Nykyiset lanssikuskit ammattitaidottomia!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061617158756_uu.shtml

Olen minä tuolla maanteillä ehtinyt eräänkin kerran seurata noiden nykylanssien kaahottamista. Ihan samanlaista öykkärimäistä puskureissa roikkumista ja turhia ylinopeuksia kuin monilla volvo- ja audikuskeilla. Turhilla ylinopeuksilla tarkoitan sitä, että ensin pitää päästä motareilla ja ohituskaistoilla kaikista ohi, mutta sitten, kun alkaa tavallinen kaksikaistatie, niin sitten ollaankin ihan kädettömiä ohittelemaan edelläajavia ja jäädään tulpaksi siihen niiden muiden tulppien hännille.

No, tuon uutisen mukaan lanssikuski ajoi päin punaisia ja vihreillä risteykseen tullutta ajoneuvoa, joten lanssikuskin syy, päälleajo on kielletty, vaikka olis hälytkin olleet päällä.

"Peltiä saa aina lisää, palomestari kiteyttää." Niinpä, mutta mistä löytyis ammattitaitoisia kuljettajia ambulansseihin?

8

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htthrtjrtj

Niin turha kirjoitus taas. ihan ihmisiä ovat lanssikuskitkin....

• Niin, kaikkea ne nuo iltapäivälehdet kirjoittelevatkin. Melko turha tuo omasikin.

• Late Lapista.

Lehdesssä oli uutinen kuinka bussi oli syttynyt ajossa tuleen, NEUVOKAS bussikuski oli saanut äkkiä matkustajat ulos palavasta autosta!
      NEUVOKAS bussikuski oli uutisen mukaan ajellut jarrut päällä ja takapyörä oli siksi syttynyt tuleen!
      Mikä helevetin NEUVOKAS on bussikuski joka kaahaa bussilla jarrut päällä? pitäisi kuskilla olla persuuksissa sen verran tuntumaa jotta tuntee milloin jarrut ovat päällä ja milloin eivät!
      Mutta kun kamelin selässä turrutetulla perseellä istuu bussin rattiin, silloin voi sattua ihan mitä vain !
      Muuten noissa lanssikuskeissa on nykyisin paljon naisia, ja hehän ovat tunnetusti ylivarovaisia ratissa !

PS, mikä perhanan turha kirjoitus aloitus oli?

Late Lapista. SSSS Ry!

• Niin, no, onhan se tietysti mahdollista, että jarru on jäänyt laahaamaan päälle teknisen vian vuoksi ja jos on laahannut sen verran vähän kuitenkin, että sitä ei ole tuntenut. Melko paljon siellä on kitkaa kuitenkin ollut, kun tuleenkin on syttynyt.

• f-.,¤/&)=#hghg

wau wau . ihan uuden sana olet oppinut kairakettu , LANSSIKUSKI ! oho ,,,, edistystä.

jos se onkin AMBUkuski, kirjota niin , on lyhyempi kirjoittaa ettei muste kulu koneesta.

• On tuo sana ollut jo kauan käytössä, muillakin kuin minulla, mutta jos oli uutukainen sinulle, niin kiva kun sait jotain inistävää.

• avantokaira

kunhan sanot kairakettu kun ei sun päätäs silitetty että " HYVÄ POIKA HYVÄ POIKA"

• On minua sanottu hyväksi mieheksi, se kylläkin alkoi sanalla "älä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3146
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2345
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1912
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1748
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1526
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe