bentsoja

apuva3

Olisiko kellään mulle bentsoja?

16

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyväkö ei eksy?

Kysy lääkäriltäs.

• apuna3

Ei määrää,helppohan niiden on olla määräämättä kun ei niillä näitä ongelmia ole miksi näitä lääkkeitä edes on olemassa jos niitä ei määrätä niitä TARVITSEVILLE!!!!!!!!!!!!

• -T.L.-
        apuna3 kirjoitti:

Ei määrää,helppohan niiden on olla määräämättä kun ei niillä näitä ongelmia ole miksi näitä lääkkeitä edes on olemassa jos niitä ei määrätä niitä TARVITSEVILLE!!!!!!!!!!!!

Mee mielenterveystoimistoon tai yksityiselle...voit joutua avautuun rankasti.

• apuva3
        -T.L.- kirjoitti:

Mee mielenterveystoimistoon tai yksityiselle...voit joutua avautuun rankasti.

Kokeiltu on,mutta turhaan!

• vähäkrrssa

Niitä myönnnetää nii vähä kait kaikille ettei ole

• eva1970

AP moi!Mihin vaivaan bentsoja tarttisit?

• aloittaja3

Sos.tilanteiden pelkoon,ahdistukseen,jännitykseen...

• ölkjhgfghnm

Onko Turun monilla eri yksityisillä lääkäriasemilla kaikilla käytössä sähköinen reseptijärjestelmä?

• benzos

Jos sulle on joskus määrätty niin näytä vanha resepti niin yksityisellä uusii sen sitten varmasti. Jos oot uusi niin sitten tuskin respaa saat....

• apuva3

Eikö kukaan pysty auttamaan mua:(

• benzofury

Kyllä yksityinen psykiatri määrää sulle jos oikeasti tarvitset. Muussa tapauksessa ole onnellinen ettet turhaan koukuta ja pilaa elämääsi lisää bentsoilla. Ne jotka oikeasti tarvitsee saa kyllä yksityiseltä. Sano että aiemmin esim Xanro ja Diapam ovat auttaneet pahoihin ahdistuksiin.

• habitti1

Yksityiseltä saat edes jonkun pienen avun esim 30 kpl:tta 5mg pamei, kunnallises koittaa tyrkyttää mielipahalääkkeitä joka vaivaan, sellasta kuin cymbalta yritti lääkäri mulle määrää, tutkin pakkausselostetta ja siinä oli että jos on c-hepatiitti niin ei missään nimessä saa käyttää, sanoin lääkärilleni tästä, hän pahoitteli ettei tiennyt, lopetti mun oparit, stellat ja rivat seinään, no onnex ees jossai toimii mielenterveyspuoli, ne kirjotti mulle kaikki respat uusiks, jopa rivat, joita n. 6 kkden välein oli varaa hakea yksityiselt, nyt saan niit 50 päivän välein, se on se mun pelastuspilleri..

• .............

Näkeekö yksityiset lääkärit (esim.terveystalo turussa) muita tietojani..mielenterveyspuolen tai terveyskeskuksen?

• llllllllp

Yksityiset ei näe julkisen puolen tietoja eikä julkinen yksityisen.

• 5+9

Kadulta voi ostaa suhteilla mutta hinta ei ole se edullisin.

• .........

Eikö kukaan postin välityksellä auttaisi..kerran olen niin tehnyt ja hyvin meni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      64
      8864
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5554
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      127
      4996
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      13
      3864
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3460
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3369
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      37
      2716
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2661
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2603
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1737
    Aihe