bentsoja

apuva3

Olisiko kellään mulle bentsoja?

16

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyväkö ei eksy?

      Kysy lääkäriltäs.

      • apuna3

        Ei määrää,helppohan niiden on olla määräämättä kun ei niillä näitä ongelmia ole miksi näitä lääkkeitä edes on olemassa jos niitä ei määrätä niitä TARVITSEVILLE!!!!!!!!!!!!


      • -T.L.-
        apuna3 kirjoitti:

        Ei määrää,helppohan niiden on olla määräämättä kun ei niillä näitä ongelmia ole miksi näitä lääkkeitä edes on olemassa jos niitä ei määrätä niitä TARVITSEVILLE!!!!!!!!!!!!

        Mee mielenterveystoimistoon tai yksityiselle...voit joutua avautuun rankasti.


      • apuva3
        -T.L.- kirjoitti:

        Mee mielenterveystoimistoon tai yksityiselle...voit joutua avautuun rankasti.

        Kokeiltu on,mutta turhaan!


    • vähäkrrssa

      Niitä myönnnetää nii vähä kait kaikille ettei ole

    • eva1970

      AP moi!Mihin vaivaan bentsoja tarttisit?

      • aloittaja3

        Sos.tilanteiden pelkoon,ahdistukseen,jännitykseen...


    • ölkjhgfghnm

      Onko Turun monilla eri yksityisillä lääkäriasemilla kaikilla käytössä sähköinen reseptijärjestelmä?

      • benzos

        Jos sulle on joskus määrätty niin näytä vanha resepti niin yksityisellä uusii sen sitten varmasti. Jos oot uusi niin sitten tuskin respaa saat....


    • apuva3

      Eikö kukaan pysty auttamaan mua:(

    • benzofury

      Kyllä yksityinen psykiatri määrää sulle jos oikeasti tarvitset. Muussa tapauksessa ole onnellinen ettet turhaan koukuta ja pilaa elämääsi lisää bentsoilla. Ne jotka oikeasti tarvitsee saa kyllä yksityiseltä. Sano että aiemmin esim Xanro ja Diapam ovat auttaneet pahoihin ahdistuksiin.

    • habitti1

      Yksityiseltä saat edes jonkun pienen avun esim 30 kpl:tta 5mg pamei, kunnallises koittaa tyrkyttää mielipahalääkkeitä joka vaivaan, sellasta kuin cymbalta yritti lääkäri mulle määrää, tutkin pakkausselostetta ja siinä oli että jos on c-hepatiitti niin ei missään nimessä saa käyttää, sanoin lääkärilleni tästä, hän pahoitteli ettei tiennyt, lopetti mun oparit, stellat ja rivat seinään, no onnex ees jossai toimii mielenterveyspuoli, ne kirjotti mulle kaikki respat uusiks, jopa rivat, joita n. 6 kkden välein oli varaa hakea yksityiselt, nyt saan niit 50 päivän välein, se on se mun pelastuspilleri..

    • .............

      Näkeekö yksityiset lääkärit (esim.terveystalo turussa) muita tietojani..mielenterveyspuolen tai terveyskeskuksen?

    • llllllllp

      Yksityiset ei näe julkisen puolen tietoja eikä julkinen yksityisen.

    • 5+9

      Kadulta voi ostaa suhteilla mutta hinta ei ole se edullisin.

    • .........

      Eikö kukaan postin välityksellä auttaisi..kerran olen niin tehnyt ja hyvin meni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe