En ymmärrä miksi pilkkaatte muslimeja ovathan nekin ihmisä eivät ne ole terroristeja se on jokaisen ihmisen oma päätös olla terroristi vai ei esim minä minua pilkataana ja lyödään koska olen muslimi ja tummaihoinen eikö ihmiset voisi olla rauhassa kyllä islamkin sanoo että älä herjaa toisten uskontoja vaan koita käännyttää ihmisiä
Allah
7
172
Vastaukset
- god1
Eikö se kaikki harmi johdu Allahista?
- Olli the man
Se että sinua pilkataan ihonvärin takia on väärin. Tai lyödään mistään syystä. Ja muslimia voi taasen pilkata siinä missä kristittyäkin oman ajattelun puutteesta.
- Jeesus on jees!
Jolla Jumalan Poika on sillä on Isänä Jumala itse.
Sen vuoksi mikään pilkka ei satu.- järjen valossa
Sama mahtava tunne täällä !!!!!!!!!
Olen ikuisesti onnellinen siitä,että olen sattuman ansiosta tämän elämäni lisäksi
saanut myös kyvyn omaan ajattelukykyyn.
Sen huomasin jo melko nuorena,kun kaverini empivät liian kauan,luullen asioita synneiksi,jotka minun ja tyttö ystävien mielestä kuuluivat jokapäiväisiin tarpeisiin.
Nyt nämä useimmat samat r.nkkarit ramppaavat naama mutrussa "temppeleissä"
miettien mistä ovat tyhmyyttään jääneet paitsi,viekoitellen valheillaan pienempiämme, ja vähän ymmärtäjiämme hyväksi käyttäen,huutaen hurmioissaan isää ja poikaa välillä.
Voitte leikkiä jeesuksenne kanssa vaikka kaiket päivät,jättäkää vain ymmärtämättömät,sairaat,lapset sekä muut avuttomat rauhaan hölmöilyiltänne.
- enkös ole uskomaton?
Ärsyttävintä on uskonnossa se,kun yrittävät "tuputtaa" sitä toisin ajatteleville.
Väittävät että heidän mallinsa on oikea,mistä he sen tietävät?
Ateistien ei tarvitse kiertää ympäri maailmaa suu vaahdossa väittäen,tai yrittäen vakuuttaa jotain uskottavaa, jollekkin joka ei uskomattomaan halua uskoa.
Tuntuu järjenvastaiselta uskoa mitä ei näe ,haista,maista tai kuule.
Ateistina en tuputa "älä uskoani" kenellekkään,olen senverran viisas.
Jokainen saa oskoa, olla uskomatta,uskonnon vapaushan on sitä,että on vapaus olla myös uskomatta.
Vakuuttelut yritykset esim.pyllistellä,kumarrella eteen ja taakse,heilutella joitain "pyhiä" liinoja,savupönttöjä,tai joitain muita symboolisia esineitä eivät meihin tehoa.
Meidän ei uskovien ei ole tarvinnut pystyttää patsaita eikä temppeleitä juuri sen vuoksi,kun ei ole mitään tarvetta ,emmekä ole laumaolioita,vaan yksilöitä jotka eivät kuvia kumarra. - pilli-piipari1
ei muslimeja todellakaan pilkata ihonvärinsä vuoksi, vaan sen uskonnon kaksimielisyyden takia. koraani sanoo sitä ja tätä, mutta ettehän te edes sitä noudata. esim. siellä puhutaan israelille kuuluvista maista, niin teille näkyy olevan vaikeaa ymmärtää, mitä pyhä kirjanne sanoo. tosin. olen lukenut myös, että teidän jumalanne allah on muuttuvan luonteinen ja vaihtaa mielipidettä jatkuvasti. joten se ei välttämättä päde, mitä koraaniin on kirjoitettu.niin. muka islam pitäisi olla rauhan uskonto, niinkuin te itse sanotte, mutta kun se ei sitä ole. se on terroristien ja tappelun haluisten ihmisten uskonto, jotka tappaa syyttömiä ihmisiä.
Totta hekin ovat ihmisiä,kuten kaikku muutkin,ero on vain siinä he palvovat kuolutta jumlaa,kuntaas me palvelemme elävää herra Jeesusta kristusta.
Siinä on se ero,ihminen ei voi käänyttää jos ei jumala häntä vedä parannukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4293182SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis882466Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj802073Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1261783- 1441677
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi211383- 761339
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2961146Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li181121Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021059