hei kertokaas miten tehdään ja mitä tarvitaan.en löydä mistään ohjetta.kiitän.
mansikkamargaritan ohje
5
1743
Vastaukset
- straw
Mä teen näin:0,5l tuoppiin jäämurskaa sopivasti
2cl triple sec:iä
4cl tequilaa
n.0,5 dl mansikkamurskaa
loppu täytetään spritellä ja sit pilli perään ja nautitaan. - kati
tarkoitat varmaan pitkää frozen margaritaa...
3cl tequila
1cl cointreau (triplekin käy)
noin 2cl sitruunamehua
mansikoita tai valmista melbaa
blenderillä saat samettisen pehmeän ja tasaisen jäämurska "mössön" kotioloissa toki voit käyttää tehosekoitinta...
on olemassa myös lyhyt versio jolloin aineet rakennetaan on the rocks lasiin jäämurskan päälle mutta itse suosin ensimmäistä versiota!!!- jarcu
ei oo olemassa pitkää frozen margaritaa se on sitt jotain muuta ja oikee alkuperänen ohje tulee tässä 3-4 tuoretta mansikkaa/pakasteita voi myös käyttää 2cl teguila 2cl cointreau 2cl sitr.mehu jäämurska tehdään blenderissä huom! margaritalasiin tilavuus n.275cl jos käyttää pakastaita jäämurskaa ei tarvi niin paljon. baarimestari oulusta anteks nykyään kajaanista
- nina
jarcu kirjoitti:
ei oo olemassa pitkää frozen margaritaa se on sitt jotain muuta ja oikee alkuperänen ohje tulee tässä 3-4 tuoretta mansikkaa/pakasteita voi myös käyttää 2cl teguila 2cl cointreau 2cl sitr.mehu jäämurska tehdään blenderissä huom! margaritalasiin tilavuus n.275cl jos käyttää pakastaita jäämurskaa ei tarvi niin paljon. baarimestari oulusta anteks nykyään kajaanista
Olet kyllä osittain oikeassa mutta kyllä tuo frozen margarita tehdään lähes aina hurrigane lasiin, kuten varmasti tiedät jos olet kerran tällä alalla töissä... ja sanoilleni vahvistukseksi voit katsoa Samu Salmisen; uusia drinkkejä janoisille sivulta 319!!!!
- jarcu
nina kirjoitti:
Olet kyllä osittain oikeassa mutta kyllä tuo frozen margarita tehdään lähes aina hurrigane lasiin, kuten varmasti tiedät jos olet kerran tällä alalla töissä... ja sanoilleni vahvistukseksi voit katsoa Samu Salmisen; uusia drinkkejä janoisille sivulta 319!!!!
mut onkos käyny mielessä miten se vaikuttaa drinksun makuun siis jos se tehdään baarissa, muista 4cl sääntö. ja jos lisää mansikoita niin edelleen olen sitä mieltä et se on joku muu kuin margarita. mut nää on makuasioita,itse teen edelleen margaritat ja niiden frozenversiot margaritalasiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450