Kreat vs Evot

taustailija

Mua ei kiinnosta maailmalla tehyt tutkimukset, niimpä niistä on turha paasata. Mua kiinnostaa palstalaisten älykkyys. Kumpiki leiri haukkuu toisia idiooteiksi, niin ratkastaan asia nettitestillä? Sen jälkeen voi haukkua asiaa muttei välttis enää kirjottajaa? Kuvia kehii nettitestistä? Ei ole ees paha anonyymina lähettää. Kummasta leiristä löytyy älykkäämmät?

Game is on!

http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti#

60

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylyniekka

      Room.1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
      23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

    • gev (ei kirj.)

      Älykkyys ja älykkyysosamäärä ovat kaksi eri asiaa ja mensa mittaa niistä vain jälkimmäistä.

    • senku näkis

      Tahtosin kyllä nähdä molon, solonin, tieteenharrastelijan, repemärkäruutikallon, illun, sokeankellosepän, apon, kekek-kekekin, epäjumalienkieltäjän, mdman, antimytomaaniin, ravenloredin ja kaikkien muittenkin palstalla älykkäitä esittävien älykkyysosamäärän. Hyvä jos kellään on yli 115 pojon.

      • tieteenharrastaja

        En esitä älykästä enkä tyhmää, vaan kirjoittelen parhaan tietoni ja ymmärrykseni mukaan. Jos olet eri mieltä, niin esitä argumentit; älykkyysosamääriin vetoamisesta ei sinulle ole apua.


      • Pääsemme sentään yli kengännumeromme toisin kuin sinä, tuhansilla nimimerkeillä loputonta roskaa länkyttävä neiti.


    • "Mua ei kiinnosta maailmalla tehyt tutkimukset, niimpä niistä on turha paasata. Mua kiinnostaa palstalaisten älykkyys [...] Game is on!"

      Moiset lapsellisuudet eivat suoranaisesti anna kirjoittajastaan hirvean alykasta vaikutelmaa.

      Uskonnollinen hihhulointi ei muutenkaan valttamatta riipu alyllisesta potentiaalista, vaan esimerkiksi perhetaustasta. Hyvinkin kyvykas yksilo voi olla herkka itsepetokselle sosiaalisista syista.

      En toki tieda, mutta luulen, ettei skitsofreniankaan esiintyminen korreloi alykkyysosamaaran kanssa. Yhtalailla voitaisiin ajatella kreationisti-hihhuloinnin olevan riippumatonta "alykkyydesta", ja johtuvan sosiaalisista tai kulttuurisista tekijoista. No, varmasti poikkeuksiakin loytyy.

    • "Kummasta leiristä löytyy älykkäämmät?"

      Vastaushan on täysin selvä jo hivenen kirjoituksien tasoa tarkastelemalla.

    • "Mua kiinnostaa palstalaisten älykkyys."

      Miksi sitten haluat palstalaisten älykkyysosämääriä, jotka eivät kerro lähellekkään kaikkea palstalaisten älykkyydestä? Eiköhän jokainen voi päätellä kirjoittajien viesteistä, että liikkuuko näiden päässä mitään. Kenelläkään ei ole velvollisuutta tehdä tuota testiä sinun pyynnöstäsi, ja vielä vähemmän lähettää sitä tänne.

      Olen muutamaan otteeseen kertonut olevani Mensan jäsen ja minulle on aivan sama uskooko sitä kukaan. Tein nyt kuitenkin tuon testin, jotta ei tarvitse tästä enää ikinä kysellä, joten jos se sinua niin uskomattoman paljon kiinnostaa, niin ole hyvä.

      http://kuvaton.com/k/Ye1i.jpg

      • ei oo totta???

        Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!


      • sinun ei yli 80
        ei oo totta??? kirjoitti:

        Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!

        Idiootti.


      • ei oo totta??? kirjoitti:

        Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!

        Olen tyhmä, missä näit maininnan että kuva on vuodelta 2008?


      • ei oo totta??? kirjoitti:

        Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!

        "Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!"

        Ota tästä tikkari, jos on paha mieli.


      • dailo
        ei oo totta??? kirjoitti:

        Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!

        *naureskelee partaansa*


      • solon1 kirjoitti:

        "Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!"

        Ota tästä tikkari, jos on paha mieli.

        "Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!"

        Laitan vielä kuvan tuloksesta samalla ohjelmalla kuin moloch ja bwm, jotta se tulee oikeinpäin, kun en älyä miksi tuo kuvaton käänsi sen noin :)

        http://imgur.com/zcn9OU9


      • Huutonaurua
        solon1 kirjoitti:

        "Buaahhaaahhaaahaa!!! Soloni-resukka kopsannu jostain vuoden 2008 kuvan!!! Säälittävää!!!"

        Ota tästä tikkari, jos on paha mieli.

        Älykköneitimme luulee, että raportin copyrighttieto kertoo koska kuva on otettu :D


    • "Tein nyt kuitenkin tuon testin, jotta ei tarvitse tästä enää ikinä kysellä, joten jos se sinua niin uskomattoman paljon kiinnostaa, niin ole hyvä."

      Ja tuo oli vasta palstan pöljimmän evokin tulos.

      • "Ja tuo oli vasta palstan pöljimmän evokin tulos."

        Niinpä, mitähän sitä onkaan luvassa, kun palstan fiksuimmat evokit tekevät tuon :)

        Muiden evokkien tulokset saavat jäädä puolestani yksityisasioiksi, mutta tasapuolisuuden nimissä joku palstan tunnetuista kreationisteista voisi laittaa rehdisti omansa. Tähän en kyllä jaksa uskoa.


      • mitattu on
        solon1 kirjoitti:

        "Ja tuo oli vasta palstan pöljimmän evokin tulos."

        Niinpä, mitähän sitä onkaan luvassa, kun palstan fiksuimmat evokit tekevät tuon :)

        Muiden evokkien tulokset saavat jäädä puolestani yksityisasioiksi, mutta tasapuolisuuden nimissä joku palstan tunnetuista kreationisteista voisi laittaa rehdisti omansa. Tähän en kyllä jaksa uskoa.

        114.


      • mitattu on kirjoitti:

        114.

        Todella vakuuttavaa. Kysytään palstan tunnetuilta kreationisteilta, ja sitten joku täysin tuntematon vastaa.


      • blindwatchmaker
        solon1 kirjoitti:

        "Ja tuo oli vasta palstan pöljimmän evokin tulos."

        Niinpä, mitähän sitä onkaan luvassa, kun palstan fiksuimmat evokit tekevät tuon :)

        Muiden evokkien tulokset saavat jäädä puolestani yksityisasioiksi, mutta tasapuolisuuden nimissä joku palstan tunnetuista kreationisteista voisi laittaa rehdisti omansa. Tähän en kyllä jaksa uskoa.

        Olen minä ainakin pöljempi kuin solon1. Oma tulokseni oli vain 133:

        http://imgur.com/hxtYlYE

        Avaus oli sinänsä varsin typerä. Älykkyysosamäärä on tutkitusti varsin huono mittari älykkyydelle ja mittaa vain tietyn tyyppistä älykkyyttä.

        Toisaalta tutkimukset ovat osoittaneet älykkyys ja uskonnollisuus korreloivat: Älykkyyden kasvaessa taipumus uskonnollisuuteen vähenee.


      • BlackNemo
        blindwatchmaker kirjoitti:

        Olen minä ainakin pöljempi kuin solon1. Oma tulokseni oli vain 133:

        http://imgur.com/hxtYlYE

        Avaus oli sinänsä varsin typerä. Älykkyysosamäärä on tutkitusti varsin huono mittari älykkyydelle ja mittaa vain tietyn tyyppistä älykkyyttä.

        Toisaalta tutkimukset ovat osoittaneet älykkyys ja uskonnollisuus korreloivat: Älykkyyden kasvaessa taipumus uskonnollisuuteen vähenee.

        Ihme nerot. Itse olin niin pöljä (123). Että en edes osannut screencapturea emännä ipadillä ottaa. Jouduin ohjeita lukemaan ja fiksu vekotin paiskasi minut tuloksesta pihalle. No tuon testin perusteella en kyllä arvioisi muuta kuin sen, että aivot erottavat kuvioiden jatkumisen. Pientäpä osaa mittasi kokonaisuudesta.


      • BlackNemo kirjoitti:

        Ihme nerot. Itse olin niin pöljä (123). Että en edes osannut screencapturea emännä ipadillä ottaa. Jouduin ohjeita lukemaan ja fiksu vekotin paiskasi minut tuloksesta pihalle. No tuon testin perusteella en kyllä arvioisi muuta kuin sen, että aivot erottavat kuvioiden jatkumisen. Pientäpä osaa mittasi kokonaisuudesta.

        Itse muistelen saaneeni samansuuntaisen tuloksen, tosin toisella yrittamalla kun puhelin katkaisi ensimmaisen. Eikohan tuollaisella alykkyysosamaaratestilla jotain relevanssia ole; jossain puuhastelussa tuollainen palluroiden loogisen jatkumisen jarkeily on varmasti tarkeaa.

        Descartes toisaalta naureskeli "terveen jarjen" jakautuneen maailmaan niin tasaisesti, ettei kukaan tunnu haluavan sita enempaa kuin heilla on. Nain han paatteli ettei hyva aly yksin riita, vaan lisaksi vaaditaan sen hyvaa soveltamista.

        Juuri tassa kohtaa kreationisti harhautuu. Tiedon ja kokemuksen soveltamista estaa jonkinlainen psykoosi - joko oman identiteetin tai sosiaalisen ympariston status quo:n sailyttamiseksi. Henkilokohtaisesta tynnyrista on tullut liian rakas.


      • BlackNemo
        silverjew kirjoitti:

        Itse muistelen saaneeni samansuuntaisen tuloksen, tosin toisella yrittamalla kun puhelin katkaisi ensimmaisen. Eikohan tuollaisella alykkyysosamaaratestilla jotain relevanssia ole; jossain puuhastelussa tuollainen palluroiden loogisen jatkumisen jarkeily on varmasti tarkeaa.

        Descartes toisaalta naureskeli "terveen jarjen" jakautuneen maailmaan niin tasaisesti, ettei kukaan tunnu haluavan sita enempaa kuin heilla on. Nain han paatteli ettei hyva aly yksin riita, vaan lisaksi vaaditaan sen hyvaa soveltamista.

        Juuri tassa kohtaa kreationisti harhautuu. Tiedon ja kokemuksen soveltamista estaa jonkinlainen psykoosi - joko oman identiteetin tai sosiaalisen ympariston status quo:n sailyttamiseksi. Henkilokohtaisesta tynnyrista on tullut liian rakas.

        Soveltaminen onkin kaiken a ja o. Muutamiakin hyvin älykkäitä ja kirjaviisaita yksilöitä olen tavannut, joilta jostain syystä tuo kirjasta käytäntöön ontuu pahasti, varsinkin jos ei kirjaimellisesti pysty ohjeita noudattamaan. Tyyliin auton renkaan vaihtamisen mahdottomuus :) Eräs näistä laski yliopistolla tähtitieteen matemaattisia yhtälöitä, mutta ei erottanut oikeaa ja vasenta, ristin kaverin Motoriikka Miikaksi. Oikein mukava ja hauska heppu muutoin kyllä.


    • dailo

      Minulle riittää omaksi ja toisten älykkyydeksi se että kykenee tulemaan toimeen muiden kanssa ja ymmärtää että oma aivokapasiteetti ei riitä käsittelemään ihan kaikkia asioita.

    • Paljastuin pöljemmäksi kuin kukaan muu evokki tällä palstalla, tulokseni oli vain 131.


      • tieteenharrastaja
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ai niin, linkki myös:

        http://imgur.com/mOVmmwi

        Ole isottelematta. Minulla menisi varmasti vielä huonommin, jos viitsisin mokomaan hömpötykseen lähteä.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Ole isottelematta. Minulla menisi varmasti vielä huonommin, jos viitsisin mokomaan hömpötykseen lähteä.

        "Ole isottelematta."

        Täytyyhän kreationistien osoittaa olevan aina joka suhteessa väärässä, myös arvioidessaan pöljyyttämme.

        "Minulla menisi varmasti vielä huonommin, jos viitsisin mokomaan hömpötykseen lähteä."

        No en minäkään meinannut, mutta sitten tajusin, että täytyyhän aivoja silloin tällöin verrytellä, kun täällä ei kreationisteista ole vastusta. Suosittelen.


    • Sepä Se

      142. Saan kameran huomenna ja räppään kuvan. Oliko evoilla enää jotain epäselvyyttä Raamatun totuudesta?

      • "142. Saan kameran huomenna ja räppään kuvan. Oliko evoilla enää jotain epäselvyyttä Raamatun totuudesta?"

        Juu, juu.


      • tieteenharrastaja

        Minulla on (ja pysyy) epäselvyyttä jo tuon väitteesi totuudesta. Kuvia voi manipuloida ja melko varmasti tuota testiäkin.


      • chris_hitchens

        Kuvaruutukaappaus ei kameraa tarvitse :)

        Raamatussa ei totuutta ole edes siemeneksi - paimentolaisten taruja, kyseenalaisia moraaliohjeita ja hirvittävää roskaa huonosti toimitettuna kokoelmana.


    • 117 sillä mentaliteetillä, että selvät blokattiin ja epäselviin pistettiin joku arvaus. Jäi 16 minsaa aikaa vielä, eli ehkä tuota olisi voinut aikaa kuluttamalla (=miettimällä) saada paremmaksi. Yleensä tullut nettitesteistä noin 120-125 pistettä (joskus päälle 130).

      Näkisin, että nämä testit ovat roskaa. Mittaavat lähinnä avaruudellista hahmottamista ja hermojen kestämistä. Itselläni menevät helposti hermot tällaisiin näpertelyhommiin.

    • Omapaino x 2. ( 10.v.sitten)

      Vaimoni on 6:n laudaturin yo ja valmistunut yliopistosta (hum.) ja samoista älykkyystesteistä saan n. 20 pistettä enemmän ja takana on vain 2 vuotta lukiota todella huonoin arvosanoin.

      Mensan testi kertoo vain yhden osa-alueen kyvyistä eikä ko. alue ole minulle eikä monelle muullekaan se paras osaamisalue.

      Minulle on sattuneesta syystä tehty useampia erilaisia kognitiivisiä testejä ja useimmissa tulos selvästi yli keskitason/ erittäin hyvää tasoa, kun taas yhdessä selvästi alle keskitason. (saman ikäisen ja saman koulutuspohjan omaviin verrattuna)


      Kyllähän korkealla Äo:lla on kiva kehuskella mutta tärkeämpää kuin korkea Äo on se että käyttää sitä älykkyyttä mitä on oikealla tavalla.
      Älykkyys ja viisaus ei kulje käsi kädessä, vähemmän älykäs voi olla hyvinkin viisas ja päinvastoin.

      • antaa kaikkien kukki

        > Älykkyys ja viisaus ei kulje käsi kädessä, vähemmän älykäs voi olla hyvinkin viisas ja päinvastoin.

        Tarkoitakko ettei voi olla älykäs ja viisas samaan aikaan? Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoistakin.

        Mensa 128


      • antaa kaikkien kukki kirjoitti:

        > Älykkyys ja viisaus ei kulje käsi kädessä, vähemmän älykäs voi olla hyvinkin viisas ja päinvastoin.

        Tarkoitakko ettei voi olla älykäs ja viisas samaan aikaan? Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoistakin.

        Mensa 128

        "Tarkoitakko ettei voi olla älykäs ja viisas samaan aikaan? Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoistakin."

        Tarkoitan sitä että viisaus ei ole riippuvainen älykkyydestä. Viisauden mittaamiseen ei tietääkseni ole keksitty testiä mutta yleensä kai katsotaan että elämänkokemus tuo mukanaan viisautta (toki poikkeuksiakin on). Korkea Äo toki edesauttaa oppimista ja sitä myötä viisastumista mutta välttämättömyys se ei ole.

        Korkeahkosta Äo:sta huolimatta olen tehnyt ja teen edelleenkin joskus tyhmiä juttuja ja joskus tuntuu etten ota heti ekasta kerrasta opiksi ;)

        Eli älykäs voi olla viisas mutta myös täydellinen idioottikin ( monet natsipomotkin olivat älykkäitä mutta viisaaksi en sanoisi ketään heistä).


    • Älykkäänä soitin baarista vaimon tekemään testin puolestani. En nyt halua retostella, mutta tulokseni oli niin ilmlömäinen, että vaimoni kutsuttiin heti viikonlopuksi Ikaalisten Kylpyläån suunnittelemaan gaala-iltaa, vaimoni sanoin, "Suomen älykkäimmälle miehelle".

      • Oliks toi nyt viisasta?

        Mitäs jos gaalailta meneekin puihin, mutta vaimosi saikin (vapaan) kylpyläviikonlopun?

        Aikoinaan Ikaalisten kylpylä mainosti, että siellä tehdään uusia ihmisiä, mikä pitää ainakin meidän perheen kohdalla kutinsa. Siitä on jo 10 vuotta ja tulokset puhuvat puolestaan (ihan kirjaimellisesti).

        BTW, minulla paukahti tulos 132. Minä vaan olen niin pöljä, etten saa tuota kuvakaappausta tänne (kun en haluaisi rekisteröityä noihin palveluihin). Viittiiks joku viisaampi vinkata?


      • antimytomaani_orig kirjoitti:

        Oliks toi nyt viisasta?

        Mitäs jos gaalailta meneekin puihin, mutta vaimosi saikin (vapaan) kylpyläviikonlopun?

        Aikoinaan Ikaalisten kylpylä mainosti, että siellä tehdään uusia ihmisiä, mikä pitää ainakin meidän perheen kohdalla kutinsa. Siitä on jo 10 vuotta ja tulokset puhuvat puolestaan (ihan kirjaimellisesti).

        BTW, minulla paukahti tulos 132. Minä vaan olen niin pöljä, etten saa tuota kuvakaappausta tänne (kun en haluaisi rekisteröityä noihin palveluihin). Viittiiks joku viisaampi vinkata?

        "BTW, minulla paukahti tulos 132. Minä vaan olen niin pöljä, etten saa tuota kuvakaappausta tänne (kun en haluaisi rekisteröityä noihin palveluihin). Viittiiks joku viisaampi vinkata?"

        Itse otin kännykällä ruudusta kuvan (meinasi tulla pärstä heijastuksena mukaan, mutta kun se on niin ruma, niin jätin pois) ja tallensin sen läppäriin, josta sen pystyi ilman rekisteröintiä julkaisemaan tuolla sivustolla, oikeassa laidassa upload images computer.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        "BTW, minulla paukahti tulos 132. Minä vaan olen niin pöljä, etten saa tuota kuvakaappausta tänne (kun en haluaisi rekisteröityä noihin palveluihin). Viittiiks joku viisaampi vinkata?"

        Itse otin kännykällä ruudusta kuvan (meinasi tulla pärstä heijastuksena mukaan, mutta kun se on niin ruma, niin jätin pois) ja tallensin sen läppäriin, josta sen pystyi ilman rekisteröintiä julkaisemaan tuolla sivustolla, oikeassa laidassa upload images computer.

        Kiitos!

        Tässä tulee: http://imgur.com/SybRMbD

        Oonkos mä nyt enemmän vai vähemmän pöljä?


      • antimytomaani_orig kirjoitti:

        Kiitos!

        Tässä tulee: http://imgur.com/SybRMbD

        Oonkos mä nyt enemmän vai vähemmän pöljä?

        "Kiitos!

        Tässä tulee: http://imgur.com/SybRMbD

        Oonkos mä nyt enemmän vai vähemmän pöljä?"

        Tietysti olet :)


    • tämä oli jo selvä

      176 ja olen krea. Kaksi korkeinta tulosta kreationisteilla joten peli on selvä.

      #Kummasta leiristä löytyy älykkäämmät?#

      Testin peusteella selkeästi kreationistit.

    • "#Kummasta leiristä löytyy älykkäämmät?#

      Testin peusteella selkeästi kreationistit."

      "Unohdit" laittaa kuvan testituloksestasi aivan kuten Sepä Sekin. Katsotaan sitten.

      • SS on saanut eilen kameran, mutta ilmeisesti ei älynsä paljoudelta osaa sitä käyttää.
        Eikä sen enempää SS kuin tämä tuntematon huippuneiti osaa ruutukaappaustakaan...

        Ilmeisesti kretuleirissä tumpelouskin voi olla älyn ilmenemismuoto.;)


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        SS on saanut eilen kameran, mutta ilmeisesti ei älynsä paljoudelta osaa sitä käyttää.
        Eikä sen enempää SS kuin tämä tuntematon huippuneiti osaa ruutukaappaustakaan...

        Ilmeisesti kretuleirissä tumpelouskin voi olla älyn ilmenemismuoto.;)

        142 ja 176 taitavat vain olla huoneen numeroita osastolla.


    • Tekaisin testin. Edellinen vastaava tuli tehtyä neljännesvuosisata sitten asevelvollisena.

      Tässä tuoreemmassa testituloksessa luki, että 92,9 % väestöstä äo on vielä alhaisempi kuin minulla. Kuka vielä väittää ettei kreationismi ole nousussa!? :D

      • ÄO 580

        95% moisten testien tekijöistä on älykkäämpiä kuin 95% väestöstä. On se vaan kumma. Oiskohan niin, ettei testi anna oikeaa kuvaa henkilön älykkyydestä? Ei kai sentäs...


    • evo on vale

      Kaveri suositteli palstaa ja kerto evojen epärehellisyydestä. Hyvin tässä huomaa että evot on googlesta napannu kuvat ja lesottaa.

    • Tuo Mensan nettitesti saattaa olla pelkkä mainoskikka, jolla houkutellaan testissä korkeat pisteet saaneita itseään mukamas älykkäinä pitäviä varsinaiseen maksulliseen oikeaan Mensan testiin.

    • *JC

      Kerrankin olen samoilla linjoilla kekek-kekekin kanssa. Ylempänä esitetyt kohtalaisen, jopa yllättävänkin korkeat pisteet eivät voi kertoa todellisesta älykkyydestä.

      Sillä täytyisihän korkean älykkyyden ilmetä myös palstan evojen kirjoituksissa. Kirjoitusten perusteella arvioisin muutaman evon ehkä jonkin verran älykkyydeltään keskitason yläpuolelle, mutta ei paljoa. Varsin moni evoista ei ole mitenkään erityisen siunattu henkisiltä kyvyiltään.

      Viisaudessaan Jumala on luonut ihmisen kokonaisuudeksi. Jos älyn voimat ovat vähän heikommat, ruumiinvoimat saattavat olla vastaavasti suuret. Ja toki vähemmänkin älykäs voi elää hyvää elämää ja menestyä hyvin vähemmän henkistä kapasiteettia vaativassa toimessaan.

      • *PM

        JC pöljäke se täällä psyykkaa ja lohduttaa itseensä. Teehän JC testi perässä niin katotaan pärjäätkö noille neroille solonille, blindwatchmakerille ja Molochille. Kyllä noiden evojen kirjotusten taso mun mielestä korreloi heidän saamiinsa pisteisiin.

        JC raukka ei ees ymmärrä miten tollo oikeesti on.

        Itse sain aikoinaan varsin keskiverto pojot tosta testistä ja tunnustan suosiolla olevani tavis sukankuluttaja.

        Sua JC ei oo siunattu kyllä millään muulla ku ketkuilun ja tekohurskastelun kyseenalasella lahjalla. Jopa kaltaiseni tavis kykenee kyykyttämään sut ja taagisti.


      • BlackNemo

        Yllättäin tuo testi kyllä korreloi, ainakin itselläni, muihin vastaaviin testeihin nähden, joita olen tehnyt. Jopa niihin, joissa on mukana numeraaliset ja sanalliset osiot.


      • >Viisaudessaan Jumala on luonut ihmisen kokonaisuudeksi. Jos älyn voimat ovat vähän heikommat, ruumiinvoimat saattavat olla vastaavasti suuret.

        Kiihkouskovien rakastama Veikko Ennala kuvasi jumalan viisautta näin:

        Jos ihmisen toinen jalka on lyhyempi, toinen on vastaavasti pitempi.


      • 763ty5eytgfdsgfdg

        Täällä ei ole sentään tullut vielä yhtään älykästä kreationistiä vastaan..


      • BlackNemo kirjoitti:

        Yllättäin tuo testi kyllä korreloi, ainakin itselläni, muihin vastaaviin testeihin nähden, joita olen tehnyt. Jopa niihin, joissa on mukana numeraaliset ja sanalliset osiot.

        Minulla vastaavasti em. testi antoi kuviopäättelyosuudesta testin selvästi pienimmän tuloksen ja myös paljon mensan testiä huonomman, eli eivät ne testit aina täysin vertailukelpoisia ja luotettavia ole.


    • vermiitti

      Tämäpä hieno avaus arvoisa "taustailija". Tosin en käsitä sitä miten tämä liittyy palstsn kuvaukseen.

      Sain testistä 131,mutta en osaa laittaa linkittää sitä palstalle. Apuja?

      Testi ilmoitti että olen 98% älykkäämpi kuin muut ihmiset maapallolla. Tätä on perin vaikea uskoa, joten epäilen kovasti testiä

      • Kuvaruutu- tai ikkunakaappaus CTRL ja PrtScr, tai vastaavalla näppäinyhdistelmällä. Kuvankäsittelyohjelmassa leikepöydän sisältö liitetään kuvaksi. Taitaa vähän vaihdella eri käyttöjärjestelmissä ja kuvankäsittelyohjelmissa komennot.


    • "Tämäpä hieno avaus arvoisa "taustailija". Tosin en käsitä sitä miten tämä liittyy palstsn kuvaukseen.

      Sain testistä 131,mutta en osaa laittaa linkittää sitä palstalle. Apuja?

      Testi ilmoitti että olen 98% älykkäämpi kuin muut ihmiset maapallolla. Tätä on perin vaikea uskoa, joten epäilen kovasti testiä"

      Digikameralla kuva, jonka talletat tietokoneella ja tuolta julkaisu nimettömänä:

      http://imgur.com/

    • vermiitti

      Heipä taas! Jouduin tekemään testin uudestaan, sillä ensimmäisellä kerralla minulta puuttui tarvittava viisaus tallentamiseen. Aloin myös pohtia avauksen mielekkyyttä, mutta tekaisin silti testin. Valitettavasti testin tulos(136) ei vieläkään vakuuta sen totuusarvosta ja itseasiassa sen tuloksen noustessa totuusarvo ainakin vähemmän arvoisan nöyrän allekirjoittaneen mielestä.

      http://imgur.com/lm96gQe

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      347
      1899
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      91
      1809
    3. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      489
      1682
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1574
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      88
      1445
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      404
      1404
    7. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      169
      1308
    8. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      181
      1306
    9. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      42
      1179
    10. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      253
      1121
    Aihe