Ei haukku haavaa tee, kun pahat koirat vaan ei purra saa :)
En todellakaan ymmärrä sinua, asia on aivan selvästi jo, "tähän voit kirjoittaa viestisi" yhteydessä lista, mitä ei ainakaan saisi kirjoittaa.
Olen esittänyt sinulle toivomuksen, että kirjoittaisit yksityis henkilönä, nimimerkillä/omalla nimella, ei yrityksesi linkeillä varustettuna.
pitäisin sinua fiksumpana miehenä, jo senkin takia, kun kirjoittelet niin voimakkaita saarnoja, mm. rakkaudesta. Että käsittäisit mainostamisen ja massakirjoittelun eroittaa yksityishenkilön ominaisuudesta.
Tämä on "helluntailaisuus "palsta, ei esm. "Kuninkaan sotureiden" mainos palsta, eikä vaalimainos myöskään.
Ota linkit pois ja allekirjoita nimesi tai nimm.niin en poista kirjoitustasi, sillä aiheiden takia en ole kirjoituksiasi poistanut.
Terv. Sheriffi
Marko Lindille !
3
437
Vastaukset
- Edlliseen
Kirjoituksesi kommentit ovat senverran asialliset ja rakentavat, että en poista tätä kirjoitustasi.
Mikäli toistuvasti "mainostat"/ massapostitat,
ja jos linkeissäsi on opetuksia,joissa et tunnusta Jeesusta Jumalana, sekin yksistään on poistamisen syy, sillä et voi tulla antamaan opetusta, "helluntailaisuus" palstalle, joka on täysin herätyksen oppia vastaan,
olen pakotettu poistamaan viestisi.
Terv. Sheriffi- Maahinen
Harmi. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Markon omia kommentteja opetuksestaan Jeesuksesta...
- Jes
Onko tuttua tämäkin sheriffille!! Lopettaisit jo!!
Helluntainaiset
Kirjoittanut: Markku, 1.9.2004 klo 09.12
Hyvä, mä en muuten ymmärrä tota helluntainaisten valitusta, ettei sinkkumiehiä ois seurakunnissa. Kyllä niitä on, mutta niinkuin sanoit Mika, niin monella naisella seurakunnassa on teeskentelevä asenne, joka näkyy päälle, että miehet ei kiinnosta. Mee vaikka Helsingissä Saalemiin niin nopeasti se selviää Joona-illoissa. Mun ulkonäkö esim ja muut avut ovat moitteettomat, mutta silti tuntuu, että naiset on ns. pyhiä (tottakai sitten eletään sitä kaksoiselämää eli etitään välillä raflasta äijää ym. ja seksikin kiinnostaa). Tämä on sitä mitä Olevainen osaa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583