tässä hyvä ja toimiva ohje, moisen lisävarusteen asentamiseksi Ladaan. Sopii kaikkiin malleihin vuosimallista ja korityypistä riippumatta. Pienellä säädöllä käynee myös muihin neuvostoliiton ja nyk. venäjän tuottamiin kulkuneuvoihin.
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20130608025704821_v1.shtml
Säädettävät tuulilasinpyyhkimet Ladaan
10
142
Vastaukset
- sirppi Tauno
Sama ohje pitäisi määrätä pakolliseksi kaikkiin länsiräppänöihin.
Ja, myös käytön opetteleminen kaikille länsiräppänän omistajille.- jaksu
Länsräppänän omistajalle on liian vaikeaa käyttää tuulilasin pyyhkijöitä ilman pitkää,ja perusteellista opettelua.
Kun katsoo noita onnettomuuksia,jotka länsräppänän omistajat aiheuttavat,pittää ihmetellä miten kuski on saanut ajokortin.
- toimii!!!
Naruviritys toimii hyvin Ladassa ja se onkin ainoa toimiva laite sen jälkeen, mitä Ladassa on.
- ripuli
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
- älä laita
ripuli kirjoitti:
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
Älä laita narua vain ladasi länsiräppänään. Se pitää laittaa sekä ladan länsi että itäräppänään että se toimisi.
- jomppane
Länsiräppänäthän joutuu narun jatkoisi usein.Länsiräppänöistä löytyy monen paksuista narua,monenlaisiin korjauksiin.
- ripuli
onneks niis on vahvempi raksi keulapääs.
- pahvia
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
- ripuli
pahvia kirjoitti:
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
- pahvia
ripuli kirjoitti:
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
tarkoitan aidon itäladani kaikkia räppänöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614278KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1292935Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452312Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?372154- 241863
- 901723
- 281576
- 211505
- 1471357
- 311188