Kookas dildo miehelle

sepul

Seksileluja löytyy kyllä paljon, mutta en ole vielä onnistunut löytämään kookasta dildoa joka sopisi erityisen hyvin anaalin tyydyttämisen. Syitä on kaksi. "Terskat" ovat liian suuria. Ne tuottaa aina kipua vaikka olisin kuinka rento, sekä työnnettäessä sisään että vedettäessä ulos. Pillussa tämä ehkä tuntuisi hyvältäkin. Toiseksi dildot ovat olleet liian kovia. Kaipaisin pehmeää joustavaa dildoa, koska se auttaa rentoutumaan, ei satu ja joustaa mukavasti sisällä. Saankin huomattavasti suurempia pehmeitä dildoja sisääni kuin kivullisia kovia (lisäksi "verisuonet" ovat epänormaalin kovia).

Parhaan nautinnon takaa toki peppuun tarkoitetut lelut, mutta haussa olisi nyt enemmän oikeaa penistä muistuttavaa lelua.

Ehdotuksia?

15

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jondoeboy

Kokeile ALL BLACK sarjaa. Luulen että siitä löytyy sulle sopiva tohon hommaan. Ainakin hotlipsissä aika laaja valikoima

• Max-Pppp

Hanki sellainen dildo, jonka materiaali on sopivan tuntuista mutta terska liian iso. Hanki myös mattoveitsi ja kuumailmapuhallin. Mattoveitsellä tasoittelet varovasti terskaosan oikean muotoiseksi. Monessa dildossa on terskan ja varren välinen ura jätetty aivan liian jyrkäksi ja suväksi jolloin se aiheuttaa ongelmaa anaalikäytössä. Uran reunojen loiventaminen mattoveitsellä ja pinnan silottaminen kuumailmapuhaltimella toimii. Leikkeleminen vaatii kärsivällisyyttä.

Itse olen tuunannut useammankin seksilelua meidän käyttöömme sopiviksi. Läpinäkyvä ilmakuplia sisältävä jellymateriaali sulaa puhaltimella ongelmitta. Kannattaa tehdä tämä vaihe hyvin tuuletetussa tilassa, sillä käryä syntyy. Lämpötilaltaan säädettävä kuumailmapuhallin tekee hommasta helpompaa. Sulava pintamateriaali valuu joten lelua on pyöriteltävä kuumennusvaiheessa.

• Hankalaako

Vaikuttaa työläältä. Voitko laittaa ennen ja jälkeen kuvia vaikka aijaa.com:iin?

• piiirunpiukka

Aloittaja on oikeassa. Paras olisi ensinnäkin sellainen malli, jonka voisi täyttää lämpimällä vedellä ja sitten se antaisi hieman periksi. Itse en vaadi nimenomaan kyrvän näköistä vaan minkä tahansa tasaisesti paksunevan ja lopussa ohenevan (että pysyy sisällä) jortikan. Luuston muoto määrää sen kuinka paksulla voi herkutella (litran limsapullo ei mene vaikka pari tuntia yrittäisi!

• uhhhähhh

Jos ja kun haluaa isoa dildoa, niin Dick Rambone on aika hyvä. Siinä on syvyyssuunnassa kasvuvaraakin reilusti. On netissä videoita, joissa tuollainenkin otetaan kokonaan sisään, mutta itseltäni ei kyllä onnistu ainakaan vielä. Dick Rambonen terska on suippo, joten aika kivasti menee sisään.

• piiirunpiukka
        uhhhähhh kirjoitti:

Jos ja kun haluaa isoa dildoa, niin Dick Rambone on aika hyvä. Siinä on syvyyssuunnassa kasvuvaraakin reilusti. On netissä videoita, joissa tuollainenkin otetaan kokonaan sisään, mutta itseltäni ei kyllä onnistu ainakaan vielä. Dick Rambonen terska on suippo, joten aika kivasti menee sisään.

Taitaa jäädä ohueksi niin itselle kuin aloittajallekin. Joku 7 sm halkaisija alkaisi olla poikaa. Oletko ajatellut, kun kerroit, että et saa sitä kahvaa myöten, että se edellyttäisi paksunsuolenportin avaamista ja siinä voisi joku muu sinua opastaa. NEUVOJA HYVÄT MIEHET! Kiva vinkki kuitenkin.

• Minulla 23 cm
        uhhhähhh kirjoitti:

Tuntuu tosi pitkältä.

Minä olen tähän mennessä kokeillut vain n. 23 cm pitkää ja 4-5 cm paksua European Lover -dildoa. Menee aika helposti kokonaan niin että vain imukuppi jää ulos. Varmaan menisi muutaman sentin pidempikin ja ihan vähän paksumpi. Eli katselen, kun olen seuraavan kerran alan kaupassa.

• piiirupiukka
        Minulla 23 cm kirjoitti:

Tuntuu tosi pitkältä.

Minä olen tähän mennessä kokeillut vain n. 23 cm pitkää ja 4-5 cm paksua European Lover -dildoa. Menee aika helposti kokonaan niin että vain imukuppi jää ulos. Varmaan menisi muutaman sentin pidempikin ja ihan vähän paksumpi. Eli katselen, kun olen seuraavan kerran alan kaupassa.

Lisää hiljalleen paksuutta! Mutta kuten jo kirjoitin lantion luusto sanelee loppujen lopuksi minkälainen monsteri siellä vierailee. Joku hieman litteä malli voisi mahtavasti venyttää kasseista selkään päin! Ja bingohan olisi taitava fistaaja!

• uhhhähhh
        piiirunpiukka kirjoitti:

Taitaa jäädä ohueksi niin itselle kuin aloittajallekin. Joku 7 sm halkaisija alkaisi olla poikaa. Oletko ajatellut, kun kerroit, että et saa sitä kahvaa myöten, että se edellyttäisi paksunsuolenportin avaamista ja siinä voisi joku muu sinua opastaa. NEUVOJA HYVÄT MIEHET! Kiva vinkki kuitenkin.

Saan kokonaan sisään kaksipäisen, ohuemman dildon, jossa "tehokas pituus" on suunnilleen sama kuin Dick Rambonessa.

Jos paksuutta haluaa, niin Rascal Toys Black Balled Realistic Dildo vois olla hyvä vaihtoehto. Löytyy itseltäni myös ja saan sen sisään suhteellisen pienellä vaivalla, mutta en koko tehokasta pituutta. Täytyy sanoa, että tämän dildon tuntuma on erittäin hyvä. Pinnan kuviointi on juurikin passeli verrattuna niihin täysin sileisiin mustiin dildoihin, jotka ei anna minkäänlaista fiilistä venytyksen lisäksi.

• uhhhähhh
        piiirupiukka kirjoitti:

Lisää hiljalleen paksuutta! Mutta kuten jo kirjoitin lantion luusto sanelee loppujen lopuksi minkälainen monsteri siellä vierailee. Joku hieman litteä malli voisi mahtavasti venyttää kasseista selkään päin! Ja bingohan olisi taitava fistaaja!

Bingo olisi naispuolinen fistaaja, joka tykkäis tulla itsekin fistatuksi ja peppuun pannuksi. Pidän itseäni umpiheterona, vaikka dildo takapuolessa onkin masturbointihommissa aivan mahtavaa :) Ja straponilla pannuksi tuleminen olisi vielä mahtavampaa, mutta eipä ole sellaista naista kohdalle osunut, joka saisi tuosta kicksejä myös.

Missähän noita vähän normiseksistä poikkeavia naisia oikein liikuskelee!? Ei lie Suomi24 treffisivustolla kuitenkaan!?

• piiirunpiukka
        uhhhähhh kirjoitti:

Saan kokonaan sisään kaksipäisen, ohuemman dildon, jossa "tehokas pituus" on suunnilleen sama kuin Dick Rambonessa.

Jos paksuutta haluaa, niin Rascal Toys Black Balled Realistic Dildo vois olla hyvä vaihtoehto. Löytyy itseltäni myös ja saan sen sisään suhteellisen pienellä vaivalla, mutta en koko tehokasta pituutta. Täytyy sanoa, että tämän dildon tuntuma on erittäin hyvä. Pinnan kuviointi on juurikin passeli verrattuna niihin täysin sileisiin mustiin dildoihin, jotka ei anna minkäänlaista fiilistä venytyksen lisäksi.

Vautsi! Tutustuin tietoihin tuosta Rascalrassista ja siinä oikea aikamiehen hommahöylä. Pannaanpa hankinta harkintaan! Vaikka en noin pitkää saakaan kokonaan sisään.

• piiirunpiukka
        uhhhähhh kirjoitti:

Bingo olisi naispuolinen fistaaja, joka tykkäis tulla itsekin fistatuksi ja peppuun pannuksi. Pidän itseäni umpiheterona, vaikka dildo takapuolessa onkin masturbointihommissa aivan mahtavaa :) Ja straponilla pannuksi tuleminen olisi vielä mahtavampaa, mutta eipä ole sellaista naista kohdalle osunut, joka saisi tuosta kicksejä myös.

Missähän noita vähän normiseksistä poikkeavia naisia oikein liikuskelee!? Ei lie Suomi24 treffisivustolla kuitenkaan!?

Hehkuva rööri se on heterollakin! En osaa opastaa mistä experttimuijan tavoittaisit, mutta olet varmaan oikeassa, että pehmeä naisen käsi perässä tuntuisi aivan taivaalliselta. Yksi pieni vinkki: kun poraat persettäsi lopeta ja jätä laukaisematta niin voit aina vaikkapa puolen tunnin päästä aloittaa uudelleen ja ahkeroida vaikka kellon ympäri. Joku kertoi nukkuvansakin jööti perseessä on vain varanaru perässä jos luiskahtaa liian syvälle! Liekö totta mutta KIIHOTTAVAA tarinaa.

• uhhhähhh
        piiirunpiukka kirjoitti:

Hehkuva rööri se on heterollakin! En osaa opastaa mistä experttimuijan tavoittaisit, mutta olet varmaan oikeassa, että pehmeä naisen käsi perässä tuntuisi aivan taivaalliselta. Yksi pieni vinkki: kun poraat persettäsi lopeta ja jätä laukaisematta niin voit aina vaikkapa puolen tunnin päästä aloittaa uudelleen ja ahkeroida vaikka kellon ympäri. Joku kertoi nukkuvansakin jööti perseessä on vain varanaru perässä jos luiskahtaa liian syvälle! Liekö totta mutta KIIHOTTAVAA tarinaa.

Eipä tuota aina tule laukeamiseen asti vietyäkään. Taannoin kävi tuon Dick Rambonen kanssa semmonen juttu, että kun se oli niin syvällä kuin vaan kivutta menee, niin tuli jonkinlainen kusiorgasmi. Ehkä dildo painoi rakkoa tai sitten se oikeasti oli jonkinlainen orgasmi. Mutta niin vaan tuli kuset kylppärin lattialle (helpompi siivota sotat kuin esim. makkarista) ja se tuntui oikeesti hyvälle:) Enkä ole edes ihan varma oliko se normaalia virtsaa, mutta ei se ainakaan siemennestettä ollut. Tai sitten se oli sekoitus molempia. Enpä maistellut ;D Pissa-kakkaleikit ei kuitenkaan ole se mun juttu, vaikka tuleekin itseään anaaliin porattua.

• piirunpiukka
        uhhhähhh kirjoitti:

Eipä tuota aina tule laukeamiseen asti vietyäkään. Taannoin kävi tuon Dick Rambonen kanssa semmonen juttu, että kun se oli niin syvällä kuin vaan kivutta menee, niin tuli jonkinlainen kusiorgasmi. Ehkä dildo painoi rakkoa tai sitten se oikeasti oli jonkinlainen orgasmi. Mutta niin vaan tuli kuset kylppärin lattialle (helpompi siivota sotat kuin esim. makkarista) ja se tuntui oikeesti hyvälle:) Enkä ole edes ihan varma oliko se normaalia virtsaa, mutta ei se ainakaan siemennestettä ollut. Tai sitten se oli sekoitus molempia. Enpä maistellut ;D Pissa-kakkaleikit ei kuitenkaan ole se mun juttu, vaikka tuleekin itseään anaaliin porattua.

Eiköhän se ollut aivan normaali reaktio. Jutuistasi ei käy ilmi montako vuotta sinulla on mittarissa ja tiedätkö kuinka kookas eturauhasesi on. Vallankin jos olet juonut ennen sessiota ja kunnon kiimassa höyläät reippaan tuokion voi rakko täyttyä ja kiimaseisokista tuleekin vesiseisokki niin jossain vaiheessa eturauhanen rentoutuu ja silloin suihkutat kunnolla. Itse olen jo siinä iässä, että olen em. värkin pienennyslääkityksellä, mutta silloin, kun olin nuorempi ja rauhanen oli kai upeimmillaan (vastaten L kokoista kananmunaa) ihmettelin miksi kunnon jyystämisen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja tuli paljon vaikka olin heittänyt parikin kepillistä ennen dildoastutusta. Tarkoitti sitä, että megakokoinen rauhanen panttaa nestetuottoa ja sitten, kun rentoutuu kunnolla, antaa tulla.Tuollainen juttu on vain yksi virstan(virtsan)pylväs aikamiehenä olemisessa.

• uhhhähhh
        piirunpiukka kirjoitti:

Eiköhän se ollut aivan normaali reaktio. Jutuistasi ei käy ilmi montako vuotta sinulla on mittarissa ja tiedätkö kuinka kookas eturauhasesi on. Vallankin jos olet juonut ennen sessiota ja kunnon kiimassa höyläät reippaan tuokion voi rakko täyttyä ja kiimaseisokista tuleekin vesiseisokki niin jossain vaiheessa eturauhanen rentoutuu ja silloin suihkutat kunnolla. Itse olen jo siinä iässä, että olen em. värkin pienennyslääkityksellä, mutta silloin, kun olin nuorempi ja rauhanen oli kai upeimmillaan (vastaten L kokoista kananmunaa) ihmettelin miksi kunnon jyystämisen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja tuli paljon vaikka olin heittänyt parikin kepillistä ennen dildoastutusta. Tarkoitti sitä, että megakokoinen rauhanen panttaa nestetuottoa ja sitten, kun rentoutuu kunnolla, antaa tulla.Tuollainen juttu on vain yksi virstan(virtsan)pylväs aikamiehenä olemisessa.

Nelivitonen oon eikä kyllä aavistustakaan eturauhasen koosta. Eipä ainakaan ole mitään pidätysongelmia ollut, mutta ei mulla ikinä ole mikään seurustelurakko ollut, eli jos esim. otan olutta, niin kyllä sitä saa tuopin välein suunnilleen käydä kusella. Mutta rakko ja rauhanen lie on eri asia, mutta nivoutuu toisiinsa kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3651
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2590
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      98
      2370
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1924
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      26
      1614
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1512
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      21
      1458
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1298
    9. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1231
    10. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      67
      1185
    Aihe