Moikka! Etsiskelen 15 - 18 vuotiait poikia ja tyttöjä kavereiksi jotka olisivat ehkä vamiita jossain vaiheessa tapaaman kasvotusten. Pojista etsin myös samalla mahdollista poikaystävää. Olen itse kohta 17 vuotias tyttö tuusulasta. Laitahhan kommenttia jos kiinnostaa. Eikä mitään 12 vuotiait tänne kiitos!
Vastaukset 11
- 16v jätkä
Linkkaa ittestäs kuvaa :)
- tyttönen0000
En tänne :)
- Fami :D
Tääl ois 18v jäbä myrtsistä
- tyttönen0000
Myrtsi=myyrmäki? Kiinnostasko jutskailla. Jos niin laita vaik spostii [email protected] :)
Oki meitsi pistää viestii ;)
- tyttönen0000
Fami :D kirjoitti:
Ookkeei :D
- tyttönen0000
Fami :D kirjoitti:
Laitoiks jo? En ainakaan saanu mitään viestii...
tyttönen0000 kirjoitti:
Laitoiks jo? En ainakaan saanu mitään viestii...
Äske laitoin
Moikka! Täällä 18-vuotias lätkäjätkä hämeenlinnan seudulta. Jos kiinnostaa jutella, niin laita viestii osotteeseen [email protected]
- HIHIHIIHHIHAHAHHAHAH
toi fami varmaa polttaa kannabista :P
Shhhhh älä kerro kellekkään ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201498
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta202990Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.144578Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.221491- 187489
- 25444
- 182433
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut10432Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18393- 38388