Onko kellään kokemusta Vuosaaren autokouluista, Huhtala ja Aarre?
Kokemuksia myös muista Itä-Helsingin autokouluista?
Autokoulut Vuosaaressa
9
2219
Vastaukset
- Joshua-94
Frendejä ollu paljon eri idän kouluissa. Eniten on. Kehuneet autokoulu starttia. Niil on mestat ainakin Kontulassa ja itikses. Hyvät autot ja asialliset opet.
- Siinä itäisessä
Yhdyn edelliseen. Itse kävin tässä keväällä autokoulu startissa ja oli tosi hyvä mesta!!! Suosittelen, myös pari kaverii käyny ja kehunu hyväks.
- hkhjj
En suosittele ainakaan Huhtalaa.
- Anonyymi
Sama. Pelkkää rahastamista tämän puljun touhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Pelkkää rahastamista tämän puljun touhut.
En tiedä rahastuksesta, mutta ihan ystävällisen ja asiallisen tuntuiset opettajat. Ei ketju.
- Anonyymi
En myöskään suosittele Huhtalaa. Huono kokemus opettajasta.
- esko4
Valitse noista kahdesta Aarre,hyvä koulu. Lilliputtikin toimii idässä,mutta sitä en suosittele missään tapauksessa!
- sweetdreams**
itse olen autokoulu startissa ja aivan mahtava paikka. autot tosi hienoja ja hyviä. mul opena ihan mahtava tyyppi ja tietää mistä puhuu vaik on joku harjoittelija. ajotunteja oikein odottaa =)
- tindtin
Minä taas voin suositella Lilliputtia. Teoriatuntien taso vaihteli tosi paljon opettajan mukaan, mutta itsellä ajo-opena maailman ihanin naisope, joka jaksoi hymyillä ja rauhoitella tiukoissakin paikoissa. Sain vielä hyväksytyn inssin (ekalla läpi) jälkeen ohjeet jatkoon. Oon laittanu opelle viestiäkin vielä näin jälkikäteen ja iloisia ja lempeitä vastauksia on sieltä tullu! En ois voinu valita paremmin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743