http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061617158756_uu.shtml
Olen minä tuolla maanteillä ehtinyt eräänkin kerran seurata noiden nykylanssien kaahottamista. Ihan samanlaista öykkärimäistä puskureissa roikkumista ja turhia ylinopeuksia kuin monilla volvo- ja audikuskeilla. Turhilla ylinopeuksilla tarkoitan sitä, että ensin pitää päästä motareilla ja ohituskaistoilla kaikista ohi, mutta sitten, kun alkaa tavallinen kaksikaistatie, niin sitten ollaankin ihan kädettömiä ohittelemaan edelläajavia ja jäädään tulpaksi siihen niiden muiden tulppien hännille.
No, tuon uutisen mukaan lanssikuski ajoi päin punaisia ja vihreillä risteykseen tullutta ajoneuvoa, joten lanssikuskin syy, päälleajo on kielletty, vaikka olis hälytkin olleet päällä.
"Peltiä saa aina lisää, palomestari kiteyttää." Niinpä, mutta mistä löytyis ammattitaitoisia kuljettajia ambulansseihin?
Nykyiset lanssikuskit ammattitaidottomia!
8
91
Vastaukset
- htthrtjrtj
Niin turha kirjoitus taas. ihan ihmisiä ovat lanssikuskitkin....
- Late Lapista.
Lehdesssä oli uutinen kuinka bussi oli syttynyt ajossa tuleen, NEUVOKAS bussikuski oli saanut äkkiä matkustajat ulos palavasta autosta!
NEUVOKAS bussikuski oli uutisen mukaan ajellut jarrut päällä ja takapyörä oli siksi syttynyt tuleen!
Mikä helevetin NEUVOKAS on bussikuski joka kaahaa bussilla jarrut päällä? pitäisi kuskilla olla persuuksissa sen verran tuntumaa jotta tuntee milloin jarrut ovat päällä ja milloin eivät!
Mutta kun kamelin selässä turrutetulla perseellä istuu bussin rattiin, silloin voi sattua ihan mitä vain !
Muuten noissa lanssikuskeissa on nykyisin paljon naisia, ja hehän ovat tunnetusti ylivarovaisia ratissa !
PS, mikä perhanan turha kirjoitus aloitus oli?
Late Lapista. SSSS Ry!Niin, no, onhan se tietysti mahdollista, että jarru on jäänyt laahaamaan päälle teknisen vian vuoksi ja jos on laahannut sen verran vähän kuitenkin, että sitä ei ole tuntenut. Melko paljon siellä on kitkaa kuitenkin ollut, kun tuleenkin on syttynyt.
- f-.,¤/&)=#hghg
wau wau . ihan uuden sana olet oppinut kairakettu , LANSSIKUSKI ! oho ,,,, edistystä.
jos se onkin AMBUkuski, kirjota niin , on lyhyempi kirjoittaa ettei muste kulu koneesta.On tuo sana ollut jo kauan käytössä, muillakin kuin minulla, mutta jos oli uutukainen sinulle, niin kiva kun sait jotain inistävää.
- avantokaira
kunhan sanot kairakettu kun ei sun päätäs silitetty että " HYVÄ POIKA HYVÄ POIKA"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404