Helluntailaiset ihmisiä siinä missä muutkin. Myös huono hygienia voi olla siinä missä liian monella muulla. WC,n jälkeen moniko pesee käsiään? Entä ruokapöytään mennessä? Vuosikausia yhteissaunassa käyneenä sanon yleisesti hygieniasta, välttävä. Tämä otos on tavallisista ihmisistä. Löylyn jälkeen suurin osa pesee vaan päänsä, siinä kaikki. Ei ihme että jalkasieni leviää.
Helluntailaisten hygienia
7
99
Vastaukset
- ei parfyymiä
Puhas iho on paras tuoksu.
- 3.Moos 15
joopa, minä pidän raamatullisesti pientä lapiota mukana, jolla peitän jätöksenkin.
Onko sinulla?
Oletko tarkkaan seurannut, että kuinka puhdistaudutaan mistäkin, ettei olla epäpuhtaita. Jos jonkun epäpuhtaan vaatetta olet siirrellyt, olethan muistanut puhdistautua? Miehenä, kun sinulle tulee siemensyöksy, muista peseytymisen jälkeen se, että olet epäpuhdas iltaan asti. Ja vaatekaappaleesi, mihin on siemenneste tullut on pestävä, tahi muistithan vaimosi kanssa käydä pesulla ja olla saastaisia iltaan asti. - sääli ei sairautta
3.Moos 15 kirjoitti:
joopa, minä pidän raamatullisesti pientä lapiota mukana, jolla peitän jätöksenkin.
Onko sinulla?
Oletko tarkkaan seurannut, että kuinka puhdistaudutaan mistäkin, ettei olla epäpuhtaita. Jos jonkun epäpuhtaan vaatetta olet siirrellyt, olethan muistanut puhdistautua? Miehenä, kun sinulle tulee siemensyöksy, muista peseytymisen jälkeen se, että olet epäpuhdas iltaan asti. Ja vaatekaappaleesi, mihin on siemenneste tullut on pestävä, tahi muistithan vaimosi kanssa käydä pesulla ja olla saastaisia iltaan asti.Noilta sairailta ei voi vaatia täyttä. Onhan heillä suojatyöpaikat. Tässä joku on mennyt taas huonoon kuntoon.
Nykyään helluntailaisten hygienia on parantunut menneisiin aikoihin nähden kun helluntailaisetkin saavat käyttää saippuan lisäksi muitakin "hygieniatuotteita"
Muistan aikoinaan miten jokaisessa helluntairukoushuoneessa oli sama tunkkainen haju. Silloin helluntailaisten suosiossa eivät olleet deodorantit ym ja kun ilmanvaihto ei toiminut, tunkkainen haju leijaili ympäriinsä.- .Harrashoo
Puhtaus on puoli ruokaa, vanhassa sanonnassa on vinha perä. Itselle on hygienia tärkeää. Se korostuu meillä Suomessa kun on vettä. Aasikin ymmärtää jos ei ole millä pestä ei ole.
Saunan jälkeen kun parran ajaa hyvää partavettä raikkaalle iholle.
- Matt.15:11.
Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen.
- pesin kädet just
Saat sinä rypeä hajussasi jos niin haluat. Raamatunkohta on totta, mutta pahalle haisevanako kirkastat totuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12788Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701796Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709