Mustasukkainen vastentahtoani tyttöystävän exästä.

Sekaisin:/

Eli olen tällä hetkellä mustasukkainen tyttöystäväni exästä. Heillä on yhteinen lapsi, ex asuu eri paikkakunnalla, jossa tällä hetkellä tyttöystäväni on viettänyt viikonlopun äitinsä luona. Ihan suhteen alkuun toivoin tyttöystävääni vähentämään ns. turhia yhteydenottoja jotka eivät lapseen liity ja hän suostuikin. Mutta nyt viimeaikoina he ovat yhteyksissä suurin piirtein joka päivä.

Tyttöystäväni on sanonut minulle, että hänellä ei todellakaan ole tunteita exäänsä kohtaan, haluaa vaan olla hyvissä väleissä (ex siis mm. pahoinpidellyt). Tilanne on minulle erittäin ahdistava, koska todella haluan olla olematta mustasukkainen, koska tiedän että sillä tavalla vain tuhoan tämän suhteen.

Mutta esim. muutaman kerran on käynyt sillä tavalla että olen yrittänyt soittaa tyttöystävälleni mutta hän ei ole vastannut koska on exänsä seurassa. Kerran ns. vahingossa näin että hänellä oli viestit täynnä exän viestejä ja en halunnut lukea niitä kysyin vain että oletteko viime aikoina jutelleet johon hän vastasi että ei olla. No siihen sitten puolivakavasti sanoin että voitko näyttää ihan muuten vain niin hän poisti viestit ennen kun näytti, että katso ei täällä ole mitään vaikka juuri olin nähnyt että siellä aikaisemmin oli. Tyttöystäväni sitten suuttui todella pahasti kun sanoin, että vaikka en lukenut viestejä niin näin että siellä niitä oli että turha valehdella.

Lisäksi hän on ollut todella etäinen minua kohtaan, ei halua läheisyyttä, ei kommunikoi juuri millään tavalla ja kuulemma ärsytän häntä koko ajan..
Yritän päästä mustasukkaisuudesta yli koska mielestäni se on erittäin turhaa ja ahdistaa ainakin itseäni aivan hirveästi, mutta on se vaikeaa kun toinen ei edesauta asiaa millään tavalla.,

3

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvitä tilanne

      Tyttöystäväsi ei vaikuta aivan rehelliseltä, koska salailee sinulta asioita. Sano hänelle että hän ei ole vakuuttava koska ei ole rehellinen. Jos olet kovasti mustasukkainen, voi sekin ärsyttää häntä koska menneisyydelleen hän ei voi mitään. Lieneekö teillä yhdessä tulevaisuutta jos hän sinusta koko ajan ärsyyntyy. Kysy syytä siihen. Suhteen täytyy perustua rehellisyydelle ja avoimuudelle, muuten se ei toimi.

    • Sokea rakastunut

      Onkohan tyttöystäväsi päässyt henkisellä tasolla irti siitä edellisestä suhteestaan, jos siinä on ollut väkivaltaa? Hän yrittää edelleenkin olla ilmeisesti mielin kielin exälleen ettei vaan nyrkki heilu.Onko tyttöystävän exä tietoinen teidän seurustelustanne?Oletko sinä tutustunut häneen, että voisit keskustella sen exän kanssa rakentavasti asioista. En ihmettelekään, miksi olet mustasukkainen, jos he jollain tasolla päivittäin ovat yhteyksissä. Vaikka heillä olisi yhteinen lapsikin, niin pitäisihän teidän saada siitä huolimatta rauhassa rakentaa yhteistä tulevaisuutta exän häiritsemättä. Ehkä sinun pitää kysyä tyttöystävältäsi kenet hän valitsee ja antaa hänelle tilaa miettiä asioita. Se on myös oman mielenterveytesi kannalta helpottava asia, suhteenhan pitäisi olla enemmän onnea ja iloa. Mustasukkaisuus on vain itsensä kiusaamista, ja se ei tee hyvää kellekkään mennessään liiallisuuksiin.

      • naisia riittää

        Jätä tuollainen nai,en äläkä tuhlaa aikaasi!! Jos haluaisi vain sinut niin ei pelaisi selkäsi takana!! Horo mikä horo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe