Parin vuoden takainen enkelinäky ei ilmeisesti ollutkaan huijaus

anteeksi...

Väitin joskus reilu kaksi vuotta sitten netissä Virrat-Alavus välillä tapahtunutta enkelinäkyä huijaukseksi sillä perustein että ko. näyn nähnyt ihminen oli päivittänyt samaan kellonaikaan facebookkia. Ilmeisesti se näky ei ollut sitten huijausta, koska uskon saaneeni koston siitä että väitin sitä huijaukseksi, ja olen sairastunut parantumattomasti mitä kauheimmalla tavalla. Olen miettinyt mitä niin pahaa olen tehnyt että sain tämän sairauden enkä keksi mitään muuta syytä kuin tuon enkelinäkyjutun. Haluankin siis pyytää ihmisiltä anteeksi sitä että väitin sitä enkelinäkyä huijaukseksi. Ilmeisesti joku muu sitten oli päivittänyt ko.henkilön facebook-profiilia ja enkelinäky olikin totta, sillä en keksi muuta syytä sairastumiselleni.

5

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksi...
    • ei ole enkeleitä

Sairastuminen ei ollut sinun syytäsi millään muotoa.

Jokainen täysijärkinen tietää ilman facebook päivitysaikojakin, että tuollaiset enkeli-ilmestymiset on aina joko huijausta tai sekopäiden harhanäkyjä. Sellaisen sanominen äänee ei aiheuta minkäänlaisia yliluonnollisia rangaistuksia kenellekkään.

Ole siis huoleti tämän asian suhteen. Sairautesi vain on, ilman että asialle olisi mitään syytä. Lääketiede onneksi pystyy monin keinoin helpottamaan elämääsi ja antamaan sinulle vieä aikaa nauttia tästä ainutkertaisesta ihmeestä, jota elämäksi kutsumme.

Oikein hyvää kesänjatkoa sinulle.

• valistunut

Kyllä sairauksillekkin on syy, mutta tuo näky ei ole sinun sairautesi syy, se on paljon kauempana menneisyydessä.

Se on psykologisessa perimässämme, perisynnissä, joka on kehittynyt syyn ja seurauksen lain mukaan tekemistämme valinnoista.
      Meillä on tai usko jonka mukaan aiomme elää, mutta käytännössä teemme tuon perimän mukaan jonka olemme saaneet syntymässä.

Ellemme tämän elämän aikana ymmärrä ja oivalla tuota perimää, että miten ja minkä vuoksi se on syntynyt ja miksi se seuraa meitä perimänä sukupolvesta toiseen.

Kun ymmärrämme tuon perimän, niin vapaudumme siitä ja
      kaikki tuskamme ja kärsimyksemme päättyvät ja ja voimme elää maanpäällisessä taivaassa jo nyt.

Sairaudenkin syyt voivat olla aiheutettuja jo ennen syntymäämme ja olemme saaneet sen perimänä, menneisyyden tapahtumien seurauksena

• 4564564564

Kuulin enkelikuoron samaisella tiepätkällä joku vuosi sitten. Siksi uutisointi kiinnitti huomioni. Jotain siellä varmasti tapahtui - me elämme rajoittuinein aistein tässä maailmassa. Joskus verho aukeaa. Näin uskon.

• uskis1

sitä odotan ilolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe