Poistin ilmoituksen vuokraaja ruunalle, kun huomasin kysymyksesi (nimim. plöäää?) että miksi vuokraaja ei voi olla esim. 14 v.?
toki voi olla, enkä yhtään vähättele tuon ikäisten tai nuorempien hevos taitoja, halusin nyt vain pitää tämän rajan koska useimmilla 16 v. on mopo tms. mikä helpottaa kulkemista, tallille ei kulje nuo julkiset. ja toinen syy siihen oli se että jokaisesta kyselijästä olis pitänyt kysyä tallin omistajalta, että onko ko. henkilö "mustalla listalla", koska en voi ottaa vuokraajaa joka ei ole tervetullut tallille.
Nämä "mustalla listalla" olevat henkilöt sattuivat nyt olemaan max 14 vuotiaita. tämä on vähän ikävää, koska se rajoittaa tuon julkisrn kulkuyhteyden lisäksi...
vastaus ihmettelijälle miksi vuokraajan piti olla vähint. 16 v
1
58
Vastaukset
- kyselijä plöäää :D
Ahaa okei. Joo tottakai se on mulle ihan sama että onko "ikäraja" 16 vai vaikka 60 mutta ihmettelin vaan xD kun aika moni vuokraaja haluaa ponilleen aikuisen tai sit just jonku 16v tyypin ni ihmettelin että mikä on syy siihen. Tosin ymmärrän että kaikki ei haluu alaikäsiä, mutta se ikäraja siinä ilmotuksessa saattaa karsia vaan niitä kiinnostuneita pois. Muttajuu ihan sama :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831