Oikea uskonto

12

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaa siis

      Tee testi.

      Rukoile noita jumalia ja katso sitten, tuleeko vastausta.

      Sitten kehottaisin rukoilemaan kristinuskon Jumalaa, Jeesusta Kristusta ja katsomaan tuleeko vastausta, mutta rukouksen täytyy olla vilpitön.

      Se jumala, joka vastaa, on se Oikea.

      • Ušta

        Tässä on pikku juju ja pikku kompa, jolla yritetään välttää mahdollisia epäonnistumisia Jeesuksen puolesta.

        Ja se kompa on: "mutta rukouksen pitää olla vilpitön".
        Näin on sanottu aina, kun Jeesus ei ole vastannut uskontoa etsivälle;
        rukous ei voinut olla vilpitön, koska muuten Jeesus olisi vastannut.


      • Spaghetti Monster

        Oh lord won't you buy me a Mercedes Benz?


        No, eipä ostanut mulle autoa!


    • siinä on neuvoa

      joo...!

    • totuus kirvelee

      Jos olet yhtään tee-se-itse -tyyppiä niin ainahan voit keksiä omat jumalasi ja uskontosi itse! Niin ne kaikki muutkin uskonnot ovat saaneet alkunsa, ihmisen mielikuvituksesta.

      Säästät myös selvää rahaa kun maksat kolhedit ja avustukset itsellesi.

    • etsivä löytää

      EI usko ole ostettavissa, et saa sitä saavutuksilla etkä muutenkaan, mutta Jumala voi uskon lahjoittaa silloin kun sinä tosissasi etsit Jumalaa.

      Ramatussa on luvattu että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, kun muistat rukouksessasi vedota Jeesuksen nimeen, koska hän on se joka on maksanut niiden synnit jotka uskovat Häneen.

      • pientä alkusoittoa..

        Vanha Testamentti, Job:

        Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:

        2. "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
        3. Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
        4. Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
        5. Kuka on määrännyt sen mitat - tottapa sen tiedät - tahi kuka on vetänyt mittanuoran sen ylitse?
        6. Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
        7. kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat?
        8. Ja kuka sulki ovilla meren, kun se puhkesi ja kohdusta lähti,
        9. kun minä panin sille pilven vaatteeksi ja synkeyden kapaloksi,
        10. kun minä rakensin sille rajani, asetin sille teljet ja ovet
        11. ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?
        12. Oletko eläissäsi käskenyt päivän koittaa tahi osoittanut aamuruskolle paikkansa,
        13. että se tarttuisi maan liepeisiin ja pudistaisi jumalattomat siitä pois?
        14. Silloin se muuttuu niinkuin savi sinetin alla, ja kaikki tulee kuin vaatetettuna esille;
        15. jumalattomilta riistetään heidän valonsa, ja kohonnut käsivarsi murskataan.
        16. Oletko astunut alas meren lähdesuonille asti ja kulkenut syvyyden kuilut?
        17. Ovatko kuoleman portit sinulle paljastuneet, oletko nähnyt pimeyden portit?
        18. Käsitätkö, kuinka avara maa on? Ilmoita se, jos kaiken tämän tiedät.
        Mikä on tie sinne, kussa asuu valo, ja missä on pimeyden asuinsija,
        että saattaisit sen alueellensa ja tuntisit polut sen majalle?

        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Job.38.html


    • 10+1

      Eiköhän hankkiuduta eroon KAIKISTA uskonnoista niin päästään tästäkin riesasta!

      Ja pidätetään paavi ja tuodaan kansainvälisen rikostuomioistuimen eteen vastaamaan rikoksistaan!

    • kuin pullossa

      Sellainen ihminen joka ei usko mihinkään elää kuin pullossa, hän uskoo todeksi vain sen minkä näkee, eikä yhtään enempää.

    • Psykiatrinenhoito

      Jos kuulee ääniä on skitsofreenikko!

    • Tässä linkissä ohjeet kuinka voi pelastua. Paljon on nimikristittyjä, jotka ovat kristittyjä vain nimeltään. He eivät ole uudestisyntyneet ja siksi heidän tekonsa ovat pahat.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

    • 1213

      Minä en ole itse valmis pitämään ketään muuta kuin RAamatun Jumalaa omana Jumalanani, koska hänen tekojen perusteella hän on ylivertaisen paras sankari Jumala, jonka viisaus on suurempaa kuin kaikkien ateistien viisaus yhteensä ja kerrottuna :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe