuli?Menit kepulaisen asettamaan ansaan. Ei sitä kannata sitä harmitella, niin teille kaikille käy.
Keskusta on paras! - Mutta kaikille
Piiskaaja kirjoitti:
Menit kepulaisen asettamaan ansaan. Ei sitä kannata sitä harmitella, niin teille kaikille käy.
Keskusta on paras!Rasisti Korhosen ja Wiljamien tulee muistaa, että äänestäjät valitsee vallankäyttäjät ja niitä on turha aliarvioida.
Kyllähän rasistiset Korhoset ja Wiljamit tyrkyttää toverituomioistuimen pikaoikeudenkäyntejä, mutta Suomi on oikeusvaltio.
Keskustalaiset luottaa äänestäjiin.
Muistakaa demarit. Keskusta on suurin ja kaunein.
Keskustassa on ytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474