Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Daewoo Kalos 1.4 16 v ja 15000 km huolto

Daewoo

Minkä hintaisiksi on tullut muille kalosin omistajille 15000 km huolto ? ja onko joutunut tekemään muutakin kuin huoltokirjassa mainitut asiat ?

10

4366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lacetti 1,6 SX

      Tein 15 000 km huollon vastaavanlaiseen Kalosiin viime syksynä. Normaalin huolto-ohjelman mukaisten toimenpiteiden ohella tarkastettiin ja säädettiin jarrut, vaihdettiin öljyt ( suodatin) jne. Hinta oli muistaakseni n. 165 Eur. Takuuna tarkastettiin liian vähän näyttävä bensamittari ja kiristettiin vasemman takaoven ikkunannostinta. Muita ongelmia tai hankaluuksia ei ilmennyt.
      Ajettuani 30 000 tyytyväistä kilometriä vaihdoin Lacettiin. Ja olen edelleen tyytyväinen Daewoohon.

      • Pena

        Mites väliraha? Oliko hinta pudonnut enemmän kuin muilla merkeillä?


      • Lacetti 1,6 SX
        Pena kirjoitti:

        Mites väliraha? Oliko hinta pudonnut enemmän kuin muilla merkeillä?

        Sain ihan kohtuullisella hinnalla Lacettin. Maksoin keväällä 03 Kalosista 14500 € ja siitä hyvitettiin runsaan vuoden ja n. 30000 km jälkeen 13000€. Välirahan kanssa arvon alennus oli siis n. 15%. Olen ollut hyvin tyytyväinen sekä myyjäliikkeen että huollon palveluihin koko ajan. Aikaisemmin tällä samalla palstalla olen kommentoinut kokemuksiani Kalosista sekä Lacettista.

        On muuten ollut kiinnostavaa huomata miten lehtien arvostelujen sävy on vähän kerrassaan muuttunut suopeammaksi Daewoota kohtaan. Tuulilasin mukaan merkki on tällä hetkellä n 18. sijalla myytyjen autojen listalla. Aika hyvä sijoitus runsaan vuoden markkinoilla olon jälkeen...


      • kalos
        Lacetti 1,6 SX kirjoitti:

        Sain ihan kohtuullisella hinnalla Lacettin. Maksoin keväällä 03 Kalosista 14500 € ja siitä hyvitettiin runsaan vuoden ja n. 30000 km jälkeen 13000€. Välirahan kanssa arvon alennus oli siis n. 15%. Olen ollut hyvin tyytyväinen sekä myyjäliikkeen että huollon palveluihin koko ajan. Aikaisemmin tällä samalla palstalla olen kommentoinut kokemuksiani Kalosista sekä Lacettista.

        On muuten ollut kiinnostavaa huomata miten lehtien arvostelujen sävy on vähän kerrassaan muuttunut suopeammaksi Daewoota kohtaan. Tuulilasin mukaan merkki on tällä hetkellä n 18. sijalla myytyjen autojen listalla. Aika hyvä sijoitus runsaan vuoden markkinoilla olon jälkeen...

        Miten Lacetti-mies oot saanu 14500 eurolla viime keväänä 16v Kalosin? Olihan sen listahinta 15000 euroa ja siihen toimituskulut päälle talvirenkaat ja mahdollisesti ilmastointi ja metalliväri.


      • Kalos huolto
        kalos kirjoitti:

        Miten Lacetti-mies oot saanu 14500 eurolla viime keväänä 16v Kalosin? Olihan sen listahinta 15000 euroa ja siihen toimituskulut päälle talvirenkaat ja mahdollisesti ilmastointi ja metalliväri.

        Ostamani Kalos oli ensimmäisiä markkinoille tulleita sedan-malleja, moottori 1,4 (ei 16v) ja malli SE.

        Kyllä tuossa kauppakirjassa lukee selvällä präntillä että hinta oli 13.150 ja lisävarusteet 1.293 eli yht 14.443.

        M.O.T.


      • Pena
        Lacetti 1,6 SX kirjoitti:

        Sain ihan kohtuullisella hinnalla Lacettin. Maksoin keväällä 03 Kalosista 14500 € ja siitä hyvitettiin runsaan vuoden ja n. 30000 km jälkeen 13000€. Välirahan kanssa arvon alennus oli siis n. 15%. Olen ollut hyvin tyytyväinen sekä myyjäliikkeen että huollon palveluihin koko ajan. Aikaisemmin tällä samalla palstalla olen kommentoinut kokemuksiani Kalosista sekä Lacettista.

        On muuten ollut kiinnostavaa huomata miten lehtien arvostelujen sävy on vähän kerrassaan muuttunut suopeammaksi Daewoota kohtaan. Tuulilasin mukaan merkki on tällä hetkellä n 18. sijalla myytyjen autojen listalla. Aika hyvä sijoitus runsaan vuoden markkinoilla olon jälkeen...

        Alkoi Daewoo kiinnostaa tosissaan.Tänään käyn koeajolla.


      • Yaris-man

        Juuri tulin kotiin Yariksen 15tkm huollosta. Maksoi 82 euro. Kyllä on Kalos kallis huoltaa Yarikseen verrattuna!


      • HLkl
        Yaris-man kirjoitti:

        Juuri tulin kotiin Yariksen 15tkm huollosta. Maksoi 82 euro. Kyllä on Kalos kallis huoltaa Yarikseen verrattuna!

        Kallis on suhteellinen käsitys. Joillekin tuo erotus saattaa olla hyvinkin kallis.


      • DWoo
        Yaris-man kirjoitti:

        Juuri tulin kotiin Yariksen 15tkm huollosta. Maksoi 82 euro. Kyllä on Kalos kallis huoltaa Yarikseen verrattuna!

        Vaan on Yaris kallis ostaa verrattuna Kalosiin. Lähtöhintojen erotuksella hoitelee huollot ja jää vielä jotain taskun pohjallekin.


      • Evanda
        Lacetti 1,6 SX kirjoitti:

        Sain ihan kohtuullisella hinnalla Lacettin. Maksoin keväällä 03 Kalosista 14500 € ja siitä hyvitettiin runsaan vuoden ja n. 30000 km jälkeen 13000€. Välirahan kanssa arvon alennus oli siis n. 15%. Olen ollut hyvin tyytyväinen sekä myyjäliikkeen että huollon palveluihin koko ajan. Aikaisemmin tällä samalla palstalla olen kommentoinut kokemuksiani Kalosista sekä Lacettista.

        On muuten ollut kiinnostavaa huomata miten lehtien arvostelujen sävy on vähän kerrassaan muuttunut suopeammaksi Daewoota kohtaan. Tuulilasin mukaan merkki on tällä hetkellä n 18. sijalla myytyjen autojen listalla. Aika hyvä sijoitus runsaan vuoden markkinoilla olon jälkeen...

        Vähän asian vierestä, mutta aika kiinnostavaa: Daewoo oli elokuussa jo 16. sijalla ja autoja on myyty enemmän kuin Hyundaita, puhuttamattakaan Seatista ja Mitsusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe