naisia? ;p

Vatanen #69

Puhuivat että hirtsussa on halukkaita neitoja! Pitääkö paikkansa? ;)

30

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi 69

      Kyllä pitää paikkansa!
      Ei enää ihan tyttösiä, vaan keski-ikään ehtineitä mutta halukkaita kyllä.
      Suosittelen.

      • neljännesvuosisata

        Kuulostaa hyvältä! Ihanko jostain paikallisesta heitä löytää vai pitääkö asua kunnalla tutustuakseen heihin?


    • Olipa kerran...

      Suojissa metsien, rannoilla järvien rakastellaan missä vaan...

      • Tumpur

        Sillon nuorena vedinkäteen ja haaveilin heistä. Voi niitä päiviä.


    • Voi varvikko.

      Jep Tumpur. Jos ne tietäisi, minkälaiseen hurmioon pääsee tumpulla....

      • uuu...

        Niin, parempi tumpulla kun huonolla naisella..


    • jussa8

      Vaan minäpäs olen saanu ihan hirtsun naista ja eipä tuo kummoinen ollut. En halua toiste ainakaa sitä. Anto ensin ymmärtää että osaa vaikka mitä juttuja tehä mutta kun toimeen alettiin nii aika pettymys oli. Ei kannata sitä vaaleetukkasta panna.

      • Anssi 69

        En mäkää sitä vaaleetukkasta vaan sitä kaljua!


      • Jussa8
        Anssi 69 kirjoitti:

        En mäkää sitä vaaleetukkasta vaan sitä kaljua!

        se kalju on sen vaaleetukkasen isä tai isoisä tai veli.


      • jussa8

        Vaaleetukkanen on jo liian väljä, iha liikaa käytetty. Ei tommone yli nelikymppinen muija ole enää parhaimmillaan.


      • Sepi von
        jussa8 kirjoitti:

        Vaaleetukkanen on jo liian väljä, iha liikaa käytetty. Ei tommone yli nelikymppinen muija ole enää parhaimmillaan.

        Iso vaalee tunkki? Elää toisten siivellä ja luulee olevansa hyvän näköinen? Onko parempia tarjolla vai pitääkö lähtee muualle kalastelemaan?


      • Mä vaa
        Sepi von kirjoitti:

        Iso vaalee tunkki? Elää toisten siivellä ja luulee olevansa hyvän näköinen? Onko parempia tarjolla vai pitääkö lähtee muualle kalastelemaan?

        Muualle


    • -S-

      Pitää paikkansa! Minä voisin olla sinulle se oikea. Pidän kaikesta seksiin liittyvästä ja olen heti valmiina kun kerrot ajan ja paikan. En ole ronkeli vaan kaikki miehet käy. Ainoa ehto on että rahaa pitää sinulla olla.

    • kakskymppii ois

      Sillälailla -S- rehellinen meininki. Loppuu nuo persaukisten kirjoittelut.

      • -S-

        Mitä sitä ei rahan takia tekisi.


      • Voitko vipata
        -S- kirjoitti:

        Mitä sitä ei rahan takia tekisi.

        Vaikka makselis velat pois!


    • -S-

      Minä en velkoja takasin maksele! Käytän rahat itseeni ja lemmikkeihini.

    • Tsihuahua

      Helvetin lehmä!

      • -S-

        Miksi pitäisi maksaa..? Miehet antaa velat anteeksi kun on tarpeeksi hyvännäköinen.


      • Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

        Miksi pitäisi maksaa..? Miehet antaa velat anteeksi kun on tarpeeksi hyvännäköinen.

        Et ole sitten peiliin viimeaikoina vilkaissut? Lentääkö lehmät vai onko parempia vitsejä? Pummaa kaljat muilta! Saa jakaa :D


      • -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

        Et ole sitten peiliin viimeaikoina vilkaissut? Lentääkö lehmät vai onko parempia vitsejä? Pummaa kaljat muilta! Saa jakaa :D

        En juo kaljaa,siideri parempaa ja vippien takaisinmaksu on minun oma asia.


      • Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

        En juo kaljaa,siideri parempaa ja vippien takaisinmaksu on minun oma asia.

        Läski ja perseaukinen. Maksa vippis ni vippaan parit siiderit. Ei tarvitse apua tulla kyselemään!


      • -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

        Läski ja perseaukinen. Maksa vippis ni vippaan parit siiderit. Ei tarvitse apua tulla kyselemään!

        Minä en ole läski vaan vartaloni on normaalikokoinen ja muodokas. Miehet haluavat minua.


      • Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

        Minä en ole läski vaan vartaloni on normaalikokoinen ja muodokas. Miehet haluavat minua.

        Ja parilla kympilläkö irtoaa? Tule illalla tervaleppään ni löydän sinut. Laita rusetti pehkoosi merkiksi.


      • -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

        Ja parilla kympilläkö irtoaa? Tule illalla tervaleppään ni löydän sinut. Laita rusetti pehkoosi merkiksi.

        No ei todellakaan parillakympillä! Ei taida sinulla olla varaa minuun. Rusetti hiuksiin, voisko vanhanaikaisempaa olla? Ehkä on parempi että unohdat minut.


    • hessus2

      mites niitä naisia?

      • Kiesus sentään

        Ei kun hirtsussa on vaan lehmiä.


      • 9+16
        Kiesus sentään kirjoitti:

        Ei kun hirtsussa on vaan lehmiä.

        Muualta on naiset haettava


      • tennari likka
        9+16 kirjoitti:

        Muualta on naiset haettava

        No on pojilla ankeeta. Minä kun en teitä räkäpäitä huolisi mitenkään päin, sen verran on minussa tasoa. Ette tosin minuu Seolla näe ettekä Tervalepässäkään. Jossain muualla kun avaatte silmänne. Mutta kuten sanoin, tämän kylän pojat voisivat hiukan siistiä ulkonäköään, toiset teistä ihan kivojakin.


    • *vaille1-2-3ok

      Millokas vois tulla? Ja mihin läpeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2039
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1465
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1445
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      1186
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      860
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      755
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      276
      720
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      685
    Aihe