tässä hyvä ja toimiva ohje, moisen lisävarusteen asentamiseksi Ladaan. Sopii kaikkiin malleihin vuosimallista ja korityypistä riippumatta. Pienellä säädöllä käynee myös muihin neuvostoliiton ja nyk. venäjän tuottamiin kulkuneuvoihin.
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20130608025704821_v1.shtml
Säädettävät tuulilasinpyyhkimet Ladaan
10
179
Vastaukset
- sirppi Tauno
Sama ohje pitäisi määrätä pakolliseksi kaikkiin länsiräppänöihin.
Ja, myös käytön opetteleminen kaikille länsiräppänän omistajille.- jaksu
Länsräppänän omistajalle on liian vaikeaa käyttää tuulilasin pyyhkijöitä ilman pitkää,ja perusteellista opettelua.
Kun katsoo noita onnettomuuksia,jotka länsräppänän omistajat aiheuttavat,pittää ihmetellä miten kuski on saanut ajokortin.
- toimii!!!
Naruviritys toimii hyvin Ladassa ja se onkin ainoa toimiva laite sen jälkeen, mitä Ladassa on.
- ripuli
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
- älä laita
ripuli kirjoitti:
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
Älä laita narua vain ladasi länsiräppänään. Se pitää laittaa sekä ladan länsi että itäräppänään että se toimisi.
- jomppane
Länsiräppänäthän joutuu narun jatkoisi usein.Länsiräppänöistä löytyy monen paksuista narua,monenlaisiin korjauksiin.
- ripuli
onneks niis on vahvempi raksi keulapääs.
- pahvia
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
- ripuli
pahvia kirjoitti:
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
- pahvia
ripuli kirjoitti:
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
tarkoitan aidon itäladani kaikkia räppänöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646