naisia? ;p

Vatanen #69

Puhuivat että hirtsussa on halukkaita neitoja! Pitääkö paikkansa? ;)

30

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi 69

Kyllä pitää paikkansa!
      Ei enää ihan tyttösiä, vaan keski-ikään ehtineitä mutta halukkaita kyllä.
      Suosittelen.

• neljännesvuosisata

Kuulostaa hyvältä! Ihanko jostain paikallisesta heitä löytää vai pitääkö asua kunnalla tutustuakseen heihin?

• Olipa kerran...

Suojissa metsien, rannoilla järvien rakastellaan missä vaan...

• Tumpur

Sillon nuorena vedinkäteen ja haaveilin heistä. Voi niitä päiviä.

• Voi varvikko.

Jep Tumpur. Jos ne tietäisi, minkälaiseen hurmioon pääsee tumpulla....

• uuu...

Niin, parempi tumpulla kun huonolla naisella..

• jussa8

Vaan minäpäs olen saanu ihan hirtsun naista ja eipä tuo kummoinen ollut. En halua toiste ainakaa sitä. Anto ensin ymmärtää että osaa vaikka mitä juttuja tehä mutta kun toimeen alettiin nii aika pettymys oli. Ei kannata sitä vaaleetukkasta panna.

• Anssi 69

En mäkää sitä vaaleetukkasta vaan sitä kaljua!

• Jussa8
        Anssi 69 kirjoitti:

En mäkää sitä vaaleetukkasta vaan sitä kaljua!

se kalju on sen vaaleetukkasen isä tai isoisä tai veli.

• jussa8

Vaaleetukkanen on jo liian väljä, iha liikaa käytetty. Ei tommone yli nelikymppinen muija ole enää parhaimmillaan.

• Sepi von
        jussa8 kirjoitti:

Vaaleetukkanen on jo liian väljä, iha liikaa käytetty. Ei tommone yli nelikymppinen muija ole enää parhaimmillaan.

Iso vaalee tunkki? Elää toisten siivellä ja luulee olevansa hyvän näköinen? Onko parempia tarjolla vai pitääkö lähtee muualle kalastelemaan?

• Mä vaa
        Sepi von kirjoitti:

Iso vaalee tunkki? Elää toisten siivellä ja luulee olevansa hyvän näköinen? Onko parempia tarjolla vai pitääkö lähtee muualle kalastelemaan?

Muualle

• -S-

Pitää paikkansa! Minä voisin olla sinulle se oikea. Pidän kaikesta seksiin liittyvästä ja olen heti valmiina kun kerrot ajan ja paikan. En ole ronkeli vaan kaikki miehet käy. Ainoa ehto on että rahaa pitää sinulla olla.

• kakskymppii ois

Sillälailla -S- rehellinen meininki. Loppuu nuo persaukisten kirjoittelut.

• -S-

Mitä sitä ei rahan takia tekisi.

• Voitko vipata
        -S- kirjoitti:

Mitä sitä ei rahan takia tekisi.

Vaikka makselis velat pois!

• -S-

Minä en velkoja takasin maksele! Käytän rahat itseeni ja lemmikkeihini.

• Tsihuahua

Helvetin lehmä!

• -S-

Miksi pitäisi maksaa..? Miehet antaa velat anteeksi kun on tarpeeksi hyvännäköinen.

• Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

Miksi pitäisi maksaa..? Miehet antaa velat anteeksi kun on tarpeeksi hyvännäköinen.

Et ole sitten peiliin viimeaikoina vilkaissut? Lentääkö lehmät vai onko parempia vitsejä? Pummaa kaljat muilta! Saa jakaa :D

• -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

Et ole sitten peiliin viimeaikoina vilkaissut? Lentääkö lehmät vai onko parempia vitsejä? Pummaa kaljat muilta! Saa jakaa :D

En juo kaljaa,siideri parempaa ja vippien takaisinmaksu on minun oma asia.

• Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

En juo kaljaa,siideri parempaa ja vippien takaisinmaksu on minun oma asia.

Läski ja perseaukinen. Maksa vippis ni vippaan parit siiderit. Ei tarvitse apua tulla kyselemään!

• -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

Läski ja perseaukinen. Maksa vippis ni vippaan parit siiderit. Ei tarvitse apua tulla kyselemään!

Minä en ole läski vaan vartaloni on normaalikokoinen ja muodokas. Miehet haluavat minua.

• Hirtsun jk
        -S- kirjoitti:

Minä en ole läski vaan vartaloni on normaalikokoinen ja muodokas. Miehet haluavat minua.

Ja parilla kympilläkö irtoaa? Tule illalla tervaleppään ni löydän sinut. Laita rusetti pehkoosi merkiksi.

• -S-
        Hirtsun jk kirjoitti:

Ja parilla kympilläkö irtoaa? Tule illalla tervaleppään ni löydän sinut. Laita rusetti pehkoosi merkiksi.

No ei todellakaan parillakympillä! Ei taida sinulla olla varaa minuun. Rusetti hiuksiin, voisko vanhanaikaisempaa olla? Ehkä on parempi että unohdat minut.

• hessus2

mites niitä naisia?

• Kiesus sentään

Ei kun hirtsussa on vaan lehmiä.

• 9+16
        Kiesus sentään kirjoitti:

Ei kun hirtsussa on vaan lehmiä.

Muualta on naiset haettava

• tennari likka
        9+16 kirjoitti:

Muualta on naiset haettava

No on pojilla ankeeta. Minä kun en teitä räkäpäitä huolisi mitenkään päin, sen verran on minussa tasoa. Ette tosin minuu Seolla näe ettekä Tervalepässäkään. Jossain muualla kun avaatte silmänne. Mutta kuten sanoin, tämän kylän pojat voisivat hiukan siistiä ulkonäköään, toiset teistä ihan kivojakin.

• *vaille1-2-3ok

Millokas vois tulla? Ja mihin läpeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe