Ajattelen sua...

minä vaan

Mitähän mahdat tehdä juuri nyt? Ovatko asiat samalla mallilla kuin viimeksi kun tapasimme? Tahtoisin niin olla tukenasi, mutta en tiedä jaksatko edes ajatella sellaista. Oletkohan jo unohtanut minut? Viikossa? Mitenkähän lienee, mahdunkohan enää koskaan aikatauluusi...

Tavataankohan me enää? Laittaisit edes pienen vinkin, että tietäisin sinun edes ajattelevan minua...en haluaisi tämän päättyvän tällä tavalla.

13

1341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.J. (m)

Minun kalenteristani löytyy aina aikaa sinulle jos vain sinun almanakastasi löytyy minulle! Unohdus ei tule viikossa tai kahdessa, se tuskin tapahtuu koskaan, joten ajatuksissani olet minun nyt ja aina.

Toivoisin myös tapaavani sinut joskus. Mutta minä myös odotan merkkiä, vinkkiä tai jotain jonka avulla uskaltaisin ottaa sinuun yhteyttä. Tällä tavalla me molemmat odotamme maailman loppuun saakka saamatta mitään aikaan...

• joku mimmi

Ei löytynyt kalenterista tilaa minullekaan :´/ On niin kiire,mukamas...

• minä vaan

...kalenterissasi tosiaan olisi minun mentävä kolo. Niin olisipa minullakin mukavempi olo! =)

Viimeksi vaan en mahtunut sun suunnitelmiisi, minkä vuoksi nyt epäröin, kun en mitään selitystäkään saanut, en kyllä sitä kysynytkään peläten tungettelevani. Itse olen kyllä monestikin ottanut sinuun yhteyttä, mutta kovin yksipuoliselta tuo yhteydenpito vaikuttaa...

Mutta oot ihana...kuitenkin! En unohda viikossa tai kuukaudessakaan... enhän ole unohtanut tässä puolessa vuodessakaan.

• Hölmö
        minä vaan kirjoitti:

...kalenterissasi tosiaan olisi minun mentävä kolo. Niin olisipa minullakin mukavempi olo! =)

Viimeksi vaan en mahtunut sun suunnitelmiisi, minkä vuoksi nyt epäröin, kun en mitään selitystäkään saanut, en kyllä sitä kysynytkään peläten tungettelevani. Itse olen kyllä monestikin ottanut sinuun yhteyttä, mutta kovin yksipuoliselta tuo yhteydenpito vaikuttaa...

Mutta oot ihana...kuitenkin! En unohda viikossa tai kuukaudessakaan... enhän ole unohtanut tässä puolessa vuodessakaan.

Asia ymmärretty! Ei enempiä kommentteja.

• T.J. (m)
        minä vaan kirjoitti:

on siitä puolivuotta!? Niimpä onkin! Katsos nyt en ole unohtanut sinua vaik ajan olenkin!

• minä vaan
        T.J. (m) kirjoitti:

on siitä puolivuotta!? Niimpä onkin! Katsos nyt en ole unohtanut sinua vaik ajan olenkin!

et kerran ole unohtanut mua, niin mikset sitten pyydä mua luoksesi? Tulisin heti...(oikeasti!)

Mitä kuuluuu linja ei oikein jaksa enää innostaa ja alan uskoa pikkuhiljaa, että pidät kaikkia maailman asioita mielenkiintoisempina kuin minua.Mutta ikävä on kova.

Luuletko että jaksaisin odottaa toiset puoli vuotta? En taida kestää tätä enää kuukauttakaan...

• T.J. (m)
        minä vaan kirjoitti:

et kerran ole unohtanut mua, niin mikset sitten pyydä mua luoksesi? Tulisin heti...(oikeasti!)

Mitä kuuluuu linja ei oikein jaksa enää innostaa ja alan uskoa pikkuhiljaa, että pidät kaikkia maailman asioita mielenkiintoisempina kuin minua.Mutta ikävä on kova.

Luuletko että jaksaisin odottaa toiset puoli vuotta? En taida kestää tätä enää kuukauttakaan...

Sattumaa voi olla että me molemmat olemme odottaneet toista jo puolivuotta, siis kumpi uskaltaa tehdä sen ensimmäisen liikkeen!

Mutta oletko sinä se henkilö jota minä odotan vai olenko minä se henkilö jota sinä odotat?

Mistä siis tunnistaisin varmasti että sinä olet Sinä ja mistä sinä tunnistaisit että minä olen Minä?

Jos olet se henkilö joka on ollut mielessäni puolivuotta niin hyppäisin tasajalkaa ja toivottaisin sinut tervetulleeksi luokseni!!

• T.J. (m)
        Hölmö kirjoitti:

Asia ymmärretty! Ei enempiä kommentteja.

Herr Käpitan!!

• T.J. (m)
        joku mimmi kirjoitti:

Ei löytynyt kalenterista tilaa minullekaan :´/ On niin kiire,mukamas...

Matami Mimmi! =) Kyl se siitä suttaantuu, etsi sellainen kaveri jolla on kalenterissa pelkkää tyhjää tai vain nimppari tietoja.

• joku mimmi
        T.J. (m) kirjoitti:

Matami Mimmi! =) Kyl se siitä suttaantuu, etsi sellainen kaveri jolla on kalenterissa pelkkää tyhjää tai vain nimppari tietoja.

Hih,mä mikään matami mimmi oo =) Mahdat olla oikeessa...

• minä vaan
        T.J. (m) kirjoitti:

Sattumaa voi olla että me molemmat olemme odottaneet toista jo puolivuotta, siis kumpi uskaltaa tehdä sen ensimmäisen liikkeen!

Mutta oletko sinä se henkilö jota minä odotan vai olenko minä se henkilö jota sinä odotat?

Mistä siis tunnistaisin varmasti että sinä olet Sinä ja mistä sinä tunnistaisit että minä olen Minä?

Jos olet se henkilö joka on ollut mielessäni puolivuotta niin hyppäisin tasajalkaa ja toivottaisin sinut tervetulleeksi luokseni!!

...nimimerkkisi tarkoittaa nimikirjaimiasi, et valitettavasti taida olla se ketä minä odotan oikeasti...

• T.J. (m)
        minä vaan kirjoitti:

...nimimerkkisi tarkoittaa nimikirjaimiasi, et valitettavasti taida olla se ketä minä odotan oikeasti...

Vain yksi kirjain kuuluu minun nimeeni,,, loput saatkin arvata ;) Kyllä minäkin luulen silti, että me olemme toisillemme täysin vieraita haaveilijoita, jotka kaipaavat jotain vanhaa ja janottavaa suolaa!

• T.J. (m)
        joku mimmi kirjoitti:

Hih,mä mikään matami mimmi oo =) Mahdat olla oikeessa...

En mä tarkoittanut että ota luutasi ja lennä tiehesi... vai tarkoitinko Disney hahmo? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe